דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

האם אני קיבוץ שמחובר לקהילה שלי?

הקיבוץ בשנים האחרונות עובר שינויים רבים, הקהילה צומחת וגדלה ותושבים חדשים מצטרפים, ובין כל אלו, גם התקשורת בקיבוץ משתנה. הצרכים של היום הם כבר לא מה שהיה פעם ועלינו למצוא דרך לחבר בין השפה הקיבוצית והמוסכמות של אז לאלו של היום. במציאות בה רובנו במילא מעבירים חלק ניכר מהזמן מול מסכי הסמארטפון, השימוש בכלים דיגיטליים לשיפור התקשורת בין חברי הקיבוץ ותושביו, נראה כמו הדבר הנכון לעשות.
מערכת מעוף+ כל הכלים במקום אחד
מערכת מעוף+ כל הכלים במקום אחד

השימוש בכלי דיגיטל תופס תאוצה, יותר ויותר מוסדות ורשויות משפרים את רמת השירותים, והופכים את חוויית המשתמשים שלהם לפשוטה וזורמת יותר. גם קיבוצים שרוצים לייעל את עבודת בעלי התפקידים, להפחית מקרים של אי הבנות, להגדיל שקיפות ולהקטין את העומס על נותני השירותים, מטמיעים ממשק דיגיטלי המרכז את כל ערוצי התקשורת והמידע במקום אחד.
קיימות פלטפורמות מגוונות לריכוז מידע, לניהול ערוצי התקשורת ולמתן שירות מקוון, והן נקראות בשם כולל: 'פורטל פנים ארגוני'. בפורטל הפנים ארגוני יש ארגז כלים וממשקים לניהול הקיבוץ שלכם ולהענקת שירותים לחברים ותושבים כאחד.

כשאנחנו אומרים ערוצי תקשורת, למה בדיוק אנחנו מתכוונים?

  • שקיפות והנגשת המידע - הצגת החלטות, פרוטוקולים, נהלים, הנחיות, חדשות, דפי מידע, ארכיון, דוחות, אירועים ועוד.
  • הנגשה של שירותים - פרסום שעות פתיחה, פנייה לענפים השונים, הרשמה לאירועים, הרשמה לתורים, ביצוע תשלומים, הצגת תקציבים ועוד.
  • תקשורת מיידית - על ידי שליחת הודעות וחדשות על בסיס יומי / שבועי באמצעים שונים כגון: הודעות פוש (נוטיפיקציות), מסרונים והודעות דוא"ל.
  • אינטרקטיביות בין חברי הקהילה - תגובות, העלאת תכנים/תמונות, פרסומים בלוח מודעות ועוד.

ככל שהקיבוץ יתאים עצמו לטכנולוגיה המתחדשת, חברי הקהילה ירגישו קשר טוב יותר בינם לבין עצמם ויווצר חיבור ישיר בין ההנהלה לקהילה.
התקשורת בין מוסדות הקיבוץ לחבר הבודד היא הבסיס לשיח חיובי וקהילה מאוחדת ופורטל פנים ארגוני שכזה, המאפשר שקיפות וזמינות מיידית יכול לתת את המענה המושלם לכך.
בנוסף ולא פחות חשוב, שימוש נכון של ההנהלה בפתרון זה יביא גם לייעול תהליכים, חיסכון בזמן ומכאן חיסכון בכסף. ניצול הכלים והטמעת מערכת שכזו, תביא בוודאות לשיפור רמת השירות של הנהלת הקיבוץ אל תושביה וכולנו יודעים שקהילה חזקה מביאה לקיבוץ משגשג.

לסיכום, כיום כולנו מאוד עסוקים ורוצים לקבל ולשתף מידע בקלות. 
ברגע שיינתן מענה על הצורך הבסיסי של החבר: לקבל את כל המידע, בצורה נוחה ובכל זמן על ידי כניסה למערכת אחת, דרך הנייד/מחשב, הוא ירגיש שייך ומחובר לקהילה. וזה מה שחשוב בעצם: קהילה מחוברת, שייכת וחזקה.
_______________________________________________________________________________________________

>>נכתב על ידי סופית אייזנברג-זבולון ושרון ארם-כהן, מחברת אפקט מערכות בע"מ, המתמחה במתן פתרונות דיגיטליים לארגונים

מעוניינים לשמוע עוד על פורטל פנים ארגוני?
למה חשוב שיהיה לכם כזה?
מה זה יחסוך לכם ואיך מייצרים קהילה מחוברת וחזקה באמצעותו?
מוזמנים לבוא לכנס 'מתקדמים לדיגיטל בארגון!' שיתקיים ב-12.12.2018 במכון מופ"ת, תל אביב.  
>>מועד הכנס עבר. תודה לכל המשתתפים! מוזמנים ליצור קשר 08-6624449<<
מתקדמים לדיגיטל בארגון

הוספת תגובה חדשה