דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מנשה (מנש') שלום נבחר לכהונה נוספת כמנכ"ל צמח מפעלים ומשקי עמק הירדן

באסיפת הבעלים, שהתקיימה ביום חמישי שעבר (5/12), נבחר מנשה (מנש') שלום לקדנציה נוספת של 5 שנים. באופן תקדימי התקבלה ההחלטה פה אחד על ידי כל חברי האסיפה
מנשה (מנש') שלום
מנשה שלום

מנשה שלום, חבר קיבוץ תל-קציר נשוי ואב לארבעה, מילא תפקידים ניהוליים רבים ומגוונים במהלך השנים ביניהם: מרכז משק של קיבוץ אשדות יעקב איחוד, יו"ר קיבוץ עמיעד, מנהל אגף המטעים (פירות והדרים) במועצת הצמחים, מנכ"ל "צמח בננות" ועוד.

במהלך כהונתו כמנכ"ל צמח מפעלים ומשקי עמק הירדן, פעל שלום רבות לחיזוק התאגידים השונים בדגש על תחום החדשנות. בין יתר הישגיו בחמש השנים החולפות ניתן למנות: בניית קואליציה לחדשנות עם השותפים צמח מפעלים המכללה האקדמית כנרת, בית החולים פורייה, המועצה האזורית עמק הירדן ויישובי האזור והקמת החברה המשותפת "צמח כנרת השקעות ופתוח בע"מ" בהשקעה כוללת של 50 מיליון ₪ שנועדה להביא לשינוי פני האזור באוריינטציה של חדשנות בחקלאות, בנוסף הקמת תאגיד מרכזי לצומח, "צמח תוצרת חקלאית" המשותף לצמח מפעלים, צמח אבוקדו וצמח בננות, הקמת ביה"ס החקלאי "צמח בראשית" בשיתוף פעולה עם המועצה ומשרד החינוך, שיתוף פעולה עם ביה"ח פוריה ואימוץ המחלקה הגריאטרית של בית החולים במסגרת הפעילות הקהילתית של הקבוצה.

החלטת המינוי לקדנציה נוספת אושרה בהתאם לנוהל מינוי וקדנציות, ולאחריה אמר שלום: "אני גאה במיוחד בכך שהעשייה שלי היא פועל יוצא של דיון אסטרטגי פתוח, רחב ושקוף שנעשה בהשתתפות חברי הנהלת צמח ומשקי ביחד עם נציגי המשקים. חשוב לי גם להבהיר שלביצוע שותפים היו"ר טל ישועה, הסמנכ"ל/ים של צמח ומשקי  עמק הירדן, ומנהלי התאגידים."

הוספת תגובה חדשה