דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בואו לקחת חלק בעיצוב מנהיגות העתיד במרחב האזורי

ההרשמה למחזור השני של תכנית מנהיגות העתיד במרחב האזורי - "המסלול" - נמשכת ואנחנו עדיין מחפשים את הנבחרת של המנהיגות והמנהיגים הבאים שרוצים להשפיע על המרחב האזורי שבו הם חיים. ביקשנו משניים מבוגרי המחזור הראשון לספר על חוויותיהם מהתכנית
מנהיגות העתיד במרחב האזורי_מחזור ב

התכנית מיועדת לקיבוצניקיות וקיבוצניקים המעורבים בקהילה הקיבוצית/האזורית מעוניינים להשפיע במרחב האזורי ולהשתלב בתפקידים מנהיגותיים במועצות האזוריות והארגונים הכלכליים, ומורכבת מתשעה מפגשים שבועיים בימי רביעי בין החודשים נובמבר (2022) עד ינואר (2023), בשעות 15:00-20:00. משתתפי ומשתתפות התכנית יזכו להיכרות מעמיקה וידע על המרחב האזורי והגופים הרלוונטיים בו, כגון המועצות האזוריות והארגונים הכלכליים, בדגש על החיבור למרחב הקיבוצי והכפרי, וירכשו ארגז כלים משמעותי לעתיד. 

עידית איזק-ברקן, מנהלת הקהילה בכפר גליקסון מספרת: "במסגרת התכנית התבקשנו לבחור פרויקט, ואני בחרתי בפרויקט אזורי של המועצה האזורית שלי לקידום מנהיגות נשית מקומית. קיבלתי את ברכת הדרך של ראש המועצה, אילן שדה, והקמנו צוות עבור הפרויקט. בחודש הבא יוצאת לדרך קבוצת הנשים הראשונה בקורס ייחודי למנהיגות נשית מקומית במועצה. תודה גדולה לקורס המעניין והמעשיר שנתן לי כלים והזדמנות מצויינת ליישם פרויקט מיוחד וחשוב".

יגיל אבין, המנהל העסקי בניר יצחק, ממליץ בחום להירשם: "התכנית אפשרה לי נטוורקינג מטורף, ובעצם היום אני יכול לעשות את התפקיד שלי בקיבוץ תוך התייעצות, למידה והזדמנויות לשיתופי פעולה עם קיבוצים ומועצות בכל רחבי הארץ. רוצו להירשם למחזור ב'!".

להרשמה: לחצו כאן

לפרטים נוספים: לחצו כאן

הוספת תגובה חדשה