דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ניר מאיר: "אתגרים גדולים לפנינו - אתמודד לקדנציה נוספת"

"אני מבקש מהחברות והחברים שימשיכו לתת בי את אמונם, בכדי להשלים את המשימה לשמה בחרו בי. חונכתי שלא מסיימים תפקיד לפני שמשלימים את המשימות, וודאי שלא בתקופה רבת אתגרים, איומים וחוסר וודאות כמו זו".
ניר מאיר: "אתגרים גדולים לפנינו - אתמודד לקדנציה נוספת"
צילום: דנה בר-און

מזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר הכריז היום, יום ראשון, כי בכוונתו לבקש את אמון חברות וחברי הקיבוצים ולהתמודד לקדנציה נוספת לתפקיד מזכ"ל התנועה הקיבוצית: "האתגרים והמשימות העומדים בפני התנועה הקיבוצית גדולים ומורכבים. המעשה האחראי הוא להמשיך בגיבוש חזית קיבוצית מאוחדת, מנוסה וחזקה ולפעול יחד בשיתוף פעולה רחב כדי להמשיך ולחזק את התנועה הקיבוצית, את הקיבוצים ואת חברות וחברי הקיבוצים".

הבוקר (ראשון)  עדכן ניר מאיר את מזכירות התנועה הקיבוצית בהחלטתו להתמודד לכהונה שניה בבחירות שצפויות להיערך לקראת סוף השנה . "קיבלתי החלטה להמשיך בתפקידי קדנציה נוספת, ממש כפי שהבטחתי מראש לפני ארבע שנים. חונכתי שלא מסיימים תפקיד לפני שמשלימים את המשימות, וודאי שלא בתקופה רבת אתגרים, איומים וחוסר וודאות כמו זו".

"השנים האחרונות העמידו את הניסיון שלנו במבחנים חוזרים ונשנים. אני מאמין שעמדנו בהם. הגענו להישגים רבים ומרשימים בארבע השנים האחרונות ויש צורך בהמשכיות העשייה ובהמשך העבודה של הצוותים המנוסים והמוכשרים שהקמנו, בבניה, בחינוך, באגף צעירים החדש, ובמעורבות החברתית שלנו. בנינו תשתית איתנה אבל העבודה עוד רבה. יש לי אחריות לעמוד ביעדים ובמשימות העומדים בפנינו." אמר ניר מאיר, "על אף הרצון להקדיש יותר זמן לנכדים ולמשפחה, הולכת לקום ממשלה חדשה בישראל ואיתה תנאים חדשים של חוסר וודאות בהם נדרש ניסיון והכרות עמוקה של הזירה הכלל קיבוצית. זה לא הזמן לזעזועים אלא להמשכיות".

"תפקיד מזכ"ל התנועה מעולם לא היה עבורי קרש קפיצה לתפקיד אחר, לא ברירת מחדל או פרס ניחומים אלא עולם ומלואו ותפקיד מרכזי ורב משמעות. התמודדתי לתפקיד רק לאחר שצברתי ניסיון רב בזירה הקיבוצית ואת כל הידע הנדרש להצלחה בו. בתקופה מורכבת ומלאת אתגרים, אין זה אחראי ובלתי אפשרי בעיני, למלא את משרת מזכ"ל התנועה הקיבוצית ללא הניסיון הנצבר. אין אנו יכולים לקחת סיכון לא מחושב, בתקופה כזו, אל מול המשימות והאתגרים".

ניר מאיר התחייב כי במידה ויזכה מחדש באמון חברות וחברי הקיבוצים, הקדנציה השניה תהיה האחרונה: "אני מאמין שלדור הצעיר מקום מרכזי וחשוב בצוותי העבודה שלנו, שם הם רוכשים את הניסיון הנדרש. בארבע השנים האחרונות בנינו את כוורת ההנהגה הצעירה והמוכשרת שלנו אך לתחושתי הניסיון הנחוץ להובלת התנועה בתקופה זו, לא נצבר עדיין בהיקף המספק". ניר מאיר הוסיף ואמר: "אינני מאמין ב'קיצורי דרך'. נמשיך ונכשיר את דור ההנהגה הבא שלנו כך שיצבור את הניסיון הנדרש ויהיה מוכן לקחת את המושכות ב-2023. זהו הדבר האחראי והנכון לעשות בתקופה זו".

ניר מאיר התחייב כי במהלך שנת הבחירות הקרובה, מטה התנועה לא יהיה מעורב בכל פעילות פוליטית וימשיך וישרת אך ורק את הקיבוצים ואת התנועה. הבחירות חשובות אבל הן אינן הדבר החשוב ביותר. מטה התנועה פועל ויפעל למען הקיבוצים והחברות והחברים באותה מחוייבות ומקצועיות ולא יהיה מעורב בשום אופן בבחירות".

 

הוספת תגובה חדשה