דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

פוצצה מנהרת חמאס ליד נירים. דובר הקיבוץ: "מבחינתנו אלו חדשות טובות – זו מנהרה אחת פחות"

מזכ"ל התנועה: "מי שחופר מנהרות אל עבר בתי הילדים של קיבוצי עוטף עזה - דמו בראשו. התנועה הקיבוצית מברכת את צה"ל ומפקדיו ואת מערכת הביטחון ומחזקת את ידי תושבי העוטף שמגדלים את ילדיהם ובונים את בתיהם במציאות ביטחונית קשה ומורכבת"

 

המתיחות הבטחונית בעוטף עזה (ראו כתבה נפרדת) נמשכת והבוקר הותר לפרסום כי באזור קיבוץ נירים חשף צה"ל והרס מנהרה התקפית של החמאס.

חבר נירים ודובר הקיבוץ, ארנון אבני אמר: "נודע לנו כמו לכולכם שהתגלתה באזורינו מנהרה. המנהרה כידוע נוטרלה, ומבחינתנו אלו חדשות טובות כי זאת מנהרה אחת פחות. אנחנו בסה"כ ממשיכים את חיינו בשלווה, אנחנו סומכים על צה"ל עד עכשיו הוכיחו שהם יודעים לטפל בזה, זאת המנהרה השניה. אנחנו מודים לכל מי שמתעניין ודואג לנו. להתראות בנירים".

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר התייחס לגילוי המנהרה ליד קיבוץ נירים ואמר: "מי שחופר מנהרות אל עבר בתי הילדים של קיבוצי עוטף עזה - דמו בראשו. התנועה הקיבוצית מברכת את צה"ל ומפקדיו ואת מערכת הביטחון ומחזקת את ידי תושבי העוטף שמגדלים את ילדיהם ובונים את בתיהם במציאות ביטחונית קשה ומורכבת.

המנהרה הזאת כמו הקודמת, ובעיקר אירועי ליל שישי "העירו" בכל אחד מן האנשים בעוטף עזה את התחושות מן השנים הקשות ההן. עשר שנים ניהלתי קיבוצים בעוטף ויחד עם ראשת אגף חברה בתנועה שגם לה יש חלק בפיתוח הקיבוצים באזור, הגענו אתמול לביקור בקיבוצים כדי לדבר עם התושבות והתושבים ולהעביר להם מסר של חיזוק בשם כל חברי הקיבוצים בישראל. שמחנו לראות שיחד עם החשש הטבעי שיוצרת תקופה כזאת, בשטח יש תנופת בנייה ופיתוח וקליטה של עשרות משפחות צעירות. צר לי שדווקא שאת המכשול הכי גדול לפיתוח האזור שמים פקידי מנהל מקרקעי ישראל, אשר בניגוד להחלטות הממשלה מעכבים ללא כל צורך את המשך פיתוח והתיישבות בקיבוצים על גדר הרצועה".

הוספת תגובה חדשה