דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

נבחרה ראשת אגף חדשה לאגף חברה. כל זאת ועוד בניוזלטר השבועי

נבחרה ראשת אגף חדשה לאגף חברה. בוגר הפנימייה שריגש את הכנסת כשסיפר איך השינשינית שינתה את חייו ורחל רבין לפרס ישראל. כל זאת ועוד בניוזלטר השבועי
רינת גלילי ואילת גלס
רינת גלילי ואילת גלס
 
HEADER
01.11.2017
 
_____13
אילת גלס נבחרה לראשת אגף חברה וקהילה
"חברה נמדדת בחוזק החוליה החלשה שבה, ומטרתי היא להמשיך בעבודה שעשו רינת ואנשי האגף בחיזוק אותן חוליות. בשביל זה אנחנו כאן"
____________...
מועצת התנועה הקיבוצית אישרה הבוקר (חמישי) את המלצת ועדת הגיוס הרחבה של התנועה למינוי ד"ר אילת גלס (פלמחים). אילת גלס - חברת קיבוץ פלמחים כמעט 30 שנים, נשואה לעידו, ואמא לשלושה ילדים (2 סטודנטים וחייל).
גלס תיכנס לתפקידה בסוף החודש ותחליף את ד"ר רינת גלילי (נירים), שהחליטה שלא להמשיך לקדנציה נוספת ותסיים את תפקידה לאחר שש שנים.
 
ב-15 השנים האחרונות שימשה גלס כמנהלת קהילה ומזכירה במספר קיבוצים, ובשל כך היא מביאה איתה ניסיון עשיר בהכרות עם מגוון של קהילות קיבוציות וידע באתגרים השונים המאפיינים את הקיבוצים והתנועה הקיבוצית. בתקופה זו התמקדה גלס, בכל אחד מהקיבוצים בהם עבדה, בפיתוח הקהילה, צמיחה וקליטה, ופיתוח מנהיגות מקומית. 
גלס הודתה למועצת התנועה ולוועדת הגיוס ואמרה: 
"להתרשמותי, בשנים האחרונות קיבוצים רבים, שיתופיים ומתחדשים כאחד, עוסקים בגיבוש ובחידוד הזהות הקהילתית-קיבוצית שלהם, וערכי הליבה עומדים בבסיסם של תהליכים אלו. אני שואפת לנצל את ניסיוני ואת היכרותי עם השטח כדי לחזק מגמה זו, להוביל ולקיים את התוכניות שכבר גובשו באגף, להנגיש אותן, לפתח עוד כלים, לחזק ולייצר עוד שיתופי פעולה בין אגפי התנועה וכן עם גורמים חיצוניים לנו. אני שמה לי למטרה שפעילות האגף תהיה משמעותית ורלוונטית למנהלים בכל קיבוץ, לועדות ולצוותים שעובדים בקהילות, ובסופו של יום לכלל חברי הקיבוצים. וברוח הימים הללו – אני גאה להיות חלק מתנועה שאיננה אומרת "יום יבוא", אלא מביאה את היום בכל בוקר מחדש".
גלס סיימה את דבריה בדברי הוקרה לראשת האגף היוצאת, ד"ר רינת גלילי.

רינת סיכמה אף היא את תקופת עבודתה ואף בירכה את אילת על בחירתה. ניר מאיר בירך את שתיהן, הנכנסת והיוצאת ואף הודה באותה הזדמנות לשיבולת אדלמן-שופט שמסיימת את תפקידה כראשת ועדת גיוס רחבה. 

בנוסף לבחירת אילת גלס, אישרה המועצה את המלצות ועדת הגיוס הרחבה לבחירת דן לבנון (חורשים) וורד טל (דביר) כנציגי ציבור חדשים במזכירות התנועה במקומם של הדס דניאלי-ילין שנבחרה למנכ"לית התנועה ואופיר ליבשטיין שנבחר למנכ"ל איגוד התעשייה הקיבוצית (השניים נשארים במזכירות התנועה בתפקידם החדש). 
_____13
מזכ"ל התנועה הקיבוצית דיבר בכנס שיזמה ההסתדרות הציונית והזהיר מהמשך הזנחת החשיבות של החקלאות והחקלאים בישראל:
"קרקעות בישראל נמכרות לידיים זרות כי המדינה לא מבינה שאובדן החקלאות היא אובדן הריבונות על הקרקע"
______2_1
"אזרחי ישראל ובמיוחד הממשלה לא מבינים שהחקלאות היא לא רק כלכלה! חקלאות היא זו שמממשת את הריבונות של מדינת ישראל על הקרקע. החקלאות היא זו ששומרת על אדמת הלאום!"

את הדברים אמר מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, בכנס "הקונגרס הציוני הישראלי" שיזמה ההסתדרות הציונית. בפאנל שהתקיים תחת הכותרת – "מדגניה לווייז מירושלים למובילאיי - עם הספר במסע הזמן" בהנחיית מגיש חדשות 2, דני קושמרו, הוסיף מזכ"ל התנועה: "המשטרה לא יכולה להיות בכל מקום. הממשלה לא מבינה את חשיבותה של האחיזה בקרקע. לא מדובר בבעיה של החקלאים אלא בבעיה של המדינה. היא לא מסכנת את החקלאות אלא את מדינה. תראו מה קורה עם הרכבת – כל הזמן מקטרים על האיכות של הנסיעה בה, אבל שלושה ימים אין רכבת וכל גוש דן סתום. כשיוותרו על החקלאות והקרקע תעבור למישהו אחר, המדינה כבר לא תוכל להחזיר את זה לידיה. את הגלגל הזה אי אפשר יהיה להסיג לאחור. מתחוללים כעת נזקים שעוד מעט יהיו בלתי הפיכים כי מי שעוזב את החקלאות ואת האדמה מוותר על הריבונות על הקרקע".

בפאנל דיברו בנוסף לניר מאיר גם גאל גרינוולד ראש החטיבה להתיישבות, עידו שריר, מנכ"ל משרד המדע לשעבר וכן, אבישי בן אהרון, רכז תנועת "החלוץ" להגשמה משותפת ורכז הגשמה ומעורבות בחברה בתנועה הקיבוצית סיים את דבריו בציטוט מדברי סבו, השר לשעבר וממנהיגי תנועת הפועלים בישראל, יצחק בן-אהרון - "באין חזון ייפרע עם ובאין הגשמה ייפרע חזון".

הנהלת ההסתדרות הציונית בראשותו של סגן ומ"מ יושב ראש ההסתדרות הציונית העולמית, יעקב חגואל וראש המחלקה לחינוך בהסתדרות הציונית העולמית סילביו חוסקוביץ יזמה את הכינוס במלאת 100 שנה להצהרת בלפור שחלה היום 2.11.17 ובמלאת 120 שנה לקונגרס הציוני הראשון שהתכנס בבאזל. אנשי ההסתדרות הציונית העולמית ראו חשיבות גדולה להקדיש את היום הזה לבחינת החזון הציוני והעשייה בארץ ובתפוצות. בחינה וחשיבה אל מול תהפוכות הזמן, שינויים בהנהגת העולם והפנים החדשות של העולם בו אנו חיים בעקבות הסופה הטכנולוגית שמקיפה את חיינו מכל עבר. 
_____13
במוצאי שבת - נפגשים בכיכר רבין
________28
_____13
הולכים בדרך גזי ז"ל – חונכים מנהלים צעירים בקיבוצים ובתעשייה הקיבוצית
________28
צילום: סיון פרג'

בקיץ 2012 הלך לעולמו גזי קפלן, חבר קיבוץ לוחמי הגטאות, ממקימי מפעל "טבעול" בקיבוץ ומנהלו במשך שנים ארוכות ומי ששימש עד יום מותו כמנכ"ל חברת אסם. 
שנתיים לאחר מכן, הושק פרוייקט חדש שיזמו משפחתו של קפלן בשיתוף "אסם", התנועה הקיבוצית ואיגוד התעשייה הקיבוצית על שמו של קפלן – "דרך גזי". בפרויקט הייחודי משמשים בכירים במשק ובתעשייה הישראלית כמנטורים ליזמים ומנכ"לים המשמשים מנהלים בתעשייה הקיבוצית והישראלית. עם הקמת אגף הצעירים בתנועה הקיבוצית הורחב מרחב הפעילות של התוכנית לכל משרות הניהול בתנועה הקיבוצית וביום חמישי בשבוע הבא יציינו שותפי הפרויקט פתיחת שנה נוספת של הפרויקט. היום, אשר יערך במפעל "אסם" בשדרות, יועד לחניכה של יותר מעשרה יושבי ויושבות ראש, מנהלים ומנהלות, ממלאי וממלאות תפקידים בכירים בקיבוצי הדרום, על מנת שאלו ילוו ויחנכו את אלו הנמצאים בתחילת דרכם בקיבוצים ובתעשייה הקיבוצית. את החיבור החשוב בין הוותיקים לצעירים יעשו רכזי האזור מטעם התנועה הקיבוצית, המצויים מאד בנעשה בשטח ומכירים את ממלאי התפקידים הוותיקים והצעירים כאחד.
 
 
 
_____13
עידן מזרחי, חניך לשעבר בכפר הנוער בן שמן, וש"ש במרכז "מעשה:
"אני חייב המון לשינשינים שגרמו לי להחזיר לחברה את מה שקיבלתי" 

יום שנת-השירות והמכינות בכנסת צוין השבוע בדיונים בוועדות ובמליאת הכנסת. ראשת אגף החינוך: "שנת השירות והמכינות הן הסטרטאפ החברתי הכי טוב שיש למדינת ישראל! אני קוראת לך כבוד שר החינוך מר נפתלי בנט להוביל את מהפכת המקצוע החברתי במערכת החינוך"
0
היום שאורגן על-ידי חברי הכנסת מירב בן-ארי ורועי פולקמן (כולנו) וסתיו שפיר (המחנה הציוני) נפתח בדיון בוועדת החוץ והבטחון בנושא נתוני הגיוס לנערים והנערות לאחר שנת השירות. במקביל, נערך דיון בוועדת הכספים על העדר תקצוב קבוע לשנת השירות.

את היום כולו ליוו ראשת אגף החינוך בתנועה ד"ר גבי אסם וצוות שנת השירות של התנועה הקיבוצית בראשות לירז ברנד - רז ברוד, עופר רימון, נועה שנער וגלי גרוס. יחד איתם ליווה את דיוני הוועדות והיום כולו גם המשנה למזכ"ל התנועה גיל לין.
דיון מרגש במיוחד נערך בוועדת הרווחה בו סיפרו בוגרי פנימיות, בהן קיימת התנדבות של שנת שירות, על ההשפעה של השינשינים על חייהם.

"השינשינים נתנו לי את הגב ואת היכולת להיות מי שאני היום", סיפרה יעל שהייתה חניכה בפנימיית "נירים", בה מתנדבים שינשינים רבים מהתנועה הקיבוצית: "היום, אני בעצמי עושה שנת שירות בקידום נוער בנתניה וב"נירים בשכונות" ובשבילי זאת סגירת מעגל. אני מאמינה בכל ליבי שחשוב שבוגרי פנימייה כמוני, יתנדבו לשנת שירות.  אנחנו מבינים את החניכים ומדברים איתם בגובה העיניים. אנחנו מכירים איך זה להיות במקום שלהם, והכי חשוב הם רואים אותנו היום ויודעים איפה אנחנו היינו ואיפה הם נמצאים וזה נותן להם תחושת מסוגלות אדירה".

עידן מזרחי, בוגר כפר הנוער בן-שמן סיפר שכפר הנוער וההכרות עם השינשינים שינו את חייו – "הם גידלו אותי והפכו אותי לאדם יותר עצמאי. אדם שיודע מה שהוא הולך לעשות בחיים. מכיתה ט' ועד י"ב ליוו אותי ש"ש מהתנועה הקיבוצית, הם נתנו לי את הכלים להצליח, ובתהליך שעברתי עם הש"ש שלי החלטתי שאני רוצה לעשות שנת שירות. אני חייב המון לשינשינים שגרמו לי להחזיר לחברה את מה שקיבלתי".
 
_____13
 "יש רק תשובה אחת לאיום חמאס - לבנות בעוטף עזה!"
 
0
ארכיון

מזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר התייחס לפיצוץ המנהרה בשטח ישראל: "אנחנו מחזקים את ידי צה"ל ומערכת הביטחון שעושים לילות כימים לשמור על בטחון אזרחי ישראל בכלל ותושבי עוטף עזה בפרט. תושבי הקיבוצים והיישובים בעוטף הם קיר המגן מול חמאס, ואת יכולת עמידתם הם מוכיחים מידי יום. לצערנו, רשות מקרקעי ישראל והאחראים עליה בממשלת ישראל מונעים צמיחה, בניה והגדלת מספר תושבי הקיבוצים סמוכי הגדר. הביורוקרטיה מנצחת וישראל מפסידה. אנו קוראים לראש הממשלה להורות מיידית לכל הפקידים שבולמים כל בניה בעוטף עזה לשחרר את החסמים ביישובים סמוכי הגדר. יש רק תשובה אחת לאיום חמאס: לבנות, לבנות ולבנות בכל מקום ובכל יישוב בעוטף. התיישבות חזקה גורמת לישראל להיות חזקה יותר!"
 
_____13
תמונת השבוע (סרטון) - 22 שנה לרצח יצחק רבין: זכרונות מקיבוץ מנרה
0
השבוע מציינים ברחבי ישראל את יום השנה להירצחו של ראש הממשלה יצחק רבין ז"ל.

שנתיים לפני שנרצח, ב-1993, הגיע רבין לשאת דברים באירועי ה-50 להקמת קיבוץ מנרה, שאחותו רחל רבין-יעקב נמנית על מייסדיו.

בסרטון המתעד את הערב חלק רבין סיפור יפה על התקופה בה התאמן בגבעות הקיבוץ, טרם הקמתו, עם מחלקת הפלמ"ח עליה פיקד, וסיים בברכה נוגעת ללב על עתידו של הקיבוץ.

למרבה הצער יצחק רבין לא זכה להגיע לחגיגות ה-60 למנרה. התנועה הקיבוצית לא תשכח את רבין, את תרומתו האדירה למדינת ישראל ולשגשוג הקיבוצים, ואת דאגתו המיוחדת ליישובי הגבול, בהם ראה תמיד מרכיב מרכזי בהגנה על גבולות המדינה ובשמירת ביטחונה.

(סרטון: ולדימיר לייקין)
_____13
ידיעות אחרונות מדווח: התנועה הקיבוצית המליצה על רחל רבין יעקב לפרס ישראל
בהמלצה להעניק לה את הפרס נכתב בין היתר שהיא פעלה רבות למען ההתיישבות, הגנה על הקרקע ונצמדה אליה. " מבחינתי זה לא פרס אישי. אני מייצגת את התנועה הקיבוצית, את תושבי הגליל העליון, את אזרחי ישראל שיושבים לאורך הגבולות ואת מערכת החינוך"
 
 
 
 
____________...
רחל רבין-יעקב. תמונה מיוטיוב

כתב ידיעות אחרונות, ישראל מושקוביץ מדווח השבוע (יום ראשון) בעיתונו כי התנועה הקיבוצית הגישה המלצה לוועדת פרס ישראל, להעניק השנה את הפרס לרחל רבין-יעקב ממקימות קיבוץ מנרה ותושבת אצבע הגליל משנת 43' ועד היום.

מושקוביץ מפרט: "רבין־יעקב היא אם לשלושה וסבתא ל־11 נכדים ולתשעה נינים. במלחמת יום הכיפורים שכלה בן מאומץ. היא נולדה בתל־אביב ב־1925 בגיל 17 יצאה עם גרעין הנוער העובד להכשרה בכפר־גלעדי בצפון. שנה לאחר מכן הקים הגרעין את קיבוץ מנרה, היישוב היהודי הראשון בהרי נפתלי שניצב, עד היום, במרחק פסיעה מגבול לבנון".

מזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר כתב בהמלצה בין היתר: "מדובר באשת מופת בעבור מאות חניכיה, המגלמת באישיותה ובעשייתה את הנאצלים שבערכים להם נשבעה תנועת ההתיישבות". כן הוא מציין את חלקה בהקמת המדינה: "נאחזה בעקשנות ביישוב על גבול לבנון, שהשתתף בהגנה על גבולה הצפוני של ישראל נגד קשיי הטבע ומול אויב עוין".

רבין־יעקב, המוכרת כאישה צנועה ביותר, אמרה ל"ידיעות אחרונות": "מבחינתי זה לא פרס אישי. אני מייצגת את התנועה הקיבוצית, את תושבי הגליל העליון, את אזרחי ישראל שיושבים לאורך הגבולות ואת מערכת החינוך שבה עסקתי מאז היותי מורה במנרה ועד לתפקיד בכיר באגף לחינוך התיישבותי במשרד החינוך. עשיתי את הכל כדי לתרום לחברה". על הימים הקשים בצפון סיפרה: "שימשתי כאלחוטאית, ובכל בוקר בדקנו בקשר את המצב ביישובי האזור. במלחמת העצמאות היינו מכותרים מכל כיוון. האספקה הגיעה אלינו בשיירות או דרך האוויר". עד היום נמצא ביתה במרחק של 200 מטרים מגבול לבנון.

 בתה תרצה ולנטיין אמרה: "אמא היא חלוצה אמיתית, נאמנה לדרכה. היא בהחלט ראויה לפרס על עשייתה".
_____13
נשיא המדינה אירח את וותיקי קיבוץ כפר עזה במעונו לרגל חגיגות ה-60 לקיבוץ
 
 
 
 
____________62
צילום: מארק ניימן/ לע"מ

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין אירח השבוע כשלושים מוותיקי קיבוץ כפר עזה לרגל חגיגות השישים ליישוב. "העם בישראל יחגוג עוד שנים רבות את עלייתכם לקרקע", פנה הנשיא לוותיקי היישוב והוסיף: "השנים האחרונות היו קשות עבורכם, התמודדתם עם אתגרים התיישבותיים, כלכליים וביטחוניים. 'צוק איתן' היה מערכה על הבית. על הגידולים, על גני הילדים, מאבק על קיום ועל שגרה. היום לשמחתנו האזור כולו לא רק 'שורד', אלא משגשג ופורח. שמחתי לשמוע הבוקר על אלפי דירות שעתידות להיבנות בעוטף מדינת ישראל, כי אתם לא עוטף עזה, אתם עוטף מדינת ישראל".

 וותיקי היישוב סיפרו בהתרגשות לנשיא על הפריחה באזור ועל כך שבקיבוץ עצמו אין בית אחד פנוי והם אף עתידים לחנוך שכונה חדשה. הנשיא אמר כי הוא שמח לארח את וותיקי הקיבוץ בביתו לאחר שהתארח בביתם מספר פעמים במהלך "צוק איתן" ואחריו. הוותיקים סיפרו על ילדותם וימי הקמת היישוב ונזכרו ביחסי השכנות הטובה שהיו להם בעבר עם תושבי רצועת עזה: "בימים לא רחוקים היינו נוסעים לאכול פלאפל ולקנות אופניים בעזה והם היו מבקרים אצלנו". בסיום המפגש איחל הנשיא לכל יישובי האזור שיזכו לימים של שקט ושהפריחה אותה הם חווים כעת תימשך.
 
 
 
 
_____13
נשות נירים בוחרות
____________62
נשות נירים בתערוכת "בוחרות" עם כיוון השעון: הדר רובינשטיין- יונה וולך, שרון כרמי זגדון- סטלה עמר, מירב לוי- מדונה, כרמלה בוכשטב- אמא תרזה.

בסוכות נפתחה בקיבוץ נירים תערוכת 'בוחרות' תערוכה שמסכמת תהליך נשי אישי וקבוצתי שנמשך כחצי שנה. במיזם לקחו חלק מעל 40 נשים בין הגילים 30-90. מרבית הנשים בחרו להצטלם וחלקן בחרו לסייע מאחורי הקלעים.
את התמונות בתערוכה צילמה סיגל בקר ממושב יבול, אשר הצטרפה לקבוצת הנשים עוד בראשית התהליך. 
דגנית סרלין-רז, ממארגנות התערוכה, מספרת: "כולנו לקחנו חלק במכלול משימות ההפקה, כל אחת בתפקיד שרצתה והתאים לה. בשבועיים האחרונים בקרו מאות אנשים בתערוכה והתגובות מרגשות. החשיפה של הנשים בתמונות ובטקסטים הכתובים מצליחים להגיע לצופה ומתגובות שקיבלנו בכל אחד נוגע ומרגש צילום אחר - סיפור אחר.

חנה רובינשטיין, מצוות ההיגוי של התערוכה, שאף הצטלמה לתערוכה (רוצים לדעת למי? בואו לתערוכה), מבקשת להוסיף בשם "בוחרות נירים": "תערוכת "בוחרות" שנפתחה בנירים בסוכות מסכמת מסע נשי, אישי, קבוצתי וקיבוצי".
מהיכן הגיע הרעיון לתערוכה?
"לפני כחצי שנה אחדות מאיתנו ביקרו בתערוכה ביד מרדכי שנקראה "זכות הבחירה" של האמנית שיבולת גילת ונשות יד מרדכי. חזרנו נלהבות ונרגשות. התלהבות זו סחפה עוד ועוד נשים ולכן החלטנו לצאת לדרך שלנו - דומה ושונה, בדמותנו. הקמנו צוות היגוי וצוותים ייעודיים. בחרנו שתהיה זו תערוכה משותפת בבסיסה הרעיון שכל אחת מהמשתתפות תורמת מכישוריה וכישרונותיה, באחריות ובעשייה במגוון משימות ההפקה. הפרי הגשמי של המיזם הוא התערוכה עצמה, עם זאת, יותר מכל, משמעותי המסע של כל אחת אל עצמה והדרך של כולנו יחד. הנשים שמופיעות בתמונות התערוכה, בחרו דמות ממרחב הדמויות של נשים מעוררות השראה, נשים שהטביעו חותמן בתחומים שונים, בעולם ובנו. היו מאתנו שבחרו לסייע במגוון המשימות שמאחורי הקלעים גם מבלי להצטלם ויחד אנחנו כ־40 נשים מנירים שלקחו חלק בהקמת התערוכה".
 
 
 
 
_____13
כשקן "שקמה" פגש את קן וינה
____________...
בצהרי ערב סוכות יצאה משלחת מוסד שקמה לקן וינה של השומר הצעיר לשבוע של חוויה יהודית ומפגש תרבויות. לאחר מפגש קיץ משותף בישראל אשר כלל אירוח הכרות עם האזור ובילוי משותף, יצאה משלחת שנייה לוינה. חבורה שהתקבצה משכבות  י'-יב' של מוסד חינוכי שקמה, כשבראש המשלחת מנהלת תחום ההדרכה של המוסד- לי קרן שאטו. המשלחת עברה מיונים והכנה במהלך הקיץ ובחופשת סוכות יצאה המשלחת לדרך.
גלי ארטל מקיבוץ גברעם, חניכת המוסד מספרת: "במהלך חופשת סוכות יצאנו למשלחת 11 חניכים מהקן של השומר הצעיר לביקור בקן השומר הצעיר בוינה. את חניכי הקן פגשנו לראשונה בקיץ האחרון בביקורם בארץ ולמעשה מערכת היחסים בין הקנים החלה כבר בשנה שעברה, עם ביקור המשלחת הראשונה בוינה, כך שכעת אפשר להגיד שזו כבר מסורת. במהלך שבוע זה למדנו על היסטוריית הקן מפיו של בוגר הקן, ערכנו סיורים בעיר, ביקרנו במוזיאון היהודי והתנדבנו בבית האבות ובבית הספר היהודי בעיר. אירוע השיא של המשלחת היה יציאה לטיול סתיו יחד עם כל חניכי הקן. הטיול נמשך כשלושה ימים באזור היערות מחוץ לוינה בהובלת חניכי השכבה הבוגרת (כיתה י״א) אשר תכננו והדריכו את הטיול כולו. הנסיעה הייתה ללא ספק חוויה משמעותית לנו כקבוצה, לקהילה היהודית בוינה ולכל אחד מאיתנו בפרט ואנחנו מודים לכל הגורמים שתומכים בתוכנית ומאפשרים לה לקרות קרן אביחי והתנועה הקיבוצית, תנועת השומר הצעיר, מועצה אזורית חוף אשקלון, הנהלת בית הספר שקמה ומחלקת הנוער של חוף אשקלון.
_____13
מדור חדש: 'עסק קיבוצי'​ - עסקים קטנים שהוקמו ביוזמה מקומית
והפעם... המוסך בקיבוץ גבים
____________...
____________...

מוסך גבים הוא מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה המטפל בכל סוגי הרכבים.
המוסך בבעלות קיבוץ גבים ועובד בו צוות של מכונאים מקצועיים. 
מוסך גבים הוקם בראשית שנות ה-50 על ידי חברי הקיבוץ, תחילה המוסך נתן שירותים לרכבי הקיבוץ בלבד, במהלך השנים הוחלט להרחיב את השירותים גם לתושבי הסביבה, המכללה, הסטודנטים, תושבי שדרות ושער הנגב. למרות התרחבות המוסך, היחס והשירות נשאר אישי וחם.

אז למה לבוא אלינו?
  • כי אתה שם את הרכב שלך בידיים מיומנות ומקצועיות
  • כי הבטיחות שלך חשובה לנו ונבדוק ביסודיות כל חלק ברכב
  • כי אנחנו שמחים לעזור ללקוחות שלנו גם מעבר למה שצריך, גם בשעות מוזרות, ומכל הלב
  • כי אתה יכול להרגיש בנוח לבוא לבדוק שמן, מים, אויר ללא תשלום 
  • כי אצלנו לא יחליפו לך חלקים שלא לצורך
  • כי לא צריך לקחת יום חופש כדי לטפל באוטו, נקפיץ ונחזיר אותך לעבודה כשהרכב מוכן
  • כי אנחנו משתמשים בשמנים וחלקי חילוף איכותיים
  • כי אנחנו לא מתחשבנים על קטנות...
לפרטים - 
מייל משרד: ossi@gevim.org.il
טלפון משרד: 08-6802265
אושרי - לכל התייעצות: 050-7960789
 
--------
רוצים שהעסק שלכם יפורסם בפינה זו?
שלחו אימייל עם כמה משפטי הסבר על העסק בצירוף תמונות
השאירו פרטי התקשרות, מייל וטלפון על מנת שנוכל לחזור אליכם.
haim@tkz.co.il
 
 
 
_____13
_____13
 
 
מוזמנים ומוזמנות לכתוב לנו
יש לכם סיפור מעניין? רוצים לספר על המתרחש בקיבוצכם? להתלונן? לייעץ? לשבח?! כתבו לנו. 
 

הוספת תגובה חדשה