דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ח"כ סתיו שפיר: חג שמח! מתגייסים עכשיו כדי להציל את השקיפות! שנהיה עם חופשי באמת בארצנו

לוגו תנועה

חברים יקרים,

אתם יודעים מי הוועדה שהכי מפחידה את הממשלה? ועדת השקיפות. לכן עוד לפני שהתכנסו הם מחליטים בצעד מכוער וכמובן לא שקוף, לקבל החלטה שתחזיר את הכנסת אחורה ותעשה ספתח לקדנציה הממשלתית המושחתת בהיסטוריה. מה יש לממשלה להסתיר? ממה היא מפחדת? ממשלה שמסתירה מהציבור מידע היא ממשלה שמתכננת לפעול נגדו.

אני קוראת לכולכם, שוועדת השקיפות היא הדלת שלכם לכנסת - להיאבק על הזכות של כולנו לחופש לדעת ולהצטרף אלינו עכשיו:

https://www.facebook.com/groups/595327547645276/

http://www.atzuma.co.il/shkifut2019

 

 

 

הגיע הזמן לשנות את איך שאנחנו עושים אופוזיציה. התפקיד שלנו בתקופה הקרובה הוא עצום: אנחנו חייבים להצליח לחשוף לציבור הישראלי את האמת מאחורי הפייק-ניוז והספינים שתשמעו מהממשלה, אנחנו מוכרחים לשכנע ולגייס את הציבור לעמדות ולרעיונות שלנו - ומעל הכל, להציל את הדמוקרטיה, שעלולה להתפורר תחת שלטון נתניהו שמרוכז בעצמו, ולא באינטרס של ישראל. 

הדרך הכי טובה לעלות שלב ולעשות אופוזיציה רצינית, היא להקים ממשלת צללים. קחו דקה לשמוע איך זה עובד:

 

השבוע התייצבנו בבית הנשיא להמליץ על המועמד שלנו לראשות הממשלה. זה לא פשוט, להיכנס לתקופה הקרובה - בידיעה שממשלת נתניהו תעשה כל מה שהיא יכולה כדי להחליש את הכנסת על מנת להשתיק כל אופוזיציה - ובכך להחליש את הציבור. 

אבל גם יש נקודות אור: הנשיא היקר שלנו רובי ריבלין והצוות שלו בחרו שלא לערוך הפעם דיון מאחורי דלתות סגורות, אלא לשדר את הפגישות הללו במלואן לציבור. שקיפות, ושיתוף ציבור, הם אוויר לנשימה לדמוקרטיה. בכנסת הקודמת הקמנו את ועדת השקיפות, ואת הפירות של המאבקים שלנו אפשר לראות בכל רגע. 

חברים, אני מבטיחה לכם - גם עכשיו כשאנחנו במפלגת העבודה נצטרך לפעול בסיעה קטנה בהרבה משהיינו, האחריות שמוטלת על כתפינו גדולה בהרבה. 

ממשלת נתניהו תנצל את הכרעת הבחירות כדי לתת לגיטימציה שקרית לשחיתות. את אותה לגיטימציה הם נותנים גם לאלימות, שקורעת את החברה הישראלית. שחיתות ואלימות, שתי מחלות שחותרות תחת הדמוקרטיה - האחת מלמעלה, ממוסדות השלטון ושולחנות מקבלי ההחלטות, והשניה מתוך השיח הציבורי האלים והגזעני שהוגבר על-ידי פוליטיקאים לצרכי קמפיינים זולים. שתיהן מסכנות את הציבור - את כולו, גם את מי שבחר בהמשך שלטון נתניהו. 

זה פשוט: כשההחלטות שמקבלת הממשלה לא נועדו לשרת את הציבור אלא את הפוליטיקאים עצמם, כולם נפגעים - בימין ובשמאל. השחיתות שבגללה לא מגיע כסף לבתי החולים שלנו - לא בודקת בדרך אם היא תפגע בחולים שמאלנים או ימנים; השחיתות שבאשמתה ייפגע בטחון המדינה, לא בוררת מאיזה מגזר יגיעו הקורבנות הראשונים. 

והשותפים של השחיתות הם לא רק הגנבים והרמאים, אלא גם אלה שעמדו מנגד - ושתקו. ולכן התקופה הקרובה היא מבחן גדול למחנה הדמוקרטי, לכל המפלגות שהבטיחו לבוחריהן שייאבקו למען הדמוקרטיה הישראלית. מעכשיו, כל יום הוא מבחן.

 

 

 

אני מאחלת לכולכם חג חירות שמח!

המאבק שלנו לחירות, כדי להיות עם חופשי באמת בארצנו - נמצא בעיצומו, ואני מבטיחה לכם שנעשה הכל, באומץ, באהבה ובתעוזה, ונצליח. מזמינה אתכם להצטרף אלי ולהיות חלק מהשינוי. יחד נבנה את מפלגת העבודה מחדש, כדי להוביל את המחנה הדמוקרטי הישראלי.

 

 

 

 

שלכם, 
סתיו

 

הוספת תגובה חדשה