דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

שר הבטחון בוחן אפשרות פיצוי לחקלאי העוטף

מזכ"ל התנועה: "מילה של ליברמן זאת מילה, ואני מקווה שהמילה שלו לחקלאי עוטף עזה היום תקוים במלואה"
שר הבטחון בוחן אפשרות פיצוי לחקלאי העוטף
צילום: מארק ניימן/ לע"מ

בהנחיית שר הביטחון, אביגדור ליברמן, צוות בין משרדי בוחן בימים אלה את האפשרות להעניק פיצוי כספי לחקלאי 'עוטף עזה', לאור המתיחות הביטחונית סביב גבול הרצועה, שחייבה אותם להפסיק את עבודתם בהזדמנויות רבות בשבועות האחרונים. בראש הצוות, שמינה שר הביטחון, עומד הסגן הבכיר ליועמ"ש למערכת הביטחון וראש חטיבת תביעות וביטוח במשהב"ט, עו"ד ידידיה (דידי) אורון. עוד שותפים לצוות נציגי צה"ל, משרד הביטחון, מס רכוש ברשות המסים ומשרד החקלאות. 

הצוות סייר בישובי עוטף עזה, נפגש עם חקלאים ושמע על עבודתם בצל המתיחות הביטחונית. זאת על מנת לבחון מסלול מהיר לפיצויים בגין אירועים, שבהם הונחו להפסיק את עבודתם בשל המתיחות הביטחונית לאורך הגדר. הצוות יגיש את המלצותיו לשר הביטחון בשבועות הקרובים.

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, בירך על יוזמת שר הבטחון אביגדור ליברמן, והוסיף: "חקלאי ישראל ותושבי עוטף עזה מאסו בהבטחות ומצפים מהממשלה למעשים. חקלאי העוטף וכל המתיישבים בקיבוצים והישובים של האזור הם כיפת הברזל שמעניקה בטחון לכל אזרחי ישראל, ומהווים הדוגמא היומיומית לציונות המעשית של ימינו. חשוב שהצוות יגיש במהרה את המלצותיו ואלו יישמו ללא דיחוי. מילה של ליברמן זאת מילה, ואני מקווה שהמילה שלו לחקלאי עוטף עזה היום תקוים במלואה".

הוספת תגובה חדשה