ירוק, צהוב ולבן

כתב "הדף הירוק"

 

דור אלון תשקיע עד כ-16 מיליון דולר במיתוג המאוחד של תחנות התדלוק שלה  


לאחר תהליך ארוך של מיתוג מחדש המשותף לדור ולאלון, אשר עד כה מותגו כל אחד בנפרד, מתחילה רשת דור אלון ביישום המיתוג המאוחד בשטח. החברה תשקיע עד כ-16 מיליון דולרים בתהליך המיתוג בשטח כולו, הכולל מיתוגן ואיחודן מחדש של כ-160 תחנות תדלוק ברחבי הארץ (עד היום היו חלקן תחת אלון וחלקן דור אנרגיה). הליך המיתוג המאוחר יושלם בעוד כשנתיים. המיתוג המאוחד נעשה באמצעות חברת המיתוג הבריטית Minale, המתמחה בבנייה זהות תאגידית ובמיתוג חברות דלק ואנרגיה ברחבי העולם.

 

בימים הקרובים, צפויות להיפתח שבע תחנות ממותגות "דור-אלון" ראשונות, באשדוד, אשקלון, כפר סבא, עכו, באר שבע, טירת הכרמל והקריות. מתוכן 4 חדשות לגמרי והשאר תחנות קיימות שעוברות תהליך מיתוג מחדש. כל התחנות החדשות כוללות חנויות מרשת אלונית, מתקני רחיצת רכב ועמדות קפה מרשת סגה פרדו. בתחנה בעכו צפויה להיפתח גם עמדה ציבורית לתדלוק רכב בגז.

 

על פי מחקרים שנעשו, הצבעים העדיפים על הקהל הנם ירוק, צהוב ולבן. הקשר לעץ האלון הובחן כרצוי וסמל עץ האלון עבר אבולוציה, כאשר אל תוכו נוצקו ערכי המותג של דור. העץ החדש, מלבד היותו הרבה יותר מודרני, "בא להעביר מסר של איתנות בצמיחה ושמירה על הערכים הבסיסיים של הקבוצה".

 

זאב שטיין, משנה למנכ"ל דור אלון, שהיה אחראי על פיתוח המותג המאוחד החדש, אומר: "המיתוג המאוחד מהווה חלק ממהלך אסטרטגי מקיף, שנועד לתת ביטוי ויזואלי-שיווקי לרה-ארגון בחברה." במקביל לפיתוח המותג "דור אלון", מותגה מחדש גם רשת חנויות הנוחות "אלונית".

 

הלוגו המוביל של עץ אלון שאפיין את חנויות אלונית שונה, כך שמעתה נוצרה הבחנה מחודדת יותר בין השטח הקמעונאי ושטחי התדלוק.





עיתונות קיבוצית


גיליונות אחרונים
ארועים קרובים