דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ח"כ איציק שמולי: מאמינים בעבודה ושומרים על הבית

ביום שלישי הקרוב הצביעו לי ויחד נכתוב פרק חדש ומלא תקווה
איציק שמולי
איציק שמולי

הבחירות ליו"ר המפלגה שיתקיימו השבוע הן החשובות ביותר שהיו לנו. הבית שלנו, מפלגת העבודה, נמצא במשבר הגדול ביותר בתולדותיו. השבוע תקבעו אתם אם נלך לפרק חדש ומלא תקווה, או שחלילה האגו ינצח והמפלגה היקרה שלנו תעמוד בסכנת חיים ממשית.

המירוץ האמיתי על ראשות המפלגה היא ביני לבין עמיר פרץ. כך מראים כל הסקרים וכך גם עולים הדברים מהשטח.

התקופה היפה בה חייתי בקיבוץ עין-גדי חידדה לי מאוד את האתגרים העומדים בפניי האזרחים היקרים שגרים בקיבוצים וביישובים המרוחקים: תחבורה, תעסוקה, יוקר המחייה ועוד. לעד אהיה מחויב לקידום הערכים החשובים שמנחים את אנשי התנועה הקיבוצית.

לצד פעילותי המוכחת למען כלל הציבור בישראל, במשך כל השנים האחרונות עמדתי כתף אל כתף עם אנשי התנועה הקיבוצית במאבקים שנדרשנו אליהם כמפלגה וכחברי כנסת. הפיצויים לתושבי עוטף עזה, המאבק בטרור החקלאי, התכנית הלאומית להצלת יישובי אזור ים המלח, פערי התיווך של תוצרת חקלאית, המאבק מול רמ"י בנושאי בנייה, זכויות התושבים בקווי העימות בצפון ובדרום ועוד. 

מפלגת העבודה תמיד תהייה הבית של ההתיישבות העובדת, והיחידה שמבטיחה ייצוג לתנועה הקיבוצית כחלק מהרשימה. כדי שהייצוג הזה יישמר אנו חייבים לוודא שהמפלגה שלנו תדע להתחבר ולהישאר בחיים.

אני היחיד שיכול לבצע חיבורים משמעותיים מתוך עצמה, חיבורים שיבטיחו שמפלגת העבודה תמשיך לפעול למען האנשים היקרים של ההתיישבות העובדת והתנועה הקיבוצית.

ללא החיבורים הנדרשים, אנחנו כנציגי התנועה אולי לא נהייה שם.

מי שמסרב לחיבורים ומוכן לסכן את עתיד המפלגה בגלל משחקי אגו, הוא מי שמוכן לסכן את עתידה של ההתיישבות העובדת.

מי שלא יודע להתחבר ולא מבטיח שיישאר במפלגה אם יפסיד, הוא לא איש שמוכן להילחם באמת על ערכי המפלגה והתנועה.

אני נלחם על עתיד מפלגת העבודה, ולא אתן לשיקולי יוקרה אישיים להעמיד את הבית של ההתיישבות העובדת בסכנת כיליון.

ההיסטוריה של הקמת המדינה מראה שאנשי התנועה הקיבוצית הם אנשים של פחות דיבורים ויותר מעשים. כך גם אני, וכך גם תהייה המפלגה תחת הנהגתי. לצד מאבקים, גם הצלחות. עבודה אמתית למען כלל הציבור בישראל ובתוכו כמובן גם הציבור היקר של התנועה הקיבוצית.

ביום שלישי הקרוב הצביעו לי ויחד נכתוב פרק חדש ומלא תקווה. כדי שמפלגה שלנו תישאר בחיים. כדי שהמפלגה שלנו תוכל להמשיך לייצג נאמנה את אנשי התנועה הקיבוצית המפוארת.

הוספת תגובה חדשה