דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

לאחר שש שנים - נפרדים מאבשל (אבשלום) הרן במשקי הקיבוצים

ישיבת דירקטוריון משקי הקיבוצים
ישיבת דירקטוריון משקי הקיבוצים, היום

בישיבת דירקטוריון "משקי הקיבוצים" שהתקיימה היום (יום חמישי) נפרדו מאבשל (אבשלום) הרן (בארי), שהודיע על סיום תפקידו כמנכ"ל משקי הקיבוצים, לאחר שש שנים בתפקיד זה. 

את אבשל יחליף רן רונן (בית אורן) שמשמש היום כמנכ"ל "תואם" בארגון. 

בישיבה נפרד מאבשל ניר מאיר, מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ש270 קיבוציה מחזיקים בבעלות משקי הקיבוצים ואמר: "הציפייה שלי כמנהיג התנועה הקיבוצית ממשקי הקיבוצים ומהנהלתו היא "שלא יתנתק מהעם", שיתנהל - מחד, ע"פ מיטב הפרמטרים העסקיים ובכל תשומת הלב הניהולית ומאידך, שלא ישכח לעולם של מי הוא ובשביל מה. העולם הקיבוצי הוא מורכב ורב מימדי, הוא אינו פשוט, אינו היררכי ונמצא בתהליך אבולוציוני של השתנות. לכן, מה שחשוב באמת הוא לשמר את עקרונות הפעולה, והעקרונות החשובים בעיני הם הבנת היתרונות השיטה הקואופרטיבית והדבקות בהם. הבנת היתרונות בשיתופי פעולה בתוך המרחב הקיבוצי ועם מרחבים קרובים, וניצול היתרונות לגודל שעתידים לבוא לידי ביטוי ביצירת סינרגיה ויתרונות לחברים בשיתופי פעולה כאלה. לא תמיד היו אלה פני הדברים, ואצלך אבשל, ולצידך גם דורון ונוספים, חל שיפור של ממש בפן הזה של הפעילות. אני מאחל לך הצלחה רבה גם בתפקידיך הבאים.

מאיר איחל הצלחה רבה גם למחליפו של אבשל, רן רונן ולארגון כולו על הדרך החדשה בה הם מתחילים ללכת. 

אבשל הודה לניר על מילותיו החמות ובעיקר לעובדי הארגון, מנהליו ולחברי ועד ההנהלה על החברות ושיתוף הפעולה לאורך השנים הרבות.

הוספת תגובה חדשה