דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אפיקים לשירות הציבורי: השתלבות תעסוקתית במגזר הציבורי מתחילה אצלנו!

עם הצלחה לא מתווכחים, ובטח כשמדובר בעבודה שהיא שליחות של ממש למען הציבור. לאחר שלושה מחזורים מוצלחים, מתוכם השתלבו בוגרות ובוגרי התכנית במגזר הציבורי, התכנית "אפיקים לשירות הציבורי" מתחילה מחזור רביעי וההרשמה פתוחה רק עד 10.11.22 
תמונה קבוצתית בסוף מחזור ג' של "אפיקים לשירות הציבורי"
תמונה קבוצתית בסוף מחזור ג' של "אפיקים לשירות הציבורי"

אם בעבר היה נהוג לחשוב שעבודה היא אינה מספקת משמעות לחיים אלא רק דרך למימושה, הרי שהצעירים של היום מחפשים למצוא מימוש עצמי ותחושת סיפוק גם באמצעות מקום העבודה. עבודה במגזר הציבורי מעניקה אפשרויות רבות לתעסוקה חברתית שהן מעבר לרק פרנסה, כמו מימוש עצמי, הענקת תחושת שליחות תוך קידום שוויון בחברה והנעת תהליכים ציבוריים רחבים.  

אפיקים לשירות הציבורי הינה תכנית מנהיגות והכנה לכניסה למגזר הציבורי מבית רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית, ובשיתוף אגף בכיר ׳עתודות לישראל׳ במשרד ראש הממשלה. אם אתם מרגישים שבוער בכם הרצון להוביל שינויים בחברה הישראלית אתם לפני לימודים, במהלך או בתהליך חיפוש אחר קריירה או שינוי קריירה - מקומכם עמנו.

ים פנסקי, בוגרת התכנית והיועצת הפרלמנטרית של ח"כ רם שפע, ממליצה להירשם: ״התכנית פותחת המון דלתות, העבודה שאני עובדת בה היום הגעתי אליה בזכות התכנית. אין ספק שהדברים שלמדתי בתכנית, הכישורים שרכשתי בה שם והאנשים שפגשתי דרכה מוסיפים לי המון למה שאני עושה כיום". גם ד"ר יאן זאב קורלנד, בוגר התכנית ורופא, מספר כיצד היא תרמה לו: ״התכנית נתנה לי כלים, וגם פיתחה כלים קיימים, בכל הקשור לדיבור מול קהל ואיך להתכונן לראיונות עבודה".

את ההזדמנות הזאת אסור לכם לפספס. אז למה אתם מחכים?

להרשמה: לחצו כאן

לפרטים נוספים על התכנית: לחצו כאן
או פנו לדגן: 
 shimoni338@gmail.com

 

הוספת תגובה חדשה