דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אחת משלנו: סיגל מורן תמונה למנכ"לית משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים

מורן, תושבת בית קמה, שימשה במשך שתי קדנציות בתור ראש המועצה אזורית בני שמעון ובשנתיים האחרונות שימשה כמנכל"ית רשת החינוך 'ברנקו וייס'. השר מאיר כהן: "שמח על החלטתה של להיעתר לפנייתי, ניהול משרד הרווחה זו משימה לאומית חשובה". תהיה המנכ"לית העשירית בממשלה הנוכחית
סיגל מורן. צילום: דוברות המשרד
סיגל מורן. צילום: דוברות המשרד

שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, ח"כ מאיר כהן (יש עתיד) הודיע ביום ראשון על החלטתו למנות את סיגל מורן לתפקיד מנכ"לית המשרד. כהן ומורן מכירים עוד מימי כהונתם כראשי רשויות בנגב. מורן עתידה להחליף בתפקידה את ד"ר אביגדור קפלן שמשמש כמנכ"ל המשרד בשנים האחרונות. בעוד כשבועיים, אמורה לעבור הרשות להתיישבות הבדואים למשרד, ולמורן היכרות מעמיקה ורבת שנים עם האוכלוסייה הבדואית בנגב מתפקידיה במועצה האזורית בני שמעון.

מורן, בת 55, הייתה חברה בגרעין הנח"ל שהקים את קיבוץ שומריה, ובגיל 23 התמנתה לרכזת המשק הראשונה של הקיבוץ והייתה רכזת אזור בקיבוץ הארצי. בשנת 2000 החלה לעבוד במועצה האזורית בני שמעון, הקימה את היחידה האסטרטגית ועמדה בראשה. במסגרת תפקיד זה הייתה אחראית על נושא תכנון הצמיחה הדמוגרפית במקום. בין היתר, הקימה וניהלה את אגף הקהילה, ושימשה ממלאת מקום מנהל מחלקת חינוך. בשנת 2009 נבחרה לעמוד בראשות המועצה.

שר העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים, ח"כ מאיר כהן: "אני שמח על החלטתה של סיגל להיעתר לפנייתי, ניהול המשרד זו משימה לאומית חשובה, בפרט בימים אלה. אני מכיר את סיגל כראשת מועצה נמרצת ופורצת גבולות שהטביע חותם בעשייה רבה. בפנינו אתגרים חשובים רבים ואני מאחל לה בהצלחה. תודה מיוחדת לד"ר אביגדור קפלן, המנכ"ל המכהן, שעושה בשנים האחרונות ללא לאות למען האוכלוסיות המוחלשות בישראל. הוא ראוי לכל הערכה".

לאחר שקיבלה את ההודעה על מינויה, אמרה סיגל מורן: "אני מקבלת עליי את התפקיד מתוך שליחות אמתית למען חיזוק חוסנה החברתי של ישראל ולקראת האתגרים הרבים ובראשם עיצוב פניה של מדיניות הרווחה של הממשלה הנוכחית".

הוספת תגובה חדשה