דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ערפל פוליטי? זה הזמן להתפקד למפלגות!

הודעתם של שר החינוך, נפתלי בנט ושרת המשפטים ח"כ אילת שקד כי הבית היהודי לא פורשים מהממשלה, דחתה את האפשרות לבחירות בחודש מארס, אך ההערכות במפלגות לכך שאלו יתקיימו הרבה לפני המועד הקבוע בחוק – נובמבר 2019 לא פסקה. אנשי מפלגת העבודה ומרצ בתנועה הקיבוצית קוראים לחברות וחברי הקיבוצים להתפקד למפלגות ולהשפיע על הרכב הרשימה לכנסת

קמפיין ההתפקדות

הודעתם של שר החינוך, נפתלי בנט ושרת המשפטים ח"כ אילת שקד כי הבית היהודי לא פורשים מהממשלה, דחתה את האפשרות לבחירות בחודש מארס (נכון לכרגע...), אך ההערכות במפלגות לכך שאלו יתקיימו הרבה לפני המועד הקבוע בחוק – נובמבר 2019 לא פסקה.

המפלגות אשר בהן יש פריימריז ובהן המחנה הציוני ומרצ זכו השבוע להתפקדות מאסיבית של חברי מפלגה חדשים, אשר מבקשים להשפיע על רשימת מועמדי המפלגה לכנסת.

יו"ר מחוז הקיבוצים במפלגת העבודה, מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר קורא לחברי הקיבוצים שלא להקל ראש בערפל הפוליטי ולהתפקד: "חברי מפלגת העבודה ומצביעיה בתנועה הקיבוצית - הגיע הרגע - עכשיו הזמן לעשות מעשה, להתפקד למפלגה ולחזק את מחוז הקיבוצים, כך שימשיך להיות חזק ומשפיע. מלבד זאת -  בשנה האחרונה בשל סיבות טכניות ואחרות נגרעו ממצבת חברי המפלגה מהקיבוצים מאות מתפקדים, אני מפציר בהם לשוב והתפקד. חשוב שכולם "ירדו מהגדר" ויחזקו את המחוז. עשו זאת היום, כי בקצב האירועים הפוליטי שעובר כאן, מחר עלול להיות מאוחר". 

מזכירת המחוז, חניק מרשק מוסיפה: "לאור ההתפתחויות הפוליטיות אנו נערכים להשלמת התפקדות חברי הקיבוצים למפלגת העבודה. אני קוראת למי שעדיין לא התפקד - בואו להשפיע על הרכב הרשימה לכנסת ה-21 ועל מיקום הקיבוצים בכנסת הבאה. מחוז גדול יאפשר לראשי התנועה הקיבוצית לטפל ולקדם נושאים שעל סדר היום ההתיישבותי והקיבוצי. כוחנו בגודלנו. כל קול קובע".

להתפקדות למפלגת העבודה לחצו כאן

יורי קנדל, רכז המחלקה הפוליטית של מרצ בתנועה הקיבוצית :" על פי החלטת ועדת הבחירות של מרצ, תקופת ההתפקדות לפריימריס של מרצ 2019 מתחילה כעת, מי שירשם החל מהיום, יוכל להצביע בפריימריס לבחירת הנבחרת של מרצ לכנסת הבאה. אנו מזמינים את חברות וחברי הקיבוצים להתפקד ולהיות חלק ממסע ההתעוררות הגדול של מרצ.

התפקדות גדולה של קיבוצניקים וקיבוצניקיות תגדיל את כוחנו בתוך המפלגה ותסייע למפלגת מרצ להמשיך ולגדול - מרצ גדולה היא מרצ חזקה. הצטרפו אלינו בבניית כח לקראת הבחירות וצרפו כמה שיותר חברים חדשים למפלגה!

מי שהתפקד בעבר, יצטרך לחדש התפקדותו/ה על מנת להצביע, מכיוון שמועד הבחירות טרם הוכרז, אנו ממליצים להזדרז ולהתפקד כדי להבטיח את זכות ההצבעה ולהיות שותפים לעיצוב הרשימה לכנסת".

להתפקדות למרצ לחצו כאן 

הוספת תגובה חדשה