דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

נפתרה בעיית קבלת מענק הקורונה ישירות לחשבון הקיבוץ

אנו שמחים לבשר כי המוסד לביטוח לאומי נענה לפנייתנו, שנעשתה באמצעות ועדת המיסוי הבינקיבוצית, לאפשר לקיבוצים שיבקשו זאת לקבל את המענק הישיר לאזרחים לחשבון הבנק של הקיבוץ
מענק לכל אזרח. צילום: קובי גדעון, לע"מ
מענק לכל אזרח. צילום: קובי גדעון, לע"מ

בשבוע שעבר דיווחנו על מענק הסיוע הישיר לאזרחים - 750 ₪ לכל אזרח (למעשה תושב), כפל ממענק למקבלי קצבאות מסוימות, וכן 500 ₪ עבור ארבעת הילדים הראשונים ו- 300 ₪ עבור הילד והחמישי והלאה. ציינו כי חברי הקבוצים זכאים לקבל את המענק, כי המענק עבור הילדים כבר התקבל, וכי בימים הקרובים יתקבל המענק לאזרחים.

עוד ציינו, כי בעיה טכנית-מחשובית מונעת את העברת המענק לאזרחים (בגירים) לחשבונות הקיבוץ, וכי בשלב זה ניתן לקבלם רק לחשבונות הבנק הפרטיים של החברים (ובהמשך גם במזומן בבנק דואר).

אנו שמחים לבשר כי בעקבות מכתב שנשלח למוסד לביטוח לאומי ע"י רו"ח ירון רייכמן, יו"ר ועדת המיסוי הבינקיבוצית, נענה המוסד לפנייתנו והודיע כי בהמשך הדרך קיבוצים שיבקשו זאת יוכלו לקבל את המענק לחשבון הבנק של הקיבוץ (בקיזוז תשלומים שכבר שולמו לחברים לחשבונם הפרטי).

בימים הקרובים יעביר המוסד הנחיות מפורטות לקבלת המענק בחשבונות הבנק של הקיבוץ.

בהזדמנות זו, אנו מזכירים כי הקמנו קרן לאיסוף התרומות מחברות וחברי הקיבוצים שיכולים ומעוניינים לתרום את "מענק הקורונה". על פי החלטת מזכירות התנועה, הכספים שיאספו בקרן יתרמו לארבעה יעדים - בית איל באשדות יעקב, חיילים בודדים לאחר השחרור, בוגרי תל"מ, תרומת סלי מזון נזקקים וקשישים לקראת חגי תשרי.

פרטי החשבון לתרומה – 

תאגיד: התנועה הקיבוצית – נכסי תרבות בע"מ 
מספר תאגיד 510628647
בנק פועלים 
סניף 532
מספר חשבון 414160

 

לצורך אישור התרומה וקבלת קבלה על התרומה,  יש לפנות אלינו באחד מהערוצים הבאים:

מייל לכתובת: gali@tkz.co.il
או לפקס: 03-6966754

יש לציין בהודעה:

  • שם התורם (השם שיופיע ע"ג הקבלה)
  • סכום התרומה
  • כתובת למשלוח דואר

 

הוספת תגובה חדשה