דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

אלון שוסטר (מפלסים) ורם שפע (גבעת חיים איחוד) הושבעו כחברי כנסת

שוסטר: "אני חש את האחריות הגדולה כלפי המרחב הכפרי, החקלאי וכלפיי אנשי קו העימות". שפע: "בחרדת קודש וביראת כבוד אני מתחייב היום להיות שליח ציבור, לקום כל בוקר ולנסות לעשות כל שביכולתי שיהיה פה קצת יותר טוב".

אלון שוסטר ורם שפע הושבע כחברי כנסת

שני הקיבוצניקים נכנסו השבוע רשמית לתפקידם כנבחרי ציבור בכנסת ה-21. 
רם שפע כתב בפוסט בעמוד הפייסבוק שלו על תחושותיו ביום הזה, אשר מעבר לאחריות הציבורית לוו בגעגוע לאחיו הגדול, גלי, שנפטר לפני שש שנים. רם כתב בין היתר: "אין מילים שיתארו את עוצמתה של הזכות להישבע היום אמונים כאחד מ-120 חברי הכנסת בישראל.
במהלך היום התרוצצו בראשי אין ספור מחשבות, אולם מעל לכל המחשבות על גודל השליחות ועל ההתרגשות האדירה, אני פשוט לא מפסיק לחשוב, להיזכר, לדמיין ובעיקר להתגעגע בעוצמות שחורכות לי את הנשמה לגולי אחי האהוב. 
גולי אחי, הידיעה שהיית מתפוצץ מגאווה היום לא נותנת לי מנוח. החוסר הגדול שלך נוכח כל יום בשש השנים האחרונות, אבל ביום הזה בו אני מתחייב כחבר כנסת למען מדינת ישראל, החיבוק וההתרגשות שלך חסרים לי עד כדי כך שכל הגוף שלי מתכווץ מלדמיין איך זה היה מרגיש אם היית מגיע להיות איתנו היום.
אני עוד רחוק מלעכל ולהבין לעומק את גודלו של היום הזה, בחרדת קודש וביראת כבוד אני מתחייב היום להיות שליח ציבור, לקום כל בוקר ולנסות לעשות כל שביכולתי שיהיה פה קצת יותר טוב. עבורי שום דבר לא מובן מאליו ואני מתכוון מעומק ליבי להצליח להעניק לכל אחת ואחד את התחושה שיש לו נציגות קשובה, ערכית, אחראית, שקולה ונאבקת בכנסת הקרובה. זה לא הולך להיות פשוט, אבל אני מלא אמונה כי האחריות הגדולה שלנו להיאבק על הצדק ועל מה שנכון תגבר על שאר המכשולים".

אלון שוסטר, כתב בדף הפייסבוק שלו: "אני נכנס כחבר מן המניין בבית המחוקקים הישראלי, מלווה בתחושת אחריות עמוקה. כשליח של הציבור איתו גדלתי ולמענו פעלתי כל חיי, אני חש את האחריות הגדולה כלפי המרחב הכפרי, החקלאי וכלפיי אנשי קו העימות. 
תפקידנו הוא למצוא את המאחד והמשותף בין כלל החברה הישראלית, שהרי הוא רב בהרבה על המפריד. אנחנו במפלגת כחול-לבן לקחנו על עצמנו להציג פוליטיקה אחרת, מחברת ומאחדת, שתדע להיאבק על עמדותיה בנחישות, ועם זאת לשמור על רקמת החיים המשותפת לכלל אזרחי מדינת ישראל. גישה זו היא האלטרנטיבה האמיתית לפוליטיקת ההפחדה והשיסוי שראינו בקדנציה האחרונה ממפלגת השלטון ושותפותיה. אני הולך בדרכם של רבים לפניי שישבו באופוזיציה ופעלו שם ללא לאות ומורא - מנחם בגין, יצחק רבין, אריאל שרון, שמעון פרס ואחרים רבים. אני רואה בכך כבוד גדול ואחריות עצומה לעתידה של מדינת ישראל ולעתידו של הדור הבא שלנו".

הוספת תגובה חדשה