דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ראשת אגף חברה וקהילה ביקשה שלא להמשיך לקדנציה נוספת

ד"ר רינת גלילי (נירים) הודיעה השבוע למזכירות התנועה כי היא לא תבקש להאריך תפקידה ותסיים את פעילותה בתנועה הקיבוצית לאחר שש שנים. "אני מרגישה שהגיע הזמן מבחינתי לפנות זמן לתחומי עיסוק נוספים. אני שמחה על הזכות שניתנה לי לקחת חלק בפיתוח וקידום התנועה הקיבוצית".
ד"ר רינת גלילי
ד"ר רינת גלילי. " גאה לעזוב אגף פעיל ומקצועי הנמצא בעיצומם של מיזמים רבים". צילום: דנה בר-און

ראשת אגף חברה וקהילה בתנועה הקיבוצית, ד"ר רינת גלילי (נירים) הודיעה השבוע למזכירות התנועה כי היא לא תבקש להאריך תפקידה ותסיים את פעילותה בתנועה הקיבוצית לאחר שש שנים. בהתאם לנוהל גיוס פעילים, כפי שהיה בתוקף במועד כניסתה לתפקיד של ד"ר גלילי, ראשי האגפים בתנועה נבחרו לתפקידם לארבע שנים, לאחריהן יכולה היתה וועדת הגיוס הרחבה, באישור מועצת התנועה, להאריך את הקדנציה שלהם בשנתיים ובסיומן, באישור נוסף, בשנתיים נוספות. כאמור, מועצת התנועה האריכה את הקדנציה הראשונה של ד"ר גלילי פעם אחת והיא ביקשה שלא להמשיך לשנתיים נוספות.

כזכור, בחודש מרץ האחרון אישרה מועצת התנועה שינוי בנוהל העסקת הפעילים, במסגרתו בחירתם של פעילים בכירים תהיה לארבע שנים עם אפשרות להארכה לתקופה אחת נוספת של ארבע שנים.

ד"ר רינת גלילי: "בסוף נובמבר 2017 מסתיים המנדט שניתן לי על ידי מועצת התנועה לעמוד בראש אגף חברה קהילה ותרבות של התנועה הקיבוצית. על פי הנוהל הקיים באפשרותי לפנות לקדנציה של שנתיים נוספות. לאחר התלבטות לא פשוטה , בחרתי לסיים את פעילותי בתנועה בתום שש שנים למילוי תפקיד זה ולא לפנות לקדנציה נוספת. לאורך כל חיי המקצועיים עסקתי בטיפול, בהדרכה, ביעוץ, במחקר ובניהול, כשהמינון בין התחומים משתנה מעת לעת. פעילות בתנועה היא בעיני שליחות ציבורית ולא מקום עבודה ומכאן, להבנתי דורשת מחויבות טוטאלית. אני מרגישה שהגיע הזמן מבחינתי לפנות זמן לתחומי עיסוק נוספים. אני שמחה על הזכות שניתנה לי לקחת חלק בפיתוח וקידום התנועה הקיבוצית. אני גאה לעזוב אגף פעיל ומקצועי הנמצא בעיצומם של מיזמים רבים לטובת הקיבוצים וחבריהם ובטוחה שתהליך הצמיחה וההתחדשות של התנועה ימשיך גם עם מי שייבחר במקומי.

 

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר: "רינת פנתה אלי בבקשה שלא להמשיך בתפקידה, ביקשתי ממנה לחשוב על כך עוד זמן, אך גם לאחר מחשבה נוספת היא לא שינתה את דעתה. רינת, היא אשת ביצוע מהמעלה הראשונה עוד קודם לבואה לתנועה בקיבוצה, נירים, ובמועצה האזורית אשכול, ואין לי ספק שהיא תמשיך ותהיה לעזר לתנועה ולכלל חברי הקיבוצים בכל דרך בה תבחר להמשיך ולתרום".

 

הוספת תגובה חדשה