דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

בואו לגור אתנו בעין השלושה

בואו להיות החלוצים של שנות ה-2000, בואו להיות חלק מקהילה - אירוע קליטה בקיבוץ עין השלושה במסגרת פסטיבל דרום אדום ביום שבת הקרוב 23.2
אירוע קליטה בעין השלושה 23.2

ביום שבת הקרוב (23.2) יתקיים בקיבוץ עין השלושה יריד התיישבות וקליטה בין השעות 10:00-16:00. זו ההזדמנות שלכם ושלכן להיות חלק מקהילה חמה, להיות חלוצים של שנות ה-2000 ולהצטרף להתיישבות בעוטף עזה.  

עין השלושה הוא קיבוץ מתחדש המתנהל בעצמאות כלכלית עם נכסים משותפים ומשק תעשייתי וחקלאי. הקיבוץ שומר על ערבות הדדית וחיי קהילה תוססים, הבאים לידי ביטוי בפעילות חינוך, תרבות, קליטה, ועשייה ועשייה קהילתית. הקיבוץ מטופח ובתחומו גן משחקים, מגרשי טניס, כדורסל, כדורגל, בריכה, פארק, כול-בו, מועדון חברים, ובית כנסת. קיימות הנחות מס לתושבי המקום מתוקף היותו אזור בעל עדיפות לאומית.

חבר קיבוץ חדש וטרי, קיבוץ עין השלושה:

"אם היו שואלים אותנו מה הביא אותנו לגור בעוטף עזה,
כנראה שהיינו מאשימים את זה בחומר ממש טוב (או ממש גרוע, תלוי איך מסתכלים על זה) שגלגלנו באותו רגע שהתקבלה ההחלטה.

אבל עשינו זאת, ארזנו ועברנו לקיבוץ עין השלושה.

יש שיקראו לנו החלוצים של שנות ה-2,000, יש שיקראו לזה צו השעה, כמה יסתכלו על זה כהזדמנות כלכלית ו....כן, יש את החברים שיגידו שאיבדנו את זה.

אבל בינינו, נראה לנו שזה שילוב של הכל באיזון מושלם. 

מצד אחד, לא קל לראות קיבוץ שנהיה עזוב, שממוצע גיל החברים בו הוא סביב ה-60 צפונה. מצד שני, מי שכבר כאן רק מחפש את החלוצים החדשים, שיקחו לידייהם את ההגה ויובילו את הספינה הזו לחוף מבטחים. הם תורמים מהידע והנסיון וגמישים לקבל על עצמם רעיונות חדשים שנותנים תקווה לעתיד ורוד יותר.

אם זה לא מספיק, קבלו אולי את הנתון הכי מרשים לגבי המעבר לכאן, אבל לפני כן חידה קטנה. כמה הייתם משלמים על בית צמוד קרקע של 90 מ"ר על שטח של חצי דונם? באמת, קחו שניה לחשוב על זה לפני שאתם ממשיכים לקרוא. אל תשכחו לשכלל את המרווח של שטח הקיבוץ בכלל, איכות החיים שיש כאן למרות מה שאולי רץ לכם בראש. חשבתם על סכום? מוכנים לזה.... 

370,000 שקלים, זה מה שצריך ואתם כאן. זהו. כמה זה קרוב או רחוק ממה שהיה לכם בראש? תחשבו עכשיו מה אתם יכולים עוד לממן לעצמכם עם ההפרש... אז כן, זה גם האסימון שנפל לנו כשהבנו את זה. בית בקיבוץ עין השלושה, ב- 370,000 שקלים.

בינינו, אפילו לא היינו צריכים את הגלגול ההוא בשביל לקבל את ההחלטה.

עכשיו אנחנו כאן, ממשיכים לעודד עליה והצטרפות לקיבוץ שנמצא בתנופה ועומד על בפני נקודת מפנה עתירת פוטנציאל לחברים חדשים"

לפרטים: מוריה - 0506264104

הוספת תגובה חדשה