דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

עוזרים להלל ורועי להיות הורים

הלל מגבעת חיים ובן-זוגו, רועי, הם זוג המבקשים להפוך את החלום שלהם, להיות הורים, למציאות. הם מגייסים כסף על מנת להתחיל תהליך פונדקאות בארה"ב.
בקרוב: מופע בובי-זמר שכל הכנסותיו לתרומה עבורם.

 

"הלל הגיע לעיר ללמד מוסיקה ואני עבדתי באגודה לזכויות עובדים. התאהבנו בעיר ואחד בשני.....תמיד רצינו להרחיב את המשפחה ולהביא ילדים", עד כאן הסיפור של הלל ורועי נשמע כמו כסיפור רומנטי רגיל. 
"אבל", הם ממשיכים, "כשבדקנו את האופציות שלנו, גילנו שבישראל לא מתאפשר לזוגות חד מיניים לאמץ או לעשות תהליך פונדקאות". 
כן, הלל ורועי הם זוג גברים המבקשים, כמו כולנו להיות הורים. הלל מורן הוא בן גבעת-חיים מאוחד ורועי גדל בנס ציונה.

אז איך בכל זאת אתם יכולים להגשים את החלום? 
"החלטנו ללכת למסלול של פונדקאות בארה"ב, אבל זה תהליך מורכב ויקר. החלטנו לצמצם הוצאות ולעשות הכל כדי שגם אנחנו נוכל לחבוק ילד בארץ הזאת, אבל גם אחרי הסיוע מהמשפחה והחסכונות שלנו עדיין חסר לנו לא מעט כסף להגשמת החלום". 

ואיך אפשר לעזור לכם להיות הורים? 
"פתחנו פרויקט מימון המונים בו אנחנו מבקשים לגייס את חמישים אלף הדולר החסרים כדי להתחיל בתהליך. עד כמה שאנחנו יודעים, לא היה דבר כזה בישראל, אולי אפילו בעולם כולו, ואנחנו נשמח לכל עזרה. עד היום כחודש מאז שהתחלנו את הפרויקט הצלחנו לגייס כ- 11 אלף דולר יש מי שתורם מאה דולר ויש מי שתרם אלף חמש מאות דולר, אבל באמת נשמח לכל תרומה. אפשר לתרום בהעברה בנקאית או באתר גיוס התרומות שפתחנו.

 

בובי זמר


 יש עוד דרכים שאתם פועלים לגיוס הכסף? 
"כן! אנחנו רוצים לנצל את הבמה הזאת על מנת להזמין את כל חברי הקיבוצים, וגם מי שלא לערב שירה בציבור של "בובי-זמר" שכל הכנסותיו הן למען המטרה שלנו – להיות הורים!". יום חמישי, 4/1/18, בחדר האוכל של גבעת חיים מאוחד בשעה 20:30, עלות הכניסה היא 50 ש"ח וכל ההכנסות ילכו לטובת הליך הפונדקאות.

 

תעזרו להלל ומורן להיות הורים. תרמו באתר 

הוספת תגובה חדשה