דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

עונה מסתיימת ועונה חדשה בפתח- תזמורת הקאמרית הקיבוצית-נתניה

בימים אלו הסתיימה עונת המופעים "בחירת הקהל" בתזמורת הקאמרית הקיבוצית-נתניה
בימים אלו הסתיימה עונת המופעים "בחירת הקהל" בתזמורת הקאמרית הקיבוצית-נתניה

בימים אלו הסתיימה עונת המופעים "בחירת הקהל" בתזמורת הקאמרית הקיבוצית-נתניה. בסדרה בחר לראשונה הקהל את הפתיחה, הסימפוניה והיצירה הקולית של התזמורת.
  
מנהלת התזמורת, הילה דגן: "קודם כל אני רוצה להגיד תודה לכל המנויים והצופים היקרים שכיבדו אותנו ובאו לראות ולחוות אותנו מקרוב. סיימנו את העונה המופלאה במופע "בחירת הקהל", מופע משותף לתזמורת בניצוחו של המאסטרו כריסטיאן לינדברג עם מקהלת האיחוד בהדרכת רונן בורשבסקי. יחד הם העניקו לקהל חוויה מוזיקלית מרגשת במיוחד. אנחנו מודים לקהל, על תמיכתם החשובה בנו, בזכותם אנחנו כאן!" 
דגן מוסיפה: "אנו נרגשים לעונה הבאה בה המנהל האמנותי, המאסטרו כריסטיאן לינדברג ומנצח הבית שמואל אלבז שוב יעניקו לקהל היקר מופעים שלא ישכחו".
בתוכנית העונה הבאה תארח התזמורת סולנים ידועי-שם מהארץ ומחו”ל, והרפרטואר יכלול יצירות בלבוש חדש ועדכני לקלאסיקה המסורתית,  תוך שמירה על איזון ואיכות ביצוע בלתי מתפשרת".
תזמורת נתניה הקאמרית הקיבוצית, היא התזמורת היחידה בארץ, שמרבית פעילותה מתקיימת בפריפריה.
מזה 46 שנה מבצעת סדרות קונצרטים למנויים ולקהל הרחב באולמות בכל קצות הארץ החל מנהריה בצפון, בית גבריאל על שפת הכנרת, קיבוץ עין החורש, קיבוץ מזרע, נתניה, מוזיאון תל אביב , קיבוץ גבעת ברנר ועד קיבוץ דורות בדרום. 
 

הקדימו והבטיחו את מקומכם לעונת המנויים הבאה 2017-2018,
הבטיחו את מקום הישיבה האהוב עליכם!
לקבלת מחיר מועדף ולפרטים התקשרו 3579* 

הוספת תגובה חדשה