דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

"אין ספק שלקיבוץ יש חלק גדול מתחושת המחויבות לשירות משמעותי"

סמלת יהלי זזון מקיבוץ עמיר היא אחת מבין ארבעה חיילים קיבוצניקים שנבחרו לקבל אות הצטיינות מנשיא המדינה ביום העצמאות. בטור מיוחד היא משתפת תחושותיה ומודה למשפחתה, לחברים ולמשפחות בקיבוץ שעזרו לה. "אין ספק שלקיבוץ יש חלק גדול מתחושת המחויבות לשירות משמעותי - תמיד דחפו אותנו לעשות ולתת מעצמנו"
סמלת יהלי זזון. צילום: דו"צ
סמלת יהלי זזון. צילום: דו"צ

"הבחירה בי לאחת ממקבלי אות מצטיין הנשיא ביום העצמאות ה-71 לישראל היא כבוד גדול, וזוהי באמת זכות להיות חלק מהדבר הגדול הזה, לקחת חלק בטקסים רבים בסדר גודל חשוב ומשמעותי למדינה שלנו.

אין ספק שלקיבוץ יש חלק גדול מתחושת המחויבות לשירות משמעותי. תמיד דחפו אותנו לעשות ולתת מעצמנו, בין אם זה לצאת לשנת שירות או ללכת למכינה קדם צבאית לפני השירות הצבאי, ובין אם זה לשירות של נתינה ועשייה של החניך הקיבוצי מבית הספר היסודי והתיכון ומהחינוך הבלתי פורמלי בקיבוץ, וכמובן גם מצד ההורים שלי.

אני רוצה להודות בראש ובראשונה להורים שלי. אמא שלי עוד בחייה, וגם לאחר פטירתה, וגם אבא שלי, ששניהם אנשי חינוך, הנחילו בי ערכים של יחסי אנוש ונתינה לזולת לאחר הקשבה והכלה. כמובן שגם לשאר משפחתי, אח שלי וסבתי, לבן זוגי תמיר מולכו ולעוד המון אנשים שתמכו בי בכל דבר שעשיתי, ותמיד היו שם בשבילי - החברים הטובים, המשפחות בקיבוץ, בעיקר למשפחת ליטבק - רוני וסימונה - שבכל הקשיים שנתקלתי בהם ידעו להיות שם ולהוות עבורי משענת תומכת."

יהלי התגייסה ביולי 2017. היא סיימה את ההכשרה ושובצה לגדוד 202 של חטיבת הצנחנים כמש"קית ת"ש. אחר כך יצאה לקורס מפקדים והיתה מפקדת צוות בהמשך שלושה מחזורים בקורס ההכשרה.

למרות סיפור אישי מורכב, מצליחה יהלי לבצע את תפקידה באופן מעורר הערכה תוך דאגה לפרט. היא מפגינה יכולות אישיות ראויות לציון. היא מסורה, ערכית, אחראית וזוכה להערכה רבה מצד מפקדי וחיילי היחידה. אי לכך, נבחרה להימנות בין 120 מצטייני הנשיא השנה.

התנועה הקיבוצית מברכת את החיילים המצטיינים וגאה בהם!

הוספת תגובה חדשה