דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ממשיכים במהפכה: מועדון הצרכנות משקארד חילק לחבריו 2.8 מיליון שקלים ומחלק מתנות למצטרפים

עוד לא חברים ברשת הצעירים של התנועה הקיבוצית? הצטרפו לרשת הצעירים ולשיתוף הפעולה עם מועדון משקארד וקבלו גיפטכארד מתנה
משקארד

משקארד, מועדון הצרכנות מבית משקי הקיבוצים לגרים בסקטור ההתיישבותי, ממשיך במדיניות ייחודית וחולק עם בעליו שהם גם לקוחותיו את רווחיו. בעקבות הצלחת משקארד, המועדון חילק לקיבוצים החברים בו כ- 2.8 מיליון ₪ (לעומת כ- 2 מיליון ₪ שחולקו במהלך 2017 עבור 2016) – חלקם חולקו ישירות לקיבוצים הבעלים על פי כמות הכרטיסים בכל קיבוץ והחלק השני חולק כהחזר מלא של דמי החבר אשר חויבו במהלך שנת 2017 – החזר זה בוצע ישירות לכרטיס האשראי משקארד של בעל הכרטיס.

"אנחנו ממשיכים לפעול לטובת רווחת הפרט בקיבוצים ונמשיך לפעול בתחום, ולייצר פתרונות תשלום וערך אמיתי לקיבוצים ולמחזיקי הכרטיס מן הצד האחד, ולמתן הטבות רלוונטיות מן הצד האחר", הסביר ניר ברקאי, מנכ"ל הסחר במשקי הקיבוצים. לצד חלוקת הרווחים, המועדון הכריז גם על מבצע הצטרפות עד סוף השנה. חברים חדשים שיצטרפו למשקארד יקבלו במתנה גיפט קארד בשווי 85 ₪ לקניות ברשתות שונות. 

כמו כן, משקארד פועלים בשיתוף פעולה מיוחד עם רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית למתן הטבות ייחודיות לצעירות וצעירים, וכל מי שיצטרף לרשת הצעירים יקבל אף אפשרות להצטרף למועדון הצעיר של משקארד וליהנות אף הוא מההטבה הייחודית. 

קבוצת משקי הקיבוצים הינה אחד התאגידים הגדולים בתנועה הקיבוצית, המאגד פעילות עסקית בעלת ערך למאות קיבוצים ומושבים. לקבוצה חברות הפעילות בתחומי האנרגיה, תיירות, נדל"ן, לוגיסטיקה, רכב, צרכנות ועוד ושותפויות בתחנות כוח ובחברת ביטוח.

הוספת תגובה חדשה