תושבי הדרום לא לבד – מוקד חירום לסיוע - טל. 118
תושבי הדרום לא לבד – מוקד חירום לסיוע - טל. 118

 

‏31.12.2008

ד' טבת תשס"ט

 

 

תושבי הדרום לא לבד

 

משרד הרווחה והשירותים החברתיים מפעיל מוקד חירום שמספרו 118 לסיוע לתושבי קו העימות בדרום

 

 

בעקבות מצב החירום בדרום הארץ מפעיל משרד הרווחה והשירותים החברתיים מוקד חירום שמספרו 118 לסיוע לתושבי יישובי קו האש.

הנחיות פיקוד העורף יועברו מדי בוקר למוקד 118, על ידי מנהל אגף הביטחון של משרד הרווחה.

המוקדנים במוקד החירום יענו לשאלות כלליות הנוגעות להפעלת מצב החירום ביישובים לפי  הנחיות פיקוד העורף.

 

שאלות לדוגמה:

האם מתקיימים לימודים?

האם המחלקות לשירותים חברתיים פתוחות ?

האם ניתן לקבל סיוע של עובד סוציאלי ?

האם צריך להגיע לדיון בבית משפט?

האם ניתן ללכת לעבודה/ האם נחשב ליום חופש או ליום עבודה?

האם יש שירותי קופת חולים?

האם פועלת תחבורה ציבורית?

 

בנוסף לכך במקרים בהם המתקשר מצוי במצוקה פיזית, נפשית מיידית קשה על המוקדן לערב מיידית את גורמי החירום בקהילה: מד"א, משטרה, מכבי אש, מוקד החירום של המחלקה לשירותים חברתיים וכן לערב את העו"ס במוקד 118 (בכל הקשור למצוקה נפשית).

 

שינויים בהנחיות משרד הרווחה והשירותים החברתיים  יועברו למוקד החירום 118 באופן מיידי בהתאם להנחיות פיקוד העורף ולשינויים במצב החירום.

 

עו"ד רוני מלקאי, דוברת משרד הרווחה
משרד הרווחה והשירותים חברתיים
ט"ל:  02-6752518, 050-4095677             
פקס: 02-5666803   

ronim@moisa.gov.il 
רח' קפלן 2 קריית הממשלה
ירושלים


מסמכים חדשים באתר המחלקה הפוליטית