דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"מקובצת" נחל עוז - ההרשמה בעיצומה

תלמידי כיתה י' - אנחנו מחפשים אתכם!
רוצה לעבור את שנות התיכון תוך כדי חוויה מאתגרת ומעשירה? אם שליחות אינה סתם מילה עבורך- זאת התכנית בשבילך!
בואו להשלים את לימודכם בבית הספר שער הנגב, לגור ולהקים את "מקובצת 2018" החדשה בקיבוץ נחל עוז.
ליצירת קשר- אורנה: nahalozthila@gmail.com או 050-7938087
מקובצת נחל עוז
"מקובצת" נחל עוז 2016-2017

נחל עוז הינו קיבוץ צמוד גדר ובו קהילה מלוכדת וחסונה. עם זאת, ההתמודדות עם המצב הביטחוני בעשור האחרון הביאה לכך שקבוצת הנוער הצטמצמה לאחר עזיבת משפחות רבות. בעקבות "צוק איתן" הדבר התחדד עוד יותר וכך קמה יוזמה לקבץ בני נוער מרחבי המגזר הכפרי בארץ כדי לעבות את שכבת הנעורים. כך נוצרה "המקובצת". 

התוכנית הינה ייחודית ומציעה לבני הנוער התנסות בחיי הקיבוץ הכוללים שיתופיות, חיי קהילה, התנדבות בענפים ועוד. בנוסף, תחושת שליחות המלווה את כל העסוקים בדבר ומחזקת את בני הנוער בהיותם חלק מפרויקט ערכי חשוב.

הנערים משולבים במהלך שעות הבוקר והצהריים בלימודים בבית הספר התיכון "שער הנגב" ועם חזרתם מדי יום נקלטים  בבית המגורים המיועד להם, שם מחכה להם ארוחת צהריים חמה ומפגש עם אם הבית המלווה את הקבוצה. אחר הצהריים החניכים משולבים במערכת הפעילות של החינוך החברתי בקיבוץ. מעת לעת שותפים גם בפעילויות בסביבה הקרובה (פעילות ביה"ס, פעילות המועצה האזורית). הקבוצה מלווה כאמור ע"י אם הבית, ע"י המדריכים החברתיים של הנוער בקיבוץ וע"י גורמי יעוץ וטיפול שונים הנותנים מענה בכל צורך. 
לכל חניך וחניכה משפחה מאמצת מבין חברי הקיבוץ כאשר מהר מאד נוצרים קשרים חמים מאד והמשפחות הופכות בעצמן ל"כתובת" אמיתית עבור החניכים.

תהליכי האיתור והמיון החלו, הצטרפו גם אתם! 

ליצירת קשר- אורנה: nahalozthila@gmail.com או 050-7938087

הוספת תגובה חדשה