גם החבר הוא לקוח - איגוד התעשייה הקיבוצית פותח סדנה לשיפור השירות הניתן לחבר בקיבוץ

גם החבר הוא לקוח

אביב לשם, דובר התנועה הקיבוצית - 8.1.2008

 

 

איגוד התעשייה הקיבוצית פותח סדנה לשיפור השירות הניתן לחבר בתוך הקיבוץ

 

המדור להדרכה וייעוץ באיגוד התעשייה הקיבוצית פותח בסדרת סדנאות בקיבוצים ברחבי הארץ שיעסקו בשיפור השירות שניתן לחבר הקיבוץ על ידי הענפים השונים.

 

לדברי רוני בוכמן, מנהל המדור להדרכה, סוג ואופי השירות הניתן לחברים בקיבוץ, מהווה נדבך מרכזי באיכות החיים שמציע הקיבוץ. בעידן של תחרות גוברת והולכת על לבו וכיסו של הלקוח בכל מקום ומקום, נדרשים גם ענפי השירות בקיבוץ להתמודד בתחרות זו ולהתאים את סגנון ואופי השירות שלהם לסטנדרטים החדשים.

 

בנוסף לשיפור שמשיגות הסדנאות באיכות השירות לחברים, ביכולתן לתרום משמעותית גם לאיכות חיי העבודה של נותני השירותים עצמם ולהגביר את סיכויי הישרדותם לאורך זמן  במציאות של שינויים ותחרות גוברת והולכת על לב הצרכן. כמו כן יסייע התהליך במתן כלים לענפי השירות לפנות גם ללקוחות מחוץ לקיבוץ.

 

תוכנית הסדנה מעוצבת באופן פרטני על פי הצרכים הייחודיים של כל אחד מהקיבוצים והיא כוללת גיבוש "אמנת שירות" לקיבוץ, העברת סקר שביעות רצון בקרב החברים לאיתור נקודות התורפה, גיבוש נותני השירות כקבוצת עמיתים וטיפוח מחויבותם לשירות איכותי.

 

פרטים על הסדנאות באתר איגוד התעשייה הקיבוצית: www.kia.co.il

מסמכים אחרונים במדור דוברות של התנועה הקיבוצית

מטה התנועה
מסמכים אחרונים
ארועים קרובים