דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

קיבוץ מגל יתרום כ-900 אלף ש"ח לקרן סל"ע

קיבוץ מגל יתרום כ-900 אלף ש"ח לקרן סל"ע

חברי קיבוץ מגל הכריעו ברוב גדול בהצבעה בקלפי כי יתרמו 888,000 ש"ח מהכסף הצפוי להכנס ממכירת חלקו של הקיבוץ במפעל "נטפים "טובת קרן סל"ע.

תרומת קיבוץ מגל, כמו תרומות קודמות, באה במטרה לעזור לקיבוצים שאינם יכולים לעמוד בתשלום הפנסיות לחבריהם. קרן סל"ע הוקמה לצורך סיוע לחברים שקיבוצם אינו יכול לשלם את הפנסיה על-פי תקנות הערבות ההדדית ואין להם מקורות הכנסה נוספים מלבד קצבאות הביטוח הלאומי. הונה של הקרן מתבסס על מקורות תנועתיים ותרומות של קיבוצים המיישמים את הערבות ההדדית התנועתית.  

יו"ר ועד ההנהלה במגל, פייסא (יחזקאל) כהן אמר: "חברי מגל רואים חשיבות בתרומה לחברי קיבוצים אחרים שאינם יכולים לספק פנסיה לחבריהם, אנו בטוחים כי הכסף יגיע לכתובת הנכונה תחת הפיקוח של התנועה הקיבוצית והנהלת הקרן". 

ראשת אגף החברה בתנועה הקיבוצית העומדת בראש הקרן, ד"ר אילת גלס, הודתה לקיבוץ מגל, לחברותיו ולחבריו ואמרה:  "נושא הפנסיה  והביטחון הסוציאלי הוא אחד התחומים המרכזיים שאנו נדרשים לטפל בהם. כמי שעוסקים רבות בניסיונות לשוב ולהוביל את החברה הישראלית, איננו יכולים להצטייר כמי שאינם דואגים לוותיקי התנועה הקיבוצית, בוני הארץ ומקימיה.

תרומתם של חברי מגל מאפשרת המשך העברה מכספי הקרן לחברים הזכאים, על פי הקריטריונים שקבעה הקרן. אנו משוכנעים שבזכות תרומתם הנדיבה, יתגייסו קיבוצים נוספים לתרומה לקרן וכך תתחזק האפשרות להפעיל את הקרן בהתאם למטרותיה. חברי וחברות מגל מחזקים את זהותנו ומוכיחים שוב כי התנועה הקיבוצית וקיבוציה שומרים על ערכי הערבות ההדדית והסולידריות".

גילוי נאות – דובר התנועה, הכותב שורות אלו, הוא חבר קיבוץ מגל ומבטיח לפרגן לכל קיבוץ שיבחר לתרום לקרן.

 

הוספת תגובה חדשה