דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

מיזם חריש - צעירים מובילים לחינוך

לחיות בגליל העליון, לגור עם חבר'ה צעירים מכל הארץ, ולעסוק בתחום הכי חשוב- חינוך במקום שהכי רוצה אותכם.
מיזם חריש - צעירים מובילים לחינוך

אגף צעירים ומעורבות חברתית ואגף חינוך שמחים להזמין אתכם, הצעירים, בעלי התשוקה לעסוק בחינוך במקום היפה בארץ, להרשם למיזם חריש. אם אתם אוהבי אדם, מחפשים חיי קהילה, יצירה ועשייה חברתית, בגילאי 20-25, מקומכם איתנו. 

במסגרת המיזם, גרים ועובדים צעירות וצעירים בחינוך החברתי בגליל העליון. המגורים בדירות מרווחות עם נוף גלילי, בקיבוץ איילת השחר, בו תמצאו קהילה חמה ותומכת.

כמו כן מוענק למשתתפים במיזם מענק התמדה מיוחד בסך 10,000 ₪, מלגת קיום, ליווי מקצועי אישי פעם בשבוע, סמינרים קבוצתיים בסופי שבוע- אחת לחודשיים ועוד.

בנוסף לכל אלו, ההכשרה מוכרת על ידי מכללת אורנים כקורס המקנה נקודות זכות. אנו פועלים לכך שמוסדות נוספים יכירו בהכשרה שלנו כך שהדרך שלכם בהמשך תוכל להיות קלה יותר.

"אני מדריכה בני נוער מכיתה ז' – י'ב" מספרת איילת, מדריכת נוער בקיבוץ בגליל העליון, "נפגשת איתם חמש פעמים בשבוע במתכונת של 'בית נוער' שהוא במילים אחרות כמו מועדון שפתוח עבורם בשעות הערב. הערבים שלי מלאים צחוק, כיף ושיח אמיתי. לפעמים יש פעילות חברתית, לפעמים עובדים על פרויקט משותף. התפקיד נתן לי מקום לחוות הכל שוב כמו נערה - טיולים, חוויות, התרגשות, בישול, מוזיקה, אהבה, חברות.

הצפון אומנם רחוק אבל יש לו חיים משל עצמו. יש לו אוירה צעירה בזכות הסטודנטים הרבים שנמצאים באזור ולכן קל למצוא, מלבד טבע מדהים ונחלים - גם הרבה יוזמות צעירות כמו בתי קפה, מקומות אוכל שווים וחדשניים וכמובן מסיבות ומקומות בילוי."

 נשמע מעניין?

לפרטים נוספים והרשמה מלאו את הפרטים שבאתר ונחזור אליכם בהקדם!

https://www.beartzeinu.org.il/harish/

יאיר, רכז גיוסים: 052-6689-141 meizamharish@gmail.com

 

חיי קבוצה וקהילה | מענק 10,000 ₪

ליווי והכשרה מקצועית  | מסגרת פתוחה ומאפשרת

הוספת תגובה חדשה