דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

האבוקדו של גרנות מככב בסופרמרקטים של אנגליה

כבוד לחקלאות הקיבוצית ולייצוא החקלאי מישראל: רשת הסופרמרקטים הגדולה באנגליה, "טסקו", העניקה לבית האריזה של "חקלאי גרנות" את ציון בקרת האיכות הגבוה ביותר, לאחר שעמד בהצלחה בכל הקריטריונים המחמירים ליצוא אבוקדו לסניפי הרשת, וגרנות תייצא לטסקו אבוקדו מסוג 'האס' - הזן הנמכר ביותר בבריטניה
בית האריזה לאבוקדו של "חקלאי גרנות". צילום: חגי נתיב
בית האריזה לאבוקדו של "חקלאי גרנות". צילום: חגי נתיב

אבוקדו גרנות יימכר ברשת טסקו בשנת 2021, לאחר שעמד במבדק המחמיר ביותר של הרשת המשמש כתנאי סף למכירה של מוצרים ותוצרת בסניפי הרשת. בית האריזה לאבוקדו של "חקלאי גרנות" קיבל מטסקו את ציון האיכות הגבוה ביותר שהרשת מעניקה לספקיה, וכן אושרו המגדלים של חקלאי גרנות לאספקת אבוקדו במגוון זנים לאורך השנה.

רשת טסקו הינה רשת הסופרמרקטים הגדולה ביותר באנגליה. התקן שלה נחשב לאחד מהתקנים המחמירים ביותר בתחום האיכות ובטיחות במזון, והוא כולל רשימת דרישות בהם יש לעמוד כתנאי סף בעבודה עימה. המבדקים נערכו לבית האריזה וכן למגדלי האבוקדו של גרנות. בית האריזה נדרש לעמוד בתקנים מחמירים משלב הגעת הפרי מהמטע ועד הגעתו ליעד הסופי בנקודות המכירה, תוך שמירה על סטנדרטים  גבוהים של בטיחות מזון, ניקיון, נוהלי עבודה, שילוח והובלה ועוד. המגדל חייב לעמוד בדרישות מחמירות של שימוש בחומרי הדברה על פי טסקו, איסור על שימוש בהנדסה גנטית וכו'. המבדק בוצע מטעם טסקו וחקלאי גרנות קיבלה כאמור את הדירוג המקסימלי, כחול, הקובע כי הספק עונה באופן מלא על הציפיות.

זוהי השנה שנייה שבית האריזה גרנות מקבל את אישור רשת טסקו בציון הגבוה ביותר. האבוקדו שתספק גרנות לטסקו הינו אבוקדו מסוג האס בעיקר, זן האהוב מאוד באירופה ובבריטניה בפרט. "האבוקדו הוא היום פרי הייצוא המוביל בישראל, כשהמגדלים הישראלים נחשבים למקצועיים ביותר בתחומים של תפוקה ושיטות גידול, על אף שיש מקומות בעולם עם תנאי גידול ואקלים הרבה יותר טובים מישראל" מסבירה נועה טל, מנהלת האיכות של "חקלאי גרנות". לדבריה, הביקוש לאבוקדו הישראלי בעולם רק עולה. "כל עונה אנו עוברים מבדקי איכות בכדי לאפשר יצוא של אבוקדו ללקוחות ברחבי אירופה ואנו שמחים על כך שבית האריזה שלנו עבר בהצלחה יתרה את המבדק של טסקו, דבר המחזק את מעמדנו כספק מוביל בתחום האבוקדו והיצוא הישראלי".

הוספת תגובה חדשה