דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

'עסק קיבוצי'​ - עסקים קטנים שהוקמו ביוזמה מקומית והפעם... סטודיו "טוטם"- סטודיו למיתוג אישי עסקי מקיבוץ עברון

עסק מקומי

Totem  – כשהמהות האישית שלכם הופכת לעוצמה העסקית שלכם!

במה להשקיע? בבניית מסרים עסקיים מדויקים, בתוכן איכותי או בעיצוב מרשים או אולי במערכות שיווק באינטרנט? רבים מבעלי העסקים בארץ ניצבים בפני הדילמה. התשובה היא פשוטה – תוכן ועיצוב גרפי באים ביחד ורק יחד הם הופכים למוצר אחד מושלם ועל מנת להפוך אותם לשלם, חשוב לבצע תחילה תהליך חשיבתי עמוק אשר יהווה קו מנחה לעבודת העיצוב והכתיבה. בין המילים לעיצוב הגרפי חייב להתקיים דו שיח, בין אם מדובר בעיצוב לוגו, פלייר או ספר שיווקי. לקוחות הסטודיו שלנו, כבר לא צריכים להתלבט, כי במקום לנסות להכריע מה חשוב יותר, בסטודיו "Totem" אנחנו מעניקים לכם תהליכי מיתוג ייחודיים המאפשרים את דו השיח הזה היוצר בסופו של יום, כתיבת תוכן איכותי באריזה גרפית מיוחדת ומלווים אתכם גם לצעד הבא – יצירת מערכות שיווק באינטרנט, ליווי ובניית תכניות שיווק אשר יהפכו את המותג שלכם למשהו חי שמביא לקוחות לעסק שלכם.

סטודיו "Totem" הוא סטודיו שמקדיש את כל כולו למיתוג עסקים בתהליך ייחודי ומרתק, המפגיש את לקוחותיו עם הסיפור הפרטי שלהם. דרך תהליך המיתוג העסקי. השקפת העולם שלנו, שמה את אתכם, בעלי העסק במרכז. מתוך החיבור למכלול האיכויות, הערכים והאמונות שלכם, אנחנו מספקים לכם מגוון שירותים ומוצרים המחברים אליכם את הלקוחות הנכונים במגע של קסם.

בואו להיפגש- נעמה סקג'ו-נאור, מעצבת, מאמנת ומנהלת מותג
ליצירת קשר:
טל'-052-5223421
מייל- totem.design2014@gmail.com 

תגובות

סטודיו טוטם
שמאי נאור
אני רוצה להעיד כי סטודיו טוטם הוא ייחודי מסוגו הפותח בפני בעלי עסקים אפשרויות שאנשים לא חולמים שהם קיימים. רוצים להצליח ולחבר את העסק שהקמתם לעצמכם? סטודיו טוטם הוא הפתרון המתאים ביותר עבורכם עם פעילות אישית וליווי לאורך הזמן שיידרש עד להצלחה. על מודל ארבעת המפתחות תלמדו במהלך הליווי מה שיפתח עבורכם את דרך המלך להצלחה.

הוספת תגובה חדשה