דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ראש המועצה האזורית אשכול, פצוע צוק איתן, הגיע לבקר את פצועי התקרית על גדר הרצועה

גדי ירקוני (נירים), ראש המועצה האזורית אשכול, שנפצע קשה ואיבד את שתי רגליו בהתקפת פצמ"רים על קיבוצו, אירוע בו נהרגו רבש"צ הקיבוץ זאביק עציון וסגנו שחר מלמד ז"ל, הגיע היום לבקר את לוחמי צה"ל שנפצעו בתחום המועצה בשבת האחרונה
גדי ירקוני, ראש המועצה וזאביק עציון, רבש"צ הקיבוץ שנהרג בצוק איתן. צילום: ארנון אבני
גדי ירקוני, ראש המועצה וזאביק עציון ז"ל, רבש"צ הקיבוץ שנהרג בצוק איתן. צילום: ארנון אבני

גדי ירקוני הודה ללוחמי צה"ל העושים לילות כימים בהגנה על יישובי העוטף וביקש לחזק את ידם ואת ידי משפחותיהם בתהליך השיקום הצפוי להם.
לאחר הביקור כתב ירקוני בהתרגשות בין היתר: "כששכבתי בבית החולים במהלך השיקום אחרי הפציעה הגיעו לבקר אותי לא מעט מבקרים שלא הכרתי ולא פגשתי מעולם. מרביתם חוו פציעה קשה מאוד ממנה השתקמו והם באו כדי לחזק אותי ולספר לי שהחיים ממשיכים. באותם רגעים לא ידעתי להעריך לחלוטין את הביקורים האלה ורק בדיעבד הם התבררו כבין הדברים שחיזקו אותי יותר מכל במהלך השיקום. מאז אני נוהג לעשות אותו דבר ומקפיד לבקר פצועים בנסיבות הדומות לשלי. השבוע הלכתי לבקר את שלושת חיילי צה"ל שנפצעו בתקרית הקשה ליד הגבול בזמן שהגנו עלינו. הלכתי כדי להגיד להם תודה על עוז הרוח והסיכון שנטלו במשימת ההגנה על תושבי אשכול ולחזק את ידם ורוחם בתהליך השיקום הארוך והקשה כשהנחמה הגדולה מכל היא שהם זכו בחיים. והחיים ממשיכים".

הוספת תגובה חדשה