דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מייצרים מנהיגות שווה

בימים אלו מתארגנת משלחת ראשונה מסוגה, ביוזמת היחידה לקידום שוויון מגדרי במרכז המועצות האזוריות שתצא לוינה, אוסטריה. "סיור זה הינו תחילתו של תהליך שהמשכו בלימוד ומפגש עם מוקדים ואנשי מפתח בתחומי ההנהגה והקהילה שניתן ללמוד מניסיונם וחזונם", אומרת הילית בן צבי, מארגנת המשלחת ומנהלת היחידה לקידום שיוויון מגדרי בתנועה הקיבוצית
מייצרים מנהיגות שווה
הילית בן צבי
הילית בן צבי

המשלחת תהיה מורכבת מנשים וגברים מובילים בקהילותיהם ובהם נציגים של מועצות אזוריות, קיבוצים, מושבים וארגונים נוספים.
על פי תכנית הסיור, המשתתפים יפגשו בוינה עם גורמים אקדמיים ומקצועיים בכירים. בין השאר, יפגשו חברי המשלחת עם שר החינוך האוסטרי, עם שגרירת ישראל באוסטריה, בכירים בעיריית וינה ובמרחב הכפרי שלה, ועם הנהגת הקהילה היהודית במקום. הם יערכו סיור מקצועי מודרך באתרי דיור בר השגה ודיור קואופרטיבי בעיר, ישמעו הרצאות על נושאי שוויון, מנהיגות ומגדר באוניברסיטת וינה. בנוסף ,תבקר המשלחת בבית הספר הנודע לעסקים ע"ש לאודר. 

"אנו רואים בקיום המשלחת כלי חשוב ללימוד וליצירה של קבוצה משמעותית ומשפיעה על קידום ערכי השוויון בקיבוצים ובמרחב הכפרי והמוניציפלי", אומרת הילית בן-צבי, מארגנת המשלחת (ומנהלת היחידה לקידום שיוויון מגדרי בתנועה הקיבוצית , תנועת המושבים ומרכז המועצות האזוריות). "סיור זה הינו תחילתו של תהליך שהמשכו בלימוד ומפגש עם מוקדים ואנשי מפתח בתחומי ההנהגה והקהילה שניתן ללמוד מניסיונם וחזונם."

הוספת תגובה חדשה