דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ממשיכות להוביל ביחד

ממשיכות להוביל ביחד
פורום יועצות קידום שוויון מגדרי של המועצות האזוריות

ביום שני השבוע, למרות מזג האוויר החורפי התאספו והגיעו לבית התנועה הקיבוצית בת"א יועצות קידום שוויון מגדרי של המועצות האזוריות מכל קצות הארץ. מיזרעאל, מטה בנימין, גליל תחתון, עמק הירדן, מגילות ים המלח, גליל עליון, מבואות חרמון, מנשה, עמק חפר, מגידו, אשכול, שער הנגב ועוד.

במסגרת מפגש העמיתות, הלמידה המשותפת, יצירת תוכנית עבודה מהניסיון הנצבר והתמודדות בשטח הדגישו המשתתפות את חשיבות השיח של המרחב הכפרי: "ישנם ימי עיון ארציים", אמרה אחת המשתתפות, "שיש בהם תכנים ראויים אך הם אינם מדברים את השפה שלנו מבחינת החוויות והפעילות באזורי פריפריה".

אחרת הוסיפה,"אנחנו מודות על יצירת פורום זה שהוקם ע"י הילית בן צבי, כיועצת קידום שיוויון מגדרי בתנועה הקיבוצית, תנועת המושבים ומרכז המועצות, פורום שמדבר את השפה השלנו, את החיים במרחב הכפרי (קיבוצים ומושבים) על כל המשתמע מכך. השיח המשותף של קבוצה המתמודדת עם מצבים ביטחוניים מורכבים תוך כדי ניסיון ליצירת שגרת עבודה, פעילות בקיבוצים ומושבים קשר עם הוועדים המקומיים, כל אלה ועוד יוצרים שיח אחר ומהווים מקור כח ותמיכה להמשך עשייה". 

"מאחלת לנו עוד מפגשי שיח כאלה", אמרה אחת היועצות הצפוניות (המתמודדת כעת עם גילוי המנהרות), "יצאתי עם כוחות להמשך יצירה".

וזו בדיוק הייתה הכוונה, מסכמת הילית, "יצירת שפה משותפת, תמיכה, למידה אחת מהשנייה כתיבת תוכנית עבודה מתוך התייחסות לקשיים של המתגוררות/ים במרחב הכפרי".

הוספת תגובה חדשה