דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

הפלוס שלך בעולם הביטוח!

רשת הצעירים בחרה לשתף פעולה עם ביטוח חקלאי, חברת הביטוח של הקיבוצים, המאפשרת לכם ליהנות מהפלוס של הקיבוץ, בביטוח הפרטי שלכם. כחלק מהפעילות המשותפת, ביטוח חקלאי מציעה לכם הטבות ייחודיות ובלעדיות בביטוח רכב, דירה, אחריות מקצועית ועוד, בתנאים המשתלמים ביותר
הפלוס שלך בעולם הביטוח!

אלעד שלף, מנכ"ל ביטוח חקלאי מסביר מה היתרונות בלהיות חלק מאגודה, אם זה בפרטי או בעסקי:

"ביטוח זה לכאורה נורא משעמם", אומר לנו אלעד שלף, מנכ"ל ביטוח חקלאי. להבדיל מלא מעט רכישות אחרות, זו רכישה שלא מביאה איתה תמורה מיידית. אתם משלם כסף ומקבל דף נייר, מלא במשפטים מסובכים. עבור רוב הצרכנים, ביטוח זו רכישה שעושים מתוך הכרח ורק רוצים לסיים איתה. אבל זו עדיין הוצאה הכרחית ושכבת הגנה חשובה עבור כל משק בית ועסק.

אין אחד שגדל בקיבוץ, ולא נתקל בשם ״ביטוח חקלאי״, האגודה אשר הוקמה למען הקיבוצים במטרה לייצר פתרונות ביטוחים עבורם, והיא למעשה  בבעלות הקיבוצים עצמם.

בשנים האחרונות הבינו באגודה שמעבר לצרכים העסקיים בקיבוצים, לנו תושבי הקיבוץ,  יש צרכים רבים בעולמות הביטוח, מביטוח רכב ועד ביטוח אחריות מקצועית, ובעקבות השינויים במרחב הקיבוצי, דאגו להתעדכן ולפתח בביטוח חקלאי מוצרים המותאמים באופן ייחודי לחברי הקיבוץ והתושבים, שכוללים הטבות והרחבות שנתפרו במיוחד לאוכלוסייה.

ביטוח חקלאי אינה עוד חברת ביטוח, היא למעשה חלק בלתי נפרד מהקהילה הקיבוצית בישראל, מכירה היטב את אורח החיים, התרבות והצרכים בקיבוץ, לכן התרבות הארגונית באגודה רואה כערך עליון את הערבות ההדדית והמעורבות בחיי היומיום בקיבוץ ובהבטחה להיות שם עבורם בכל עת, גם בימים טובים ובשגרה ברוכה וגם כמובן ברגעים קשים עם קרות אירוע ביטוחי.

 אילו מוצרים אתם מציעים לפרט בקיבוץ?

כולנו יודעים שהקיבוצים בשנים האחרונים התפתחו מאוד, התחדשו, הסתגלו לחיים יותר פרטיים מבחינת נכסיהם האישים והמקצועיים בעקבות ההפרטות המלאות ויחד עם זאת, עדיין שומרים על אורח חיים המושתת על קהילתיות וערך הביחד. לצד שינויים אלו של הקיבוץ המתחדש הבנו שגם אנחנו צריכים להביא פתרונות לפרט בקיבוץ ויצרנו מוצרים ייעודיים עבורם כגון ביטוחי רכב ודירה עבור נכסים אישיים כגון רכבים במשפחה, דירה בבעלות פרטית, בפוליסות ייחודיות ומותאמות אישית לבעלי מקצוע חופשי המעניקים שירותים כגון מאמני כושר, קוסמטיקאיות, יועצים ומדריכים אלטרנטיביים.

בשנה האחרונה יצרנו חבילות ייעודיות עבור מוצרי הפרט שאנו מציעים לחברים והתושבים ועטפנו אותם בפלוס אחד גדול! הפלוס הוא במחיר האטרקטיבי, הטבות וההרחבות שאנו מציעים לתושבי הקיבוץ, שכן אנחנו מסתכלים על כל פרט בקיבוץ כחלק מקבוצה ייחודית ומיוחדת.

לדוגמא, במסלול הרכב פלוס, אספנו את כל ההטבות וההרחבות שחברות ביטוח שונות מציעות לכדי חבילת פלוסים אחת גדולה שלא ניתן למצוא בשום חברה אחרת ויכול לחסוך מאות שקלים בביטוח הרכב.

למשל נהג צעיר בבית יוכל לנהוג על שני הרכבים (המבוטחים בביטוח חקלאי) במחיר של פרמיה אחת בלבד, בנוסף, בתקופת המלווה למשך 3 חודשים לא תהיה תוספת עלות לפוליסה. פלוס נוסף הוא שאנו לא מייקרים את הפרמיה במקרה של תביעה אחת בשלוש שנים שקדמו לה. תמצאו עוד הרחבות של פנסים ומראות, שירותים משלימים ועוד. פריסת התשלומים שלנו היא ייחודית ומאפשרת 12 תשלומים ללא ריבית גם בביטוח המקיף וגם בביטוח החובה.

ביטוח נוסף שמתאים לפרט בקיבוץ הוא מבנה למשכנתא פלוס, ביטוח המעניק פתרון נדרש בעת לקיחת משכנתא ומהווה פוליסת ארוכת טווח. מיועד לחברים והתושבים שקיבלו משכנתא ומחויבים בביטוח מבנה. לא מעט מהלקוחות מזדרזים לבטח דרך הבנק מבלי לבדוק הצעות אחרות.. המחיר שלנו נמוך בכ- 15% ממחירי השוק והוא רחב משמעותית מהביטוח שהבנקים יכולים, על פי חוק, להציע. בימים אלו אנו מציעים גם דחיית תשלומים של 3 חודשים. ניתן לעבור לביטוח הזה בכל שלב ולא רק בעת לקיחת המשכנתא הראשונית.

ביטוח חדש יחסית שפיתחנו הינו ביטוח אחריות מקצועית פלוס, פתרון ביטוחי מלא לבעלי מקצועות חופשיים הנותנים שירותים במרחב הקיבוצי. אנו מציעים ביטוח בעל ההגנה הטובה ביותר במקרה של תביעות צד שלישי בתהליך קל ומהיר ביחד עם כיסוי נרחב ומשולב במעטפת ביטוח אישית, המתאימה את תנאיה לצרכי העסק ולפי סוג המקצוע. הביטוח מיועד בעיקר למטפלים בתחומי הרפואה המשלימה, יועצים פרטיים בתחום הזוגי/משפחתי/הדרכת הורים, קוסמטיקאים ומאמני כושר. אנו מתכננים לבנות את הפוליסה עבור מקצועות חופשיים נוספים בהמשך ולפי הצורך.

איזה יתרון יש לתושב קיבוץ בלרכוש אצלכם ביטוח אלמנטרי ולא אצל חברות ביטוח גדולות ומוכרות?

היתרון שלנו הוא בזה שאנחנו ממוקדים באופן קיצוני בקיבוצים ובתושבי הקיבוץ. שאר חברות הביטוח מפרסמות לכל הלקוחות ונותנות שירות זהה לכולם. אם אתה בצבא קבע אולי תקבל תנאים עודפים דרך "חבר", אבל אנחנו החברה היחידה שבה עצם היותך תושב קיבוץ הופכת אותך ללקוח החשוב ביותר ומזה נגזרות ההטבות הייחודית, השירות האישי, ובעיקר העובדה שאנחנו זוכרים שביטוח זה לפני הכל בני אדם. זו הסיבה, שלצד כל ההתפתחות הדיגיטלית, הדבר הכי חשוב בביטוח חקלאי הוא הלב וההבנה שאנחנו כאן בשביל הלקוחות שלנו ולכן אין אצלנו התפסות על האותיות הקטנות בכדי לשלם פחות כסף בתביעות או ניסיונות להתחמק מתשלומי תביעות. חברת ביטוח לא נבחנת רק בכמה זולה הפרמיה שלה או בכמה מצחיקות הפרסומות שלה, היא נבחנת באיך היא מתנהגת ברגע האמת.  

מה עוד ניתן לחדש בסביבת הביטוח לתעשייה החקלאית בקיבוץ?

כחברה המציעה את כל הביטוחים המסורתיים המוכרים, אך בהתאם לשמה מתמחה בפתרונות ביטוח לתחום החקלאות, אנו הולכים עקב בצד אגודל עם הסביבה החקלאית המתפתחת טכנולוגית, תפקידנו הוא לזהות צרכים חדשים בתחום ולתת להם את המענה הדרוש, בשנה האחרונה השקנו ב פוליסות חדשניות בהתאם לצרכים שעלו המשקפים את ההתעדכנות וההשתנות הטכנולוגית:

ביטוח סייבר לתעשייה הקיבוצית. בעבר מרבית הערך של ארגונים, וכנגזרת מכך הסיכונים, , היו במימד הפיזי, הדיגיטציה גורמת לכך שהערך והסיכונים עוברים למימד הסייבר. בין אם זה שימוש  בחיישנים ובאמצעים דיגיטליים בחקלאות ובין אם זה מאגרי מידע או קווי ייצור בתעשייה.. החדשנות הזו מייצרת סיכונים, ואנחנו רואים עלייה דרמטית בכמויות אירועי הסייבר בארגונים, בעיקר מתקפות כופרה. ביטוח חקלאי ייצרה ביטוח סייבר ייעודי לתעשייה הקיבוצית והחקלאית שמטפל בסיכונים האלו.

כיסוי לנזקים פיננסיים ברפתות: אם עד היום, כשפרה ברפת חולה או מתה - הפיצוי שבעל הרפת מקבל היה על שווי הפרה עצמה ולא על אובדן רווח עתידי שנגרם לו מכך שהרפת כולה לא ייצרה את תפוקת החלב שתוכננה. המוצר שלנו מכסה בפועל גם את אובדן הרווח הזה.

ביטוח אחריות מקצועית וביטוחי דירקטורים לחברות שעוסקות באגרו-טק. ישראל היא מדינה עם אקו-סיסטם מפותח מאוד בעולמות האגרו-טק, ועם זאת אין לו פתרונות ספציפיים בעולם הביטוח הכללי, או בעולם ביטוח ההיי-טק", מבהיר שלף. "אחת הבעיות הגדולות באגרו-טק היא שלהבדיל מחברת היי-טק רגילה שמייצרת תוכנה, באגרו-טק מתעסקים עם הגידול החקלאי עצמו. המשמעות היא, שאם גידול כלשהו גרם נזקים - הטענות בנושא יכולות להגיע לחברה שהטכנולוגיה שלה סייעה בגידולו. אין לזה מענה ביטוחי כיום ולכן יצאנו עם מוצר ייעודי שיענה על אתגרים ספציפיים מסוג זה".

איך משפיעה עליכם העבודה שאתם בבעלות של כ- 270 קיבוצים?

הקיבוצניקים היו ועודם חלק מרכזי בהקמה ובהתפתחות המדינה וכיום ממשיכים להתפתח ולצמוח, ביטוח חקלאי קיימת 81 שנה כדי ללוות אותם. כתוצאה מכך אנחנו לא פועלים משיקולי קצרי טווח, שעלולים להזיק בטווח הבינוני והארוך, לא משנים מדיניות אחת לרבעון לפי התוצאה בדו"ח הכספי. אנחנו פועלים רק על-פי מה שאנחנו מאמינים שנכון לאגודה ולכל בעלי העניין השונים בטווח הארוך ולא מקריבים את העתיד על חשבון ההווה.

אני מזמין אתכם להתייעץ, לשאול, לבדוק אתנו כל נושא בעולם הביטוח,

נשמח לעמוד לרשותכם, ביטוח חקלאי 8088*

 

הוספת תגובה חדשה