דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מזכ"ל התנועה הקיבוצית לחברי הקיבוצים: "אנחנו לא עומדים מנגד, צאו יחד אתנו להפגין נגד השחיתות"

"ראש ממשלה שאחראי על כל מערכות השלטון, משתלח בנציגי רשויות האכיפה במשטרה ובפרקליטות ונציגי תקשורת". מאיר חזר על קריאת התנועה הקיבוצית לחברי הקיבוצים לצאת להפגין נגד השחיתות בתל-אביב ובכל מקום בהן מתקיימות הפגנות - "עלינו לגבות את משטרת ישראל והפרקליטות בכדי להוכיח שבישראל כולם שווים בפני החוק".
כל הפרטים על מיקום ההפגנות ברחבי הארץ - בכתבה



 
"אנחנו לא עומדים מנגד, צאו יחד אתנו להפגין נגד השחיתות"
צאו להפגין נגד השחיתות

 

פחות מחצי יממה לאחר נאומו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נאם מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, בכנס התעשייה הקיבוצית (ראו כתבה נפרדת), שהתקיים גם הוא בכפר המכביה: "אני לא יכול לסיים את דבריי בלי להתייחס אל האכסניה. לפני כמה שעות במקום הזה על הבמה הזאת עמד ראש ממשלת ישראל ונשא נאום שבהרבה מובנים היה שיא שלילי בתולדות מדינת ישראל. ראש ממשלה שאחראי על כל מערכות השלטון משתלח בנציגי רשויות האכיפה במשטרה ובפרקליטות ולועג לנציגי התקשורת. נתניהו החליט מזמן לבחור באסטרטגיה של - לרמות חלק מהציבור כל הזמן".

מאיר חזר על קריאת התנועה הקיבוצית לחברי הקיבוצים לא לעמוד מנגד ולצאת להפגנה נגד השחיתות בתל-אביב ובכל מקום בהן מתקיימות הפגנות - "עלינו לגבות את משטרת ישראל והפרקליטות  בכדי להוכיח שבישראל כולם שווים בפני החוק". רשימת הצמתים ברחבי הארץ בהם מתקיימים הפגנות - בסוף הכתבה.

עוד לפני דברים אלו התייחס ניר מאיר אל התעשייה הקיבוצית והתעשייה הישראלית: "ממשלת ישראל הגיבה על מחאות 2011 בדרך מקורית משלה. היא הפכה את מנהלי ויזמי המגזר העסקי, לאויבי העם. כך באווירה הציבורית  וכך ברגולציה. זו התנהלות פופוליסטית קצרת ראות, הזורעת זרעים של פורענות למשק הישראלי. ואולם, מן הנתונים המצטברים עולה כי התעשייה הישראלית כולה ובתוכה גם התעשייה הקיבוצית, מצאה פתרון ונמצאת בתהליך שיטתי שבו מועברים עוד ועוד אתרי יצור, לחו"ל. זה פתרון עסקי נכון. יש בו רק בעיה אחת. הוא פשוט לא כל כך ציוני. אבל מה לעשות זאת תגובה עסקית נכונה למדיניות כלכלית אנטי ציונית של ממשלת ישראל".

מזכ"ל התנועה חזר ודיבר גם על השינוי בחוק המיסוי על הקיבוצים: "אני רואה, כיצד מעאכרים מסתובבים בין קיבוצים ומנסים לייצר פאניקה כדי למכור את שירותיהם. וכי אם רק ייקחו אותם, ורק אותם, יפתרו כל הבעיות. בכל מקצוע אנשים הגונים ויש מעאכרים. יש אנשים ישרים ויש תאבי בצע. אני יודע לומר, כי לעיתים, גם אם אתה משלם קצת יותר מס, אתה מרוויח משהו אחר בשל כך. לעיתים הרווח הינו כלכלי, לעיתים ערכי, לעיתים חברתי. רק כך נוכל לשמור ולהגן על אורח החיים המיוחד שלנו. כי יש לו מחיר. אבל זהו מחיר ששווה לשלם אותו". 

 

הצמתים והמקומות בהם מתקיימות ההפגנות ברחבי הארץ במוצ"ש בשעה 20:00 -

קרית שמונה - קניון נחמיה

ראש פינה - צומת ראש פינה

נהריה - צומת נהריה

עפולה - ככר העצמאות

עמק הירדן - צומת צמח

חיפה - ליד האודיטוריום

נס ציונה - ברחוב הראשי

תגובות

תומכי חרם
סטיבן שרמן
כאשר משתתפים תומכי חרם על ישראל, התומכים בהשמדת ישראל ומארגני ההפגנות לא מבהירים בקול רעם שהם מתנגדים לעמדה זו, זו לא הפגנה שאני יכול לתמוך בו.
רשימת כל מוקדי ההפגנות נגד השחיתות השלטונית במוצ"ש
דף הפגנות ארציות
תל אביב - שדרות רוטשילד 16
קרית שמונה - צומת מצודות (נחמיה)
ראש פינה - צומת ראש פינה
צומת צמח
נהריה - צומת נהריה (ליד התותח)
חיפה - אודיטוריום מרכז הכרמל
עפולה - כיכר העצמאות שד' הנשיא 12
צומת כרכור
צומת העוגן
כפר סבא - ויצמן 63
ראשון לציון - רח' כרמל 20
נס ציונה - צומת וייצמן בן גוריון
רחובות - גן המייסדים
צומת פלוגות
מודיעין - צומת שילת
ירושלים - כיכר פריז
באר שבע - מרכז מורים מול בית חולים ליד אוניברסיטה בן גוריון
אילת - מרכז פנינת אילת
מושחתים נמאסתם
שייקה
כשאני תולה שלט כזה על חזית ביתי בקיבוץ, אני מתכוון בין היתר, למושחתים מבית!

הוספת תגובה חדשה