דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הסתיימה שנת השירות. נציג הש"ש: התמודדנו עם אתגרים רבים, שהעמידו אותנו במצבים זרים לנו. מכל אתגר כזה למדנו"

לראשונה - עם סיום שנת ההתנדבות "עברו" הנערים והנערות מאגף החינוך לאגף הצעירים והמעורבות בחברה

באירוע מרשים ומרגש שארגנו אנשי מחלקת שנת השירות בראשות לירז ברנד וחברי הצוות – עופר רימון, גלי גרוס, רז ברוד ונועה שנער יחד עם צוות אגף החינוך, סיימו השבוע כ-900 מתנדבי שנת השירות את השנה (למרות שכל השינשינים ממשיכים להתנדב עדיין בשבועות הקרובים). באירוע שהתקיים ב'חמי געש' זכו השינשיניות והשינשינים לבד מיום כייף בבריכות, גם לשמוע ברכות מראשת אגף החינוך ד"ר גבי אסם, המשנה למזכ"ל התנועה גיל לין וראש אגף הצעירים הנכנס אסיף איזק. כל הדוברים הודו לנערים הנרגשים על תרומתם בכל מקום בו התנדבו והדגישו את הצורך בהמשך הרצון לתרום למדינה, לחברה וכעת לצה"ל גם בעתיד הקרוב והרחוק.
בשם מתנדבי ומתנדבות שנת השירות דיבר ליגד עבדת (קיבוץ שדה נחמיה) מקומונת נווה הדסה: "השנה הזאת הייתה הזדמנות חד פעמית, של נתינה אין סופית, מקום שבו השמיים הם הגבול. בשנה האחרונה, למדתי על עצמי באופן אישי, על החברה הישראלית והכי חשוב הבנתי באמת מה זו נתינה. התמודדנו עם אתגרים רבים, שהעמידו אותנו במצבים זרים לנו. מכל אתגר כזה למדנו. לפני שאנחנו מוצאים שוב איפה להתלונן ולהזכיר כמה הממשלה פה לא הוגנת, כמה קשה לחיות פה, או לשמוע שוב שהנוער של היום רק הולך ומתדרדר בואו נרגיל את עצמנו, את הקרובים שלנו, את החניכים שלנו לנתינה, עזרה לזולת והגדלת ראש. הייתה לנו הזכות, לתת ולקבל בזכות המפעל הזה והאחריות שלנו היא לדאוג שהוא ימשיך להתקיים. תודה לתנועה הקיבוצית שנתנה לנו את ההזדמנות לשנה הזו".
לאחר הדוברים מהתנועה עלו לברך את השינישינים והשינשיניות קצין שיריון ראשי, תא"ל גיא חסון, ומפקד מיטב (הבקו"ם) אל"מ יוסי מצליח. שני הקצינים הבכירים הודו גם הם למתנדבי שנת השירות על התנדבותם ותרומתם ואמרו להם כי צה"ל מצפה מהם להשתלב בשירות משמעותי בכל התפקידים והגזרות.
 
כזכור, לפני חודשים ספורים הוקם בתנועה הקיבוצית אגף הצעירים, שמטרתו לתת מענה שלא היה קיים קודם לכן לצעירים החל ממועד גיוסם ועד גיל 40. מתוך המבנה הארגוני החדש הזה עברו השינשינים לראשונה באופן רשמי מאגף החינוך לאגף הצעירים בתנועה.

הוספת תגובה חדשה