דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

פתרון לעריכת סדר קיבוצי בבית

מכון שיטים שמח להציג: "אסיף – חג ישראלי". פלטפורמת תוכן לחגים למשפחה הקיבוצית. בימים אלו, כשאנו מכונסים בבתים, מכון שיטים בשיתוף מטה התרבות של התנועה הקיבוצית, מזמינים אתכם להפוך את הזמן המשפחתי בחגים לחווייתי, ברוח הקיבוצית שכולנו אוהבים. הכירו את אסיף - חג ישראלי. הזמנו את ליאור לקנר, מנהלת המיזם לשיחה.
פתרון לעריכת סדר קיבוצי בבית

"אסיף נולד מרצון להרחיב את חגיגת החג במשפחות שלנו. לצד החגיגות הקיבוציות, רצינו לתת משמעות ולייחד את ימי החג, משאר הימים. הבנו שחסרים לנו כלים פשוטים, נגישים, מותאמי גיל ומותאמי הדור, כדי לשוחח ולחוות חוויה משפחתית משמעותית ומחדשת. החלטנו להקים פלטפורמה ידידותית, שמגישה רעיונות ותכנים לזמן משותף איכותי בחג."

 איך זה עובד?

"פשוט מאוד", מסבירה לקנר, "נרשמים בקישור, מקבלים הודעה לוואטסאפ, שומרים את מספר הטלפון שנשלח אליכם, ואתם מחוברים. כשחג מתקרב, אחת לשלושה ימים תקבלו לנייד הודעה אישית עם תכנים מותאמים. זו לא קבוצה ואין תגובות של אנשים."

 איך נערכתם לימי הקורונה?

"כהורים הפכנו כולנו לרכזי תרבות במשרה מלאה. בשבוע האחרון צוות המכון התגייס והרחבנו את המוצרים של אסיף: פודקסט לילדים, חידונים ומשחקים, יצירה ועמלנות, פלייליסטים ועוד. התאמנו את המוצרים לסיטואציה של צמצום היציאה מהבית ולהפעלה פשוטה."

 ומה לגבי ליל הסדר?

"כאן החידוש הגדול. מתוך מחשבה משותפת עם מחלקת התרבות של התנועה הקיבוצית, מי שירשם לאסיף יקבל נוסח לסדר משפחתי, כזה שמתאים למשפחה גרעינית. נוסח שניתן לקיים בקלות ביחד ב-zoom. אנחנו כבר יודעים על אלפי משפחות שעתידות להשתמש בו השנה."

 איך מצטרפים?

השאירו פרטים בקישור המצורף: https://bit.ly/2xkIZuA, ואנו נשלח אליכם הודעת חיבור בוואטסאפ.

 

הוספת תגובה חדשה