דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

תחילתה של ידידות

בשבוע שעבר קיים מזכ"ל התנועה פגישת היכרות באגף לאיגוד שיתופי עם עו"ד נעמה קאופמן פס, המשנה למנכ"ל משרד הכלכלה המכהנת גם כמ"מ רשם האגודות השיתופיות. ניר מאיר: "רואה בפגישה תחילתה של ידידות נפלאה"
עו"ד נעמה קאופמן פס. צילום: דוברות משרד הכלכלה
עו"ד נעמה קאופמן פס. צילום: דוברות משרד הכלכלה

הפגישה נועדה כדי להציג את עולם האגודות השיתופיות מנקודת המבט של התנועה הקיבוצית, כחלק מתנועה עולמית ענקית שמונה מיליארד ושלוש מאות אלף איש ואישה. לאחר מכן ניהל מאיר דיון עם שורה של בכירים והציג את תפיסת עולמה של התנועה הקיבוצית בשורה של נושאים.

עו"ד קאופמן פס ממלאת תפקיד זה כשלוש וחצי שנים. לפני כניסתה למשרד הכלכלה שימשה כמנהלת הסיכונים הראשית וכחברת הנהלת החשב הכללי במשרד האוצר; היא כיהנה כיו"ר בוועדות שונות, שימשה כעורכת דין בכירה בלשכה המשפטית של משרד האוצר במשך עשור, וטיפלה בסוגיות בתחום המנהלי־ציבורי; ב־2011 זכתה בפרס העובד המצטיין על עבודתה במסגרת ועדת ששינסקי (היא למעשה כתבה את הדוח); והיא שימשה כחברה בדירקטוריונים, בהם אשרא, רכבת ישראל, עגור, שוק סיטוני לישראל ועוד.

בתום הפגישה אמר מזכ"ל התנועה הקיבוצית: "רשם האגודות הוא רגולטור קריטי שמשפיע על חיינו הן ברמת הקיבוץ הבודד והן ברמה התנועתית. מצאתי אצל עו"ד קאופמן פס אוזן קשבת וצמא ללמוד, ואני רואה בפגישה תחילתה של ידידות מופלאה.."

הוספת תגובה חדשה