דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מפגש ייחודי וראשון מסוגו למובילי תחום הצעירים בקיבוצים

בשבוע הבא תקיים רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית בשיתוף מרכז המועצות האזוריות מפגש זומי ארצי בתחום הצעירים. מובילי תחום הצעירים, רכזי ועדות צעירים, מנהלי קהילה וצעירים שאכפת להם
מפגש ייחודי וראשון מסוגו למובילי תחום הצעירים בקיבוצים

משבר הקורונה הביא איתו שלל אתגרים למדינת ישראל בכלל, לחברה הקיבוצית בפרט. מבין שלל ההשלכות המורכבות יותר ופחות שקרו לקיבוצים, נוכחנו לראות שקיבוץ הוא עדיין מילה נרדפת לחוסן קהילתי איתן, לתפקוד קהילתי ברמה גבוהה ביותר וליצירת מענים ייחודיים בשטח. 
המשבר הביא צעירים רבים  לשנות את התכניות שלהם ולחפש כיוונים חדשים, אם זה טיול אחרי צבא, לימודים, תעסוקה ועוד. כמו כן, אנו רואים הרבה צעירים שחזרו לקיבוצים לתקופה זאת ובודקים בינם לבין עצמם ובינם לבין הוריהם – את יחסם כרגע לקיבוץ. עבור רבים מהם זהו רגע של התבוננות מחודשת על הקיבוץ.

ב10.11 רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית בשיתוף מרכז המועצות האזוריות מזמינה אתכם.ן מובילי תחום הצעירים, רכזי ועדות צעירים, מנהלי קהילה וצעירים שאכפת להם, למפגש זומי ארצי בתחום הצעירים.
במפגש נארח את ד"ר נעמה מירן, מנכ"לית קרן גנדיר, בת גבעת ברנר שתתן תמונת מצב על הצעירים בתקופת הקורונה ותשוחח על האתגרים וההזדמנויות בחיבור הצעירים והצעירות לקהילה. 
נשיק את המדריך לפיתוח תחום הצעירים- כל מה שאתם צריכים לדעת, כלים ותכנית לפיתוח התחום. כמו כן, נביא דוגמאות מקיבוצים שעשו את זה והקימו ועדות צעירים ונסיים עם שיח עמיתים. 

*המפגש רלוונטי לכל הקיבוצים, גם קיבוצים שאין בהם ועדות צעירים.

לחצו כאן להרשמה

הוספת תגובה חדשה