דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

התנועה תעתור לבג"צ נגד הותמ"ל. כל זאת ועוד בניוזלטר השבועי

התנועה תעתור לבג"צ נגד הותמ"ל. שר הביטחון מטפל בבעיית הסלולאר בעוטף ומצדיעים לקצינים בקיבוצים כל זאת ועוד בניוזלטר השבועי של התנועה הקיבוצית
הפגנה נגד הותמ"ל
הפגנה נגד הותמ"ל
 15/03/2018
לחצו כאן לצפייה בעמוד זה בדפדפן

התנועה הקיבוצית תעתור לבג"צ נגד הארכת הוותמ"ל

עו"ד מיכי דרורי: "אין זה מקרה כי בכל מדינה מתוקנת מתקיים הליך תכנוני מוסדר ותקין ולא כמו שיוצר הוותמ"ל – דורסני וללא כל מחשבה על הווה ובטח לא על העתיד"
ותמל
הפגנה נגד הותמ"ל, ארכיון. צילום: מגמה ירוקה

"חוק הוותמ"ל, יציר כפיו של של שר האוצר הקודם לפיד שמחליפו משה כחלון מתעקש להתגאות בו, הוא תקלה חמורה ונזק גדול הן לתכנון העירוני בישראל, הן לשטחים הפתוחים, והן לשטחים ולישובים החקלאיים. מסיבה זו, אנחנו מהווים חלק מקואליציה גדולה הפועלת ללא לאות לנסות ולמנוע את נזקי הוותמ"ל. כחלק מפעילות זו, אנחנו מתכננים להגיש בקרוב ביחד עם תנועת המושבים עתירה לבג"צ", כך אמר השבוע עו"ד מיכי דרורי, מנהל המחלקה המשפטית בתנועה הקיבוצית. עו"ד דרורי מוסיף: אין זה מקרה כי בכל מדינה מתוקנת מתקיים הליך תכנוני מוסדר ותקין ולא כמו שיוצר הוותמ"ל – דורסני וללא כל מחשבה על הווה ובטח לא על העתיד".

עוד ציין מנהל המחלקה המשפטית בתנועה כי לדיוני וועדת הפנים בכנסת שעסקו בהארכת החוק בשנה נוספת, הוכנו חוות דעת מקצועיות רבות כנגד הותמ"ל שהוגשו אך לא ניתן זמן להציגן  כראוי. כזכור, ועדת הפנים אישרה בתחילת השבוע את תוקף הארכת תוקף הותמ"ל בשנה נוספת, כך שתוקפה עכשיו הוא עד אוגוסט 2019, לאחר שהממשלה התחייבה שהותמ"ל תפעל ככל הניתן בהתאם לתכנון הארצי והמחוזי.

יו"ר הוועדה ח"כ יואב קיש: "זה שצריך ותמ"ל אני משוכנע, עם התיקונים הנדרשים. לכן דרשנו לציין שהדברים ייעשו בשיקול דעת במקרים בהם אין התאמה לתכנון המחוזי. במקרים שתוכניות הותמ"ל אינן עומדות בסתירה לתכנון המחוזי, בוודאי שהותמ"ל הוא כלי חשוב, שמגביר תחרותיות ותמרץ מאד גם את עבודת הוועדות המחוזיות".


פייסבוק התנועה

בתנועה פועלים לאיחוד "השבטים"
בחברה הישראלית

מזכירות התנועה הקיבוצית החליטה לאשר את הצטרפותה של התנועה הקיבוצית ליוזמת "האמנה החברתית" ברוח אמנת גביזון-מדן
ניר מאיר ואמיתי פורת
מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר ומזכ"ל תנועת הקיבוץ הדתי, אמיתי פורת

בישיבת המזכירות שנערכה בשבוע שעבר, התארח מזכ"ל תנועת הקיבוץ הדתי אמיתי פורת, שסיפר לחברי המזכירות על יוזמת "האמנה החברתית", המתגבשת בקרב קבוצות ליברליות דתיות וחילוניות, אליהן הצטרפה תנועת הקיבוץ הדתי וביקש להציע לתנועה הקיבוצית להצטרף אליהן גם כן. פורת אמר: "על רקע המצב החברתי הקשה במדינה שהולך ומקצין, ובו הקבוצות במדינה או "השבטים", כפי שהגדיר אותם הנשיא ריבלין, הולכים ומסתגרים, הולכים ומתבדלים, אני מוצא בנו, שתי התנועות הקיבוציות האחיות, מסגרת שיכולה להוות נדבך משמעותי בשיתוף פעולה שכזה, ולנסות להביא לקירוב, ויותר מכך, להסדרה שתאפשר חיים משותפים טובים, בהם כל קבוצה רואה גם את הקבוצה האחרת ומאפשרת לה לחיות לפי ראות עיניה ותפיסת עולמה".

ניר מאיר, מזכ"ל התנועה הקיבוצית, בירך את פורת על היוזמה וטען אף הוא, שלמרות המחלוקות וסגנונות החיים השונים בין הקבוצות היהודיות השונות במדינה, עולה המשותף על השוני, ויש לנסות ולשים אותו במרכז השיח באמצעות מחשבה משותפת ולמצוא את נקודות הפשרה והחיבור לקיום אורח חיים המותאם ומתאים לכל קבוצות האוכלוסייה השונות. כמו כן, הוסיף מאיר, כי דווקא שתי התנועות הקיבוציות, הדתית והכללית, יכולות להוות מודל לשיתוף פעולה שכזה ולמציאת הסכמות לחיים משותפים על אף השוני בתפיסת עולמם ובאופן בו הם מנהלים את חייהם.

בדיון התארח גם ערן ברוך, מנכ"ל ארגון בינ"ה, העוסק בדיוק בשאלות אלו של חינוך לזהות יהודית ותרבות ישראלית ומקומן בחברה הישראלית. ברוך סיפר מתוך ניסיון עבודתו, כי הוא רואה חילוניים רבים המבקשים דווקא ללמוד ולתת חלק בעולמם ליהדות על עולמה הרחב והמגוון וכי הוא חושב שהתנועה הקיבוצית בפרט, לאורך שנותיה, מצאה "פתרונות" רבים לסוגיות "בוערות", ובמיוחד לטענתו, יש לה מה לתרום בסוגיית השבת, בה בקלות יחסית אפשר להגיע לעמק השווה.
לסיום, הוסיף ערן ברוך מאמר שכתב בנושא "הלכה ואגדה", שעוסק אף הוא בסוגיות שבין חילוניים לדתיים וניתן להעמיק בנושא ולקרוא אותו כאן.


ראש מועצת אשכול: "שר הבטחון הסביר כי ישראל לא מגיבה לשיבושי הסלולר מחשש לפגיעה בשיתוף הפעולה עם המצרים"

ראש מועצת אשכול, גדי ירקוני, עדכן הבוקר את תושבי המועצה בפגישה שהתקיימה אתמול עם שר הבטחון אביגדור ליברמן בה הועלה גם נושא השיבושים בסלולר
גדי ירקוני

"נפגשתי עם שר הביטחון, אביגדור ליברמן, והעליתי בפניו שתי סוגיות מרכזיות שנוגעות למיקומנו על משולש הגבולות והשלכות הלחימה במצרים על אוכלוסיית אשכול. האחת – הדי הפיצוצים העזים שפוגעים בחוסן התושבים והשנייה - בעיות הקליטה בסלולר אשר פוגעות בשגרת חיינו, בעסקים, בחקלאות ובמוכנות לחירום. השר הסביר שהוא מודע לדברים ושתי הסוגיות על סדר יומו. השר הסביר את הרגישות המדינית סביב שיתוף הפעולה עם המצרים וכי מנסים להגיע להבנות ולהסכמות סביב העניין ולהימנע מנקיטת צעדים חד צדדים שעלולים לפגוע במרקם שיתוף הפעולה המשמעותי. בשבוע שעבר הוצאנו מכתבי התראה לכל חברות הסלולר אשר מחויבות לספק לנו את השירות התקין. אנו מאפשרים את מתן מענה החברות ובהתאם נבחן את המשך צעדינו המשפטיים". 


אימרי קלמן

קרן דן שומרון -
מצדיעים לקצינים ולקצינות הקיבוצניקים

המיזם לעידוד השרות בקבע ע"ש רא"ל דן שומרון יוצא לדרך זו השנה הרביעית. נוקי גולדפישר, ראשת מחלקת ביטחון בתנועה, קוראת לחברי ובני התנועה הקיבוצית המשרתים כקציני קבע בצבא, להגיש את מועמדותם להצטרף למיזם
טקס דן שומרון 2016
בתמונה: טקס ההוקרה לקציני וקצינות מיזם דן שומרון, 2016

נוקי, זו השנה הרביעית בה מתקיים מיזם דן שומרון לעידוד הקצונה בשרות קבע ממושך של חברי קיבוצים. מה השתנה ומה בפתח השנה הרביעית?
"כשיצאנו עם פרסום המיזם בשנה הראשונה- גיששנו באפלה, התחושה הייתה ש"הקיבוצניקים" נטשו את הצבא, או שאפשר למצוא כאלו שנולדו בקיבוץ, אבל שכחו אותו הרחק מאחוריהם - ואין לנו בכלל נציגים בעמדות הפיקוד וההובלה בצבא, שהפקרנו את שרות הקבע למגזרים אחרים בחברה הישראלית.
בימים שלאחר "צוק איתן" חיפשנו הזדמנות לתת טפיחה ציבורית אוהדת ומפרגנת לאוכלוסיית משרתי הקבע, למי שביום יום בוחר לוותר על מעורבות פעילה בגידול וטיפוח משפחתו וביתו ומתמסר למשימות קשות שאינן מקובלות כל כך בסביבת החיים שלנו. 
כחלק מתפיסתה של התנועה הקיבוצית לעידוד למעורבות ציבורית פעילה בשטחי חיים שונים, החלטנו בשלהי 2014 על מיזם דן שומרון לעידוד הקצונה הממושכת. קיבלנו פניות רבות של חברי קיבוץ, משרתי שרות קבע - מדהים היה לראות מי הפונים ומה הרקע ממנו הגיעו.
בשנה השנייה, ברור היה, שאותם קצינים לא רק פורצי דרך כל אחד בתחומו, הם יכולים בזכות פועלם, להוות מגדלור לדור הצעיר- אבן ראשה, היכולה להוות סמל של לאנשי מופת– לא רק נאה דורשים אלא גם עושים והרבה.
למעשה, הקצינים משנה ב' ובוגרי מחזור ג' שיקבלו בערב פסח במעמד חגיגי את תעודות ההוקרה, מהווים שותפים לכל הפעילויות המרכזיות שאנחנו עושים לבני הנוער ולמתנדבי שנת השירות ועוסקות בעידוד לשירות משמעותי בדגש על פיקוד, קצונה והובלה".

מדוע בחרתם להוקיר רק את הקצינים מקבע שני והלאה?
"את המיזם בחרנו להפנות לאנשים שנמצאים בשלב של בחירה – במקום בו יכלו לבחור תעסוקה מתגמלת יותר עם תנאים אופטימליים לגידול המשפחה, ובכל זאת, בוחרים להישאר בתנאים פחות נוחים, לעתים תוך לקיחת סיכוני חיים – רק בגלל תחושת המחויבות והאמונה בעשייתם. בישורת זו של ציר השרות - לא רבים מהם מוכנים להצהיר שזו תהיה דרך חייהם, אבל כל עוד הם שם– בתפקיד השומר והמגן-ניתן בהחלט לסמוך ולבטוח שהם ראש החץ שלנו כחברה, נציגים של המצפן והמצפון הערכי, האישי והקולקטיבי.
אני סבורה שההערכה הציבורית שהם זוכים לה מהבית הקיבוצי היא זו שמסמנת לכולנו את התפקיד הקשה שלנו בתוך החברה הישראלית של 2018 – עלינו לשאוף ולעודד את הטובים והמוכשרים להיות בעמדות ההובלה, החינוך והפיקוד בכל מקום בו יש צורך במובילי דרך ערכיים.
הניסיון לאורך השנים גם מוכיח – שמי שנטל בשנותיו בצבא את משא המנהיגות וההובלה, עם הורדת המדים ימשיך להוביל בכל מקום אליו יפנה- בתחום הכלכלי, בתחום החברתי או החינוכי". 


שבילים

פורום קיבוצים למעורבות בחברה –
כבר משפיעים

נקבעו היעדים לפעולת פורום קיבוצים למעורבות בחברה לשנה זו. היעדים המרכזיים: הקמת מכינה ברוח התנועה הקיבוצית, ליווי ערכי לשנת הי"ג, תמיכה בפרויקט הגש"שים
הקמת מכינה חצי שנתית ברוח ערכי התנועה הקיבוצית
הקמת מכינה חצי שנתית ברוח ערכי התנועה הקיבוצית

באסיפת פורום קיבוצים למעורבות בחברה, בהשתתפות 17 הקיבוצים שהצטרפו עד עתה לפורום, נקבעו יעדי המעורבות של הפורום לשנה זו.
באסיפה הוצגו בפני חברי הפורום מגוון פרויקטים והזדמנויות לפעילות של מעורבות והשפעה על החברה הישראלית. בהצבעה שנערכה בין נציגי הקיבוצים השותפים לפורום, נבחרו יעדי הפעילות לשנה זו והקצאת הכספים ביניהם.
הפרויקט שזכה לתמיכה הגדולה ביותר היה – הקמת מכינה חצי שנתית ברוח ערכי התנועה הקיבוצית, שתשלב חניכים מהפריפריה ביחד עם בני קיבוצים, פרויקט זה יזכה למימון של הפורום בהיקף של 100 אש"ח. בנוסף הוחלט להעניק תמיכה של 50 אש"ח, לפרויקט יהב, אשר פועל להעמקת הליווי הערכי לקומונת שנת השירות של התנועה הקיבוצית. 20 אש"ח נוספים יוקצו לסיוע לפרויקט הגש"שים המאפשר התנדבות למעין "שנת שירות" של בני הגיל השלישי, ויש הערכה ותקווה שיתרחב ויגדל בעתיד.

דניאלה לבנסארט – יו"ר הפורום אמרה לאחר ההצבעה: "חשוב לציין כי כל הפרויקטים שהוצגו בפני המשתתפים היו ראויים לתמיכה, ואם רק היה ניתן, היה הפורום שמח לסייע לפעילויות הנוספות שהוצגו. אנו פונים לקיבוצים נוספים להצטרף אלינו לפורום ולאפשר את הרחבת התמיכה בפרויקטים אלה ונוספים".
המשנה למזכ"ל התנועה – גיל לין, אשר דחף להקמת הפורום ומלווה את הצוות המוביל לאורך הדרך, בירך על ההחלטה ואמר "זוהי תעודת כבוד לקיבוצים השותפים. מדובר בקיבוצים אשר החליטו לעשות יותר, לא להסתפק באמירות כלליות, אלא לקום ולעשות. הפורום מאפשר לקיבוצים לרכז מאמצים ולמקד את העשייה בנושאים בהם ניתן להשיג השפעה מצרפית גדולה בהרבה מאשר בפעילויות הבודדות שמבצע כל קיבוץ".

הקיבוצים שכבר הצטרפו לפורום: שמיר, רביבים, משמר העמק, יגור, נוה איתן, גברעם, להבות חביבה, רמת רחל, דליה, בארי, כרמים, החותרים, להב, רבדים, משאבי שדה, שער העמקים ויזרעאל.
קיבוצים המעוניינים להצטרף לפורום הקיבוצים למעורבות בחברה, מוזמנים ליצור קשר עם דניאלה – 054-4215067


מרימים את הדגל לשירות הציבורי

ההרשמה לתכנית צוערים לשירות המדינה נפתחה!

התכנית נועדה לבנות ולהכשיר עתודה ניהולית נושאת שינוי בשירות המדינה, כחלק מהתוכנית הלאומית האסטרטגית "עתודות לישראל" המתמקדת בשיפור מגזר משרתי הציבור בישראל.

מצטיינים? חדורי מוטיבציה לשנות ולהשפיע על עתיד המדינה? מוכנים לתכנית הכשרה מקיפה ומאתגרת? מעוניינים בקריירה ניהולית מגוונת בשירות המדינה? הגישו מועמדות עכשיו!

התכנית כוללת:
* הכשרה מעשית רב-תחומית במשך שנתיים
* לימודי תואר שני במדיניות ציבורית באוניברסיטה העברית בירושלים במימון מלא (במקביל להכשרה המעשית)
* גיוס כעובדי מדינה בשכר מלא ותנאים נלווים כבר בשלב ההכשרה
* מסלול קידום ואופק תעסוקתי ניהולי
* השתלבות ברשת בוגרים ובצמתי השפעה במשרדי הממשלה ויחידותיה

הגשת מועמדות ופרטים נוספים: http://tzoarim.gov.il/About/Pages/Applyfor.aspx

סגירת ההרשמה: 25.3 בחצות


באנר משקארד 1

הקיבוצניקים שותלים הייטק

אירוע מיוחד מסוגו קיימה השבוע קרן "משתלת הקיבוצים" של התנועה הקיבוצית, שבו הציגו מנהלי 7 חברות סטרטאפ את חברותיהם בפני 50 נציגי קיבוצים מכל הארץ
המשתלה

האירוע, השביעי במספר, מסוג מפגשי Show Case ש"המשתלה" מארגנת, התקיים בארגון הכלכלי "גרנות" שבעמק חפר, ובו הכירו הקיבוצים את שבעת הסטארטאפים שנבחרו מבין עשרות מועמדים שנמצאו מתאימים לשותפויות ולהשקעות וכפוטנציאל לתעשייה חדשנית בקיבוצים.

אופיר ליבשטיין, יו"ר המשתלה ומנכ"ל איגוד התעשייה הקיבוצית, סיפר למשתתפים על הפרויקטים החדשים לעידוד יזמויות בקיבוצים והקמת מרחבי חדשנות במרכזים אזוריים במודל "אקוסיסטם" משותף , ועמד על הצלחת השותפויות בין קיבוצים שהשקיעו כבר בסטרטאפים, סכום הנאמד בכ-100 מיליון ₪ רק ב-3 השנים האחרונות.

לדברי רפי נבו, מנכ"ל המשתלה וראש אגף חדשנות ויזמות באיגוד התעשייה הקיבוצית, שארגן את האירוע, קיבוצים יכולים כיום להיכנס לכל סוג של שותפות ובכל תחום, ולכן מתאימות להם החברות שהציגו: "אקופלנט" משער הנגב שמציעה פתרון מבוסס IOT לייעול וחסכון אנרגטי במפעלים, "צמח תרביות רקמה" מעמק הירדן עם טכנולוגיית ריבוי שתילי תמרים, בננות, קנאביס וגידולים אחרים, "גורדיאן סרג'יקל" ממשגב, שפותרת את בעיית התפרים אחרי ניתוחים, "קנדו" מלכיש שיש לה פתרון ניטור זיהומים ע"י חיישנים מרושתים על בסיס "ענן" בתוך צנרת הביוב ומשרתת איגודי מים וביוב, עיריות ומטשי"ם בארץ ובעולם, "חרגול פודטק" מאליפלט שנמצאת בקדמת בענף טכנולוגיות גידול החגבים כמקור מזון מעולה וחלופה טובה למחסור שילך ויגדל בבשר בקר, עופות ודגים, "אנרגו-און" ממרכז האנרגיות המתחדשות הון הטבע שבאילת ובאילות, שמבטיחה זרם חשמלי רציף גם בעת הפסקות זרם בעזרת UPS חדשני, ומאסיבית D3 שמייצרת מדפסות תלת מימד גדולות וטכנולוגיית הדפסת מוצרים מהירה לשווקים מגוונים כמו התקשורת החזותית והתבניות.

על סמך הצלחת מפגשים קודמים שהולידו השקעות חדשות, גם המפגש השבוע, מעריכים ב"משתלה" ייצר לפחות 3 שותפויות נוספות.


באנר משקארד 2

שבועות של תיקון – מכניסים מסורת חדשה לחג השבועות בקיבוצים

שבועות של תיקון – מכניסים מסורת חדשה לחג השבועות בקיבוצים
הבטיחו את מקומכם!

יום הכנה לתיקון יערך בבית התנועה הקיבוצית, ליאונרדו דה-וינצ'י 13 תל אביב ביום ב', 9.4.10 בין השעות 9:30-14:30.

עלות יום העיון:
למשלמים מראש בכרטיס האשראי באתר: 50 ש"ח
למשלמים ביום המפגש בצ'ק או במזומן: 75 ש"ח  

להרשמה ותשלום באשראי: לחצו כאן
להרשמה ותשלום במועד המפגש: לחצו כאן


שוטרי נהריה למען החיילים הבודדים ביחיעם

בטקס מרגש הסתיים השבוע פרויקט שיפוץ מגורי החיילים הבודדים בקיבוץ על-ידי שוטרי משטרת נהריה
שוטרי נהריה למען החיילים הבודדים
דורית ריטבו באדיבות RITVO PHOTOGRAPHY

מיכל בינסקי תושבת יחיעם ושוטרת במשטרת נהריה, המאמצת חייל בודד יזמה את פרויקט שיפוץ סביבת מגורי החיילים בקיבוצה והלהיבה (בקלות) את מפקדת התחנה סנ"צ מירי דניאלי. שוטרי התחנה ביחד עם מתנדבים, מחלקת המתנדבים במועצה ותורמים רבים אחרים בחרו לקחת חלק בפרויקט שכלל בניית פרגולות חדשות, פינות ישיבה, גינון, תאורה וחידוש מטבחים וציוד.

בטקס סיום השיפוץ לקחו חלק סגן ראש המועצה איל רייז, מנהלת מחלקת התנדבות במועצה לירז נפגי וכמובן מפקדת תחנת נהריה סנ"צ דניאלי, מיכל בינסקי היוזמת ועשרות רבות של מתנדבים ותורמים.

יעל אייזנר, מנהלת פרויקט אימוץ חיילים בודדים וגרעיני צבר בקיבוצים הדגישה את הערכתה לתרומת קיבוץ יחיעם לאורך השנים האחרונות, ובתוך כך – קליטת ארבע גרעיני צבר של עולים חדשים המשרתים כחיילים בודדים בצבא, וציינה את שביעות רצון החיילים המבקשים לגור ביחיעם ואת החמימות, המשפחתית והחיבוק הקהילתי לו הם זוכים בקיבוץ.  

עוד הודתה אייזנר למפקדת תחנת נהריה, לעשרות שוטרים ולמתנדבים אחרים שעבדו כל השבוע גם הרבה אחרי שעות העבודה בכדי להעניק עוד ועוד לחיילים הבודדים שעזבו בית, ומשפחה וחיים טובים ועלו לארץ בכדי להתגייס ולעשות שירות, משמעותי בצה"ל.


שבילים

בחירות לראשות מרצ- הכירו את המועמד אימרי קלמן

הבחירות לראשות מרצ יתקיימו ב22 למרץ וזוהי הזדמנות מצוינת להכיר את המועמדים המוכרים יותר והמוכרים פחות.
והפעם, אביו של המועמד אימרי קלמן מספר מדוע הוא יצביע לו (ומדוע הוא אובייקטיבי).
אימרי קלמן

למה אימרי קלמן כיו"ר מרצ. מהעין של אבא.

ברור, זו לא חכמה. שהאבא של המועמד לראשות מרצ לא יהיה בעדו? גם אם היה שואף להמשיך לעשות לביתו ומעדיף ליצור נכסים כספיים, הייתי תומך בו כי בשדה הזה הוא כבר הוכיח את יכולתו בגיל צעיר. גם אם היה מיישם את רצונו להיות מורה בכיתה לאזרחות ומשקיע את כישרונותיו ואת יכולתו לגעת, לחבק, להשפיע ולשנות – הייתי מריע לו כי את זה את זה הוא כבר עשה בהצלחה רבה בתפקידי התנדבות רבים כל כך. וגם אם היה מחליט להמשיך בהרצאותיו בעולם בהן הציג את הקשר בין היותו יהודי, ישראלי והומו– הייתי מתמלא בגאווה כי הוא ידע למצוא את הדרך מלבו החם אל ליבם של צעירים יהודים רבים. כן, גם אם היה ממשיך בלימודיו, פעם בשבוע אצל הרב השכונתי, על מקורות המורשת העשירה שלנו ועל תיקון עולם ואור לגוים - גם אז הייתי ברצון כותב כתבה נלהבת על בני.
אבל לא, אימרי קלמן לא בחר בכסף ולא בקהלים מצומצמים ולא בנסיעות לארה"ב ולא בכיפה. הוא בחר בזירה קשה ואכזרית אבל המקום המכריע היחיד בו באמת ניתן וחייבים ליצור את המפנה הגדול. הוא הבין שהמשימה הדחופה של שינוי חברתי רדיקלי לא יכולה לחכות ושאסור לו להתבונן מהצד. 

אז נכון, אני יודע יותר על אימרי מרבים מהתומכים הגדולים שלו. אני יודע שלא בחר במסלול של ההתמודדות כי כותרות בעיתון עושות לו את זה. ממש לא. בעבר אף לא היה מספר לי על כתבה בטלוויזיה או עיתון כי מבחינתו זה חסר חשיבות. הוא בא לשדה הקרב כי הוא מאמין בישראל טובה יותר. ישראל עם צבעים ואמונות ותפיסות עולם ורקעים שונים אבל במהותה – מדינה מדהימה שמגיעה לה מנהיגות אחרת. מנהיגות מחבקת ולא משסעת. מנהיגות של אני מאמין ואני נותן ולא של אני יורק ולוקח. מנהיגות שיודעת להקשיב ולחבר ולא מגרשת ומזלזלת. מנהיגות שמאמינה בערכי היהדות של צדק צדק תרדוף ושל חיבור בין כל פלחי העם ולכל אלה שנשארו מחוץ למעגל האליטה. מנהיגות שיוצרת תקווה לכל אזרחיה, פליטיה וילדיה. אימרי יידע להוביל לשינוי הגדול ביותר; במקום מלחמות בין אחים, תהיה אהבת אחים. מסיבות במקום מלחמות. מתאחדות במקום מפלגות.

כן, ב-22.3 אני אצביע בעד אימרי. תסמכו עלי, אני מכיר את הסחורה וממליץ עליה בחום, כי גם לכם מגיע להתגאות בו וליהנות ממנו ולהתחבר מחדש.  

**הפרסום הינו מטעם המועמד, ואיננו מטעם התנועה הקיבוצית. 


אימרי קלמן

'עסק קיבוצי'​ - עסקים קטנים שהוקמו ביוזמה מקומית והפעם... "מורנים" - מנדפים תעשייתיים מקיבוץ כפר מסריק

עסק קיבוצי

 "מורנים" - אחזקה והקמה של מנדפים תעשייתיים 

פועלים בכל רחבי הארץ ובעלי ניסיון רב בתחום. בין לקוחותינו רשת בורגראנץ' וארומה ורשת מלונות ישרוטל, פתאל ועוד. הצוותים פועלים בפרישה ארצית כוללת בין השאר בקיבוצים רבים הזורע, לביא, רמת יוחנן ועוד. 

מבטיחים להוביל בשלושה פרמטרים:
עלות - אנו מתחייבים לעלות המשתלמת במשק הארצי בכלל ולקיבוצים בפרט, תוך תנאי תשלום נוחים במסגרות הקיבוציות.
מקצועיות - אנו פועלים במקצועיות הגבוהה ביותר תוך מסירות ותשומת-לב לפרטים הקטנים, בודקים ומתעדים הכל עבור הלקוח הקיבוצי. עובדים מסורים מקצועיים וקפדניים, המשתמשים בחומרי הניקוי הטובים בשוק ובכלים מתקדמים, תוך התייחסות קפדנית לאיכות הסביבה ולרמת הבטיחות הגבוהה ביותר. אנו מספקים פתרונות מתקדמים לניקוי, חידוש, תכנון והקמה של כל סוגי המנדפים התעשייתיים תוך התאמה מלאה לצרכיי הלקוח.
רשמיות - אנו פועלים בקשר רשמי מול כל גורמי האכיפה. אישורי עבודה בגובה, אישורי כיבוי אש ואיכות הסביבה, אותם אנו מנפקים במסגרת השירות ללקוח הקיבוצי. 

צרו איתנו קשר: טל'- 1-700-700-702
                      מייל: moranim@mindafim@gmail.com

 


 
 
 
 
יש לכם סיפור מעניין? רוצים לספר על המתרחש בקיבוצכם? להתלונן? לייעץ? לשבח?! כתבו לנו. 
 
2ab06947-5784-40e5-b5f5-5e70f4a846db.jpg
color-facebook-48.png
color-link-48.png

הוספת תגובה חדשה