דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

קנסות כבדים יינתנו לרוכבי טרקטורנים שמשחיתים את השדות הזרועים

המועצה האזורית מגידו מרחיבה את המאבק נגד נסיעות טרקטורונים בשדות המועצה ואישרה חוק עזר ייחודי המאפשר להטיל קנסות כבדים כנגד המתפרעים. בתחילת השבוע שודרה כתבתו של גיא ורון בחדשות 12 שחשפה את הנזקים שעושים הרוכבים בטיוליהם מדי שבת

מזה תקופה ארוכה מנהלת המועצה האזורית מגידו מלחמת חורמה ברוכבי הטרקטורונים ורכבי השטח המתפרעים ונוסעים על שדות המועצה, פוגעים בשטחי החקלאות, בנחלים ובסביבה. מחלקת הביטחון של המועצה, בראשות אליאב נהרי, מבצעת מארבי פתע לרכבים ביחד עם שוטרי משמר הגבול, משטרת התנועה, קק"ל, רשות הטבע והגנים, הסיירת הירוקה, ארגון השומר החדש ומתנדבים מהיישובים. כעת, יזם ראש המועצה, איציק חולבסקי, חוק עזר ייחודי בישראל ולפיו טרקטורונים שיעצרו על ידי אנשי המועצה יקבלו קנסות גבוהים אם ייסעו שלא בדרכים המותרות.

חוק העזר אושר במליאת המועצה שנערכה בשבוע שעבר וכבר זוכה להתעניינות מצד מועצות אזוריות אחרות הסובלות גם הן מאותה תופעה וביקשו ללמוד ממגידו כיצד להתמודד עימה.

חולבסקי שוחח השבוע בנושא עם ממלא המקום והמיועד לתפקיד המפכ"ל החדש במשטרת ישראל, ניצב קובי שבתאי, וקבע עימו סיור ודיון משותף בנושא: "רק לפני שבועיים שדה שנזרע זה מכבר נהרס כמעט לחלוטין בעקבות התפרעות של טרקטורונים. מדובר במצב בלתי נסבל ולכן יזמנו את החוק שמטרתו להגביר את השמירה וההגנה על השטחים הפתוחים לרבות שטחים חקלאיים ולאסור נסיעה בדרכים שאינן מסומנות למעט מטרה של שימוש חקלאי".

צפו בכתבתו של גיא ורון בחדשות 12 על נהגי השטח המזלזלים ברכוש ועבודה של אדם אחר ומשחיתים את השדות הזרועים.

הוספת תגובה חדשה