דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מרים דרוק – המועמדת למנכ"לית איגוד התעשייה הקיבוצית

עם בחירתה מרים דרוק תהיה האישה הראשונה שתשמש מנהלת האיגוד מאז הקמתו
מרים דרוק – המועמדת למנכ"לית איגוד התעשייה הקיבוצית
מרים דרוק, המועמדת למנכ"לית איגוד התעשייה הקיבוצית. צילום: יח"צ

יו"ר איגוד התעשייה הקיבוצית, יונתן בשיא, ימליץ לדירקטוריון האיגוד על בחירתה של מרים דרוק למנכ"לית איגוד התעשייה הקיבוצית, במקומו של אופיר ליבשטיין שנבחר ליו"ר המועצה האזורית שער הנגב. עם בחירתה היא צפויה להיות האישה הראשונה שתשמש מנהלת האיגוד מאז הקמתו בשנת 1962.

מרים דרוק (50), חברת קיבוץ יקום, בעלת תואר שני במנהל עסקים, כיהנה במגוון של תפקידי ניהול בתעשייה הקיבוצית והארצית. היא משמשת כיום מרכזת משק ומנהלת עסקית בקיבוץ יקום והייתה בעבר סמנכ"לית משאבי אנוש במפעלי קבוצת פלסטיב ומנהלת משאבי אנוש בדקסון – דקסל פרמה טכנולוגיות. במקביל היא חברה במליאת המועצה האזורית חוף השרון ובהנהלת המפעלים האזוריים גרנות.

אופיר ליבשטיין מסיים ארבע שנים באיגוד התעשייה הקיבוצית בהן שימש סמנכ"ל לסחר בינלאומי ומנכ"ל, במהלכן הוביל מהלך של הרחבת פעילות התעשייה הקיבוצית בתחומים חדשניים, הקמת חממות טכנולוגיות ועידוד השקעות בסטרטאפים. במקביל הוא עומד בראש עמותת אגריטך וקרן המשתלה - המשותפת עם התנועה הקיבוצית.

בחירתה של מרים דרוק למנכ"לית האיגוד תרחיב את הנוכחות הנשית בהנהלת האיגוד שלצידה ימשיכו לכהן לאה קוטלר, מנהלת כספים, הדרכה ומשאבי אנוש, מיכל צורן, מנהלת סחר בינלאומי ועמן רפי נבו, מנהל הטכנולוגיה והחדשנות ומנכ"ל קרן המשתלה.

איגוד התעשייה הקיבוצית הפועל במסגרת התאחדות התעשיינים מאגד 250 מפעלים בקיבוצים, מושבים שיתופיים ומפעלים אזוריים עם היקף מכירות של כ-45 מיליארד שקל, מחצית מהם ליצוא. במפעלים מועסקים למעלה מ-30 אלף חברים ועובדים חיצוניים, בעיקר באזורי הפריפריה.

תגובות

מרים דרוק
אורית זלוף
אשה ראויה ומקצועית ואנושית , האיגוד זכה

הוספת תגובה חדשה