דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

נזכור בשירים

טקס רבין במועצה אזורית מנשה

האירוע המסורתי לזכר ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין ז"ל במלאת 23 שנים לרצח אשר גדע את חלום השלום התקיים אמש (ראשון) בהיכל התרבות מנשה בגן שמואל בהפקת מחלקת התרבות של המועצה טקס רביןוגל"צ.
באירוע השתתפו ראש המועצה אילן שדה, מפקד גל"צ שמעון אלקבץ, קצין החינוך והנוער הראשי תת-אלוף צביקה פייראיזן, שמעון חפץ - ששירת כשלישו הצבאי של רבין והרמטכ"ל לשעבר בני גנץ.
אמנים רבים השתתפו באירוע בו שרו עם מאות הצופים שירי ארץ ישראל שהיו אהובים על יצחק. בין האמנים: גברי, אורי ובועז  בנאי, לירון גלעדי, להקות צלילי מנשה ונוער מנשה, להקות צבאיות ועוד. במהלך האירוע העניק ראש המועצה אילן שדה לגברי בנאי כרזה של הופעת הגשש החיוור מיום הרביעי בנובמבר 1995, אז הופיעה הלהקה באולם זה, ובמהלך ההופעה הודיעו לקהל על הירי בראש הממשלה.
ראש המועצה שדה אמר בנאומו: "חובה עלינו לזכור ולהזכיר כי היורה הנתעב היה זה שלחץ על ההדק אבל השנאה לובתה ברחבי ישראל ובככרות. יצחק רבין שלחם והוביל חיילים במלחמות ישראל הבין שהשלום והפשרה הם שיביאו גם לביטחון טוב יותר וגם את השמירה על מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, מדינה אותה יראו בניה ובנותיה כמדינתם ובה ירצו לחיות".

טקס רבין

הוספת תגובה חדשה