דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מהם הדגשים במצבי חירום, בהם מתפנים לקיבוץ אחר?

תשובה

1. יצירת צוות צח"י מקומי שיעמוד בקשר עם צוות צח"י בקיבוץ הקולט ואם צוות צח"י שנשאר בבית.

2. מינוי מנהל/ת להיערכות החינוך במקום החליפי, במידה ומנהל/ת החינוך לא נמצא/ת במקום.

3. יצירת קשר עם מנהל/ת החינוך בקיבוץ הקולט.

4. היכרות עם המערכת הקולטת, עם התשתיות הפיזיות שיכולים לאפשר קיום שגרה חינוכית לא בבית.

5. בחינת אפשרויות השתלבות במערכת או היערכות למענה לצד וזיהוי ממשקים אפשריים .

6. יצירת תכנית להפעלת המערכת: כוח אדם, זמני פעילות, תשתיות, תכנית יומית, ארוחות ועוד.

7. תכנית תמיכה מערכתית לצוותים בשטח באמצעות נוכחות פעילה, הגדרת סדר יום, שיחות צוות ומיפוי תמידי לאיתור צרכים ואתגרים.

8. יוזמה ומחויבות לקשר רציף עם הילדים וההורים שהתפנו למקום אחר, וכן עם חברי הצוות החינוכי שלא נוכחים.

 

להמשך קריאה בנושא, להלן קישור לדף עמדה 'היערכות מערכת חינוך קיבוצית למצב חירום' - 

לחצו כאן