דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

כל מה שמעניין בתנועה הקיבוצית ובקיבוצים - בניוזלטר השבועי

מתגייסים למען קיבוץ הראל, בית הספר למנכ"ליות יוצא לדרך ושפיים כבשו את המקום השני בטבלת הילודה עם הבאזר. זאת ועוד בניוזלטר השבועי של התנועה הקיבוצית
נזקי השריפה בהראל
נזקי השריפה בהראל
 13/06/2019

מתגייסים למען הראל

לבקשת מזכ"ל התנועה הורה שר האוצר, משה כחלון, לאנשיו לקדם הקמת קראווילות למשפחות שביתן נשרף. ראש מטה הדיור זאב ביילסקי התגייס למשימה וכבר פועל מול גורמי התכנון הבכירים ליישום הבקשה
מתגייסים למען הראל

התנועה הקיבוצית ממשיכה ללוות את קיבוץ הראל, ש"מציין" היום (חמישי) שלושה שבועות לשריפה הגדולה שכילתה לחלוטין מספר בתים בקיבוץ וגרמה להרס מוחלט של תשתיות הקיבוץ. בנוסף, יש חשש גדול בקרב חברי הקיבוץ לנזקים שעלולים לגרום גגות האסבסט שנשרפו או התחממו בצורה קיצונית.

הנהלת התנועה נפגשה השבוע עם יו"ר הקיבוץ יאיר מנע (ניר עם) ועו"ד כרמית דורון, זאת לאחר שמזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר והמשנה למזכ"ל, גיל לין, ביקרו בקיבוץ באמצע השבוע.

מנע פירט את הנעשה בקיבוץ כיום: "הראל הוא קיבוץ ריק, כל החברים והשוכרים עדיין במלון ובשטח אנחנו מתמודדים עם אתגרי תשתיות קשים מאד, שאנחנו מעריכים אותם במיליוני שקלים לא מעטים. ההבדל בינינו לבין מבוא מודיעים ששם זו היתה הצתה ואז מס רכוש פותר הכל. אצלנו זה לא כך והרוב לא מכוסה".

מנע הדגיש שבתוך כל המצוקה, יש גם צדדים חיוביים יחסית - החל מהחינוך שעבר לנווה שלום ולא הפסיק לעבוד לרגע, ובנוסף גיבוש קהילתי, צוותי עבודה שפועלים וחיבור של כלל האוכלוסייה לעשיה למען הקהילה ושיקום הקיבוץ.

מזכ"ל התנועה הקיבוצית, ניר מאיר, אמר: "הקיבוץ חווה דרמה שלא דומה לשום דבר שהיה בעבר ואני מקווה שלא יחווה. יענקל'ה שצ'רנסקי, רכז האזור שלנו, הציע את עזרת התנועה לקיבוץ החל מהרגע הראשון, וברור לנו שלא הייתם פנויים לזה בהתחלה. אנחנו כאן בשבילכם, גם בפניה לקיבוצים לתרומה וגם בקשר עם משרדי הממשלה הרלוונטיים, בעיקר בכל הקשור לתיקון נזקי התשתית, שיקום הבתים והצבת קראווילות כפתרון ביניים. כל זאת כמובן בתיאום מלא עם המועצה האזורית".

מייד עם תום הפגישה פנה מזכ"ל התנועה לשר האוצר, משה כחלון, בבקשה שיטפל בדחיפות באישורים להבאת קראווילות למשפחות שביתן נשרף. השר כחלון נענה מייד לבקשה והורה לראש מטה הדיור, זאב ביילסקי לטפל בעניין.

ביילסקי נכנס במהירות לעובי הקורה ובתיווכו כבר נערכו שיחות עם הוועדה המחוזית ועם מנכ"לית מנהל התכנון דלית זילבר. היום יערך ביקור בקיבוץ ויוסכם איך מקדמים את הטיפול.


באנר חוברת אירועים, פעילות ומידע 2019

הצטרפו למנכ"ליות העתיד!

בית הספר למנכ"ליות העתיד הוקם עבור נשים שאפתניות המעוניינות להתפתח בעולם העסקי לתפקידי ניהול בכיר, במטרה להעלות את מספר הנשים הלוקחות חלק בניהול כלכלי ועסקי בכיר בקיבוצים ובתעשייה הקיבוצית
בית הספר למנכ"ליות

זוהי תוכנית ראשונה ופורצת דרך בתנועה ובתעשייה הקיבוצית, המאפשרת להתעדכן בכלים חדשניים ומובלת על ידי מרצות מומחיות בתחומן ומנוסות בעבודה עם הנהלות בכירות.

"כמנהלת בקיבוצים מצאתי את עצמי לא מעט פעמים אישה יחידה בחדר ישיבות שכולו גברי, או במיעוט בכנסים כלכליים. אמנם בשנים האחרונות מספר הנשים המנהלות עלה בצורה משמעותית- בעיקר בתחומים הקהילתיים, אבל בקיבוצים כמו בשאר החברה הישראלית, וגם בחלק גדול של החברה המערבית יש באופן כללי מיעוט של נשים בכל תפקידי הניהול, בקיבוצים הדבר בולט במיוחד בתחומי הניהול העסקי ובתעשייה. זו הסיבה שהקמנו את "בית הספר למנכ"ליות העתיד" – כאשר המטרה היא להביא כמה שיותר נשים בקיבוצים ובמפעלים הקיבוציים לעמדות בכירות בהנהלה", כך אומרת השבוע מנכ"לית התנועה הקיבוצית, הדס דניאלי-ילין.

בית הספר למנכ"ליות הוא כאמור יוזמה של התנועה הקיבוצית ביחד עם איגוד ההתעשייה הקיבוצית, "סופרסונס" ונשיאתה חנה רדו, וייפתח לאחר חגי תשרי. התכנית נפרסת על פני שמונה מפגשים שבועיים שיתקיימו במתחם "ירוק" במדרשת רופין, וכוללת  סדנאות, הרצאות ונטוורקינג, בנושאים רבים ומגוונים כגון – עיצוב קריירה, רישות ארגוני, תהליכי קבלת החלטות, בנית מוניטין אישי בארגון ומחוצה לו, עמידה מול קהל ועוד. בנוסף, תתקיים למידה מהשטח במפגשים עם מנכ"ליות ובעיסוק בדילמות איתן מתמודדות המשתתפות בתפקידן הניהולי. בוגרות התכנית יזכו בארגז כלים מעשיר ועדכני אשר יעצים את יכולתן לטפס בסולם הניהולי והמקצועי ולהתקדם לניהול בכיר בעולם העסקי.

מרים דרוק, מנכ"לית איגוד התעשייה הקיבוצית: "איגוד התעשייה הקיבוצית רואה לנכון לקדם את השיוויון המגדרי בתעשייה. בית ספר למנכ"ליות יסייע לנשים בתפקידי ניהול בכירים לעשות עוד צעד קדימה לתפקידי מנכ"לות בתעשייה ובהנהלות הכלכליות בקיבוצים."


ביטוח חקלאי

עדכון טבלת הילודה: עם שריקת הסיום – שפיים במקום השני

אחרי אין ספור טוקבקים, מיילים וסמסים במהלך סוף השבוע והחג, אנחנו שמחים לעדכן את צמרת טבלת הילודה הקיבוצית. זה הזמן לעבוד על השנה הבאה
עלינו לטובה...
עדכון טבלת הילודה: עם שריקת הסיום – שפיים במקום השני
משפחת לב בהרכב מנצח. ההורים: יפתח וגליה, הבנים אוריה ויונתן ונועם הקטנה

טבלת הלידה הקיבוצית העסיקה אתכם רבות בסופ"ש האחרון, ולא רק אתכם – כל אמצעי התקשורת ביקשו לדעת כמה ילדים נולדו בכל קיבוץ. 

זה המקום לציין ולהתנצל בפני כל מי שחשו נפגעים – הנתונים נשלחו על-ידי הקיבוצים, ולצערנו לא קיבלנו מכולם (ותאמינו לנו ששבועות ארוכים ניסינו). שנית, הטבלה "נסגרה" כשבוע לפני החג מה שיצר סטייה ולפעמים (אבוי!) ירידה בסדר המקומות.

אנחנו שמחים מאד לתקן את המקומות הראשונים, והנה הם לפניכם - גליה ויפתח לב הביאו את שפיים למקום השני ממש בשריקת הסיום עם הולדת בתם נועם. שדות ים, שגם אצלם נוספו שני תינוקות, עברו למקום השלישי, אך לא חולקים אותו עם השכנים מצפון לחוף הכרמל ממעגן מיכאל, שנותרו עם שלושים תינוקות במקום הרביעי ותנו גם הרבה כבוד לנאות מרדכי בקצה האצבע בגליל עם 27 תינוקות.

למשפחות הנרגשות ולקיבוצים, שוב הרבה מזל טוב. מי ייתן וכל צרותינו יסתכמו במי נמצא באיזה מקום בטבלת הילודה.

(אגב, מי שרוצה להגדיל את מספרי התינוקות בקיבוצו לשנה הבאה – יש להזדרז...)


באנר שבילים

"מה שחשוב זה לא שיהיה לה את ההסדר הטוב ביותר מול הקיבוץ אלא שבני גילה, בבואם ליישם את ההסדר, ידעו ויכירו את הבת שלי"

כנס "אהדה" השנתי בנושא שילוב אנשים עם מוגבלות בקהילה התקיים השבוע בבית התנועה הקיבוצית תחת הכותרת 'שילוב אנשים עם מוגבלות בקהילה'
התמונות מתוך אתר האינטרנט של ארגון אהדה
התמונות מתוך אתר האינטרנט של ארגון אהדה

"שילוב אמיתי קורה כאשר כל הקהילה נרתמת, כאשר השילוב הופך להיות נחלת מי שמוביל את הקיבוץ, כאשר יש משוגעים לדבר שיכולים לסחוף קהילה שלמה" - אלו הדברים שנאמרו ע"י מיקי כהן (רמת רחל), בכנס אהדה (ארגון הורים לילדים ובוגרים עם מוגבלויות בתנועה הקיבוצית)  השנתי בשיתוף התנועה הקיבוצית, אשר התקיים ביום שני האחרון בבית התנועה. מיקי, בהרצאה מאלפת, נתנה כלים מעשיים לשילוב של אנשים עם מוגבלויות בתוך הקהילה.

אחד משיאי היום היה כאשר ד"ר אורלי גנני (דגניה א') הציגה ממצאים של מחקר שערכה בקהילה משלבת – קיבוץ הרדוף. לפי תוצאות המחקר, מי שנתרם אולי יותר מכולם מיזמויות של שילוב והכלה זו הקהילה עצמה.

הכנס היה מרגש ומרשים. בתחילתו נשאה דברי פתיחה עו"ד תמר שי, יו"ר ארגון אהדה. תמר סיפרה על בתה, ילדה עם מוגבלות המשולבת באופן חלקי בקיבוץ מעלה החמישה, ואמרה: "מה שחשוב זה לא שיהיה לה את ההסדר הטוב ביותר מול הקיבוץ אלא שבני גילה, בבואם ליישם את ההסדר, ידעו ויכירו את הבת שלי."
בכנס השתתפו עדי רמות, המרכזת את נושא הצרכים המיוחדים באגף חברה וקהילה בתנועה, וד"ר אילת גלס, ראשת האגף, שדיברה על שילוב אנשים עם מוגבלויות כחלק מתפיסת הקהילה הקיבוצית במיטבה. כמו כן, הציגה אילת את תערוכת הציורים של סמדר אונה, חברת קיבוץ איילת השחר, אישה המתמודדת עם מוגבלות. אילת סיימה את דבריה בקריאת הדברים המרגשים שכתבה סמדר.

היום הסתיים בפאנל מרגש בהשתתפות ארבע נשים, כולן מתחום השילוב – דניאלה וימן, אמא לילדה משולבת, רות ניסים, מורה בחינוך הקיבוצי ששילבה ילדים בכיתתה לאורך השנים ושתי נשים, דרורית אברהם (דליה) וענת רגב (בית אלפא), שדיברו על שילוב והכלה בתוך קהילה (באמצעות בניית בית לחיים בתוך קיבוץ).

הכנס זימן מפגש ייחודי בין בני משפחה של ילדים/בוגרים עם מוגבלויות לנושאי התפקידים בתחום זה בקיבוצים ואנשי מקצוע, ומדגיש את היעילות של השפה האחידה ושתוף הפעולה לקידום המענים לצרכים המיוחדים לכלל אנשי הקהילה.

מצפים כבר לראות את כולם בכנס הבא.


באנר משקארד 1

תמונת השבוע – את החמניות של ברור חיל גם ואן גוך לא היה מצליח לצייר!

שדה חמניות בברור חיל
צילום מתוך עמוד האינסטרגם של קיבוץ ברור חיל

הקיץ כבר כאן, ולצד מזג האוויר השרבי שממנו קשה להתחמק, ניתן ליהנות מהפרח שאולי הכי מזוהה עם העונה - החמניות. ושדה החמניות בברור חיל כה מרהיב, שאפילו ואן גוך לא היה מצליח לצייר זאת כל כך יפה.

חמניות מול השמש

מילים ולחן: לאה שבת

בוא נלך לגן נחפש ענן 
נדלג מעל השלוליות 
כבר לא ילדים, מאז עברו שנים 
לקחנו אחריות כמו גדולים. 

בוא ונידלק כל הלילה 
כי זה הזמן שלנו 
לאהוב 
חמניות מול השמש 
עוד יום הופך לאמש 
זה זמן להיות. 

בוא נלך לרקוד 
לא נשים גבולות 
בוא נפסיק לחשוב ברע וטוב. 

כמו שיש אוויר 
כמו שעץ גדל 
כמו שילד רץ ברוח. 


פייסבוק התנועה

ועדת הכספים האריכה את הוראת השעה להטבות מס ליישובים באזורי
העדיפות הלאומית

האישור התקבל ביום שלישי השבוע, לאחר פנייתם בנושא של הח"כים אלון שוסטר ורם שפע אל יו"ר הוועדה ח"כ משה גפני. הח"כים חושבים כבר קדימה:  "בכנסת הבאה, עלינו לוודא כי הנושא יגיע בהקדם לפתחם של מקבלי ההחלטות, בתקווה שהנושאים הלאומיים יגברו על השיקולים האישיים והצרים"
ח"כ אלון שוסטר (מימין) וח"כ רם שפע
ח"כ אלון שוסטר (מימין) וח"כ רם שפע

כזכור, חה"כ שוסטר ושפע (כחול לבן), נציגי התנועה הקיבוצית בכנסת, פנו לפני כשבועיים במכתב ליו"ר ועדת הכספים, ח"כ משה גפני, בבקשה לדון בהארכת תוקפה של הוראת השעה שנקבעה בשלהי כהונתה של הכנסת ה-20 ועתידה הייתה להסתיים בתאריך ה-30.6.2019. במידה ולא הייתה הוראת השעה, החל מיום 1.7.2019 תקרת ההטבה השנתית להכנסה ו/או שיעור ההטבה להכנסה אמורה הייתה להשתנות באופן דרמטי ויישובים רבים, בהם יישובים צמודי גדר בגבול לבנון, היו צפויים להיפגע כלכלית. 

חה"כ שוסטר ושפע הגיבו להחלטה בסיפוק:

"כנציגי ההתיישבות העובדת בכנסת, אנו מברכים על הבהרת העניין, בראש ובראשונה למען התושבים. המתיישבים לאורך גבולות המדינה הם חוד החנית שלנו ועומדים בגבורה באתגרים הביטחוניים והכלכליים. עלינו נבחרי הציבור לחזק אותם ולדאוג לרווחתם ככל הניתן.

 בכנסת הבאה, עלינו לוודא כי הנושא יגיע בהקדם לפתחם של מקבלי ההחלטות, בתקווה שהנושאים הלאומיים יגברו על השיקולים האישיים והצרים"


באנר חוברת אירועים, פעילות ומידע 2019

ביכורים 4.0 הדור החדש

ביכורי החג כבר מאחורינו, אבל בתנועה הקיבוצית מניפים את הדור הבא של הביכורים - הסטרטאפים, והם צצים משניר שבצפון ועד אילות שבדרום. "צריך להגדיל את הנוכחות שלנו בהייטק. יש לקיבוצים כל מה שנחוץ כדי להצליח ביעד הזה: הון אנושי מעולה, כסף פנוי ותשתיות פיזיות" - מתוך כתבה המתפרסמת בידיעות הקיבוץ
אלעד יאורי מנכ"ל Southup בניר-עם בשיחה עם חברי מטה התנועה הקיבוצית בביקורם שם
אלעד יאורי מנכ"ל Southup בניר-עם בשיחה עם חברי מטה התנועה הקיבוצית בביקורם שם

כאשר חושבים על כלכלה קיבוצית, סביר להניח שמה שיקפוץ לראש יהיה חקלאות על ענפיה השונים: בריכות דגים, מפעלי פלסטיק, תעשיות מזון ובעיקר לואוטק. עם זאת, הקיבוצים הבינו שכיום כבר אין די בהשקעה בענפי הכלכלה המסורתיים והמוכרים, אלא צריך גם ליצור תעסוקה איכותית ומתקדמת בפריפריה, כזו שתענה על צרכיהם של אנשי האזור.

בתנועה הקיבוצית הבינו את הפוטנציאל הגלום בהייטק, וכן את המשאבים ואת התנאים שהקיבוצים יכולים לספק לו, ובשנים האחרונות הולכים שם לכיוון הזה. כך למשל הוחלט להקים את "המשתלה" - קרן סיוע מיוחדת שנולדה ביוזמת אגף הכלכלה בתנועה הקיבוצית, קרן קמ"ע (קרן הערבויות של התנועה הקיבוצית) ואיגוד התעשייה הקיבוצית, לתמיכה בקיבוצים הקולטים טכנולוגיה.

"סצנת ההייטק הישראלית צמחה והתפתחה בשנות השמונים והתשעים של המאה הקודמת", אומר דגן לוין, ראש אגף הכלכלה בתנועה הקיבוצית ומנכ"ל קרן קמ"ע. "התנועה הקיבוצית קרסה למשברה הגדול, וחסרה אז את שלושת הרכיבים העיקריים הנדרשים לפיתוח תעשיה טכנולוגית גבוהה: הון אנושי, הון פיננסי ורוח יזמית. עם היציאה מהמשבר, כאשר החלה הכלכלה הקיבוצית להתאושש והקיבוץ הפך לאבן שואבת לצעירים משכילים, חלקם מתחום הטכנולוגיה הגבוהה, חלחלו אט־אט לתודעה הקיבוצית היתרונות היחסיים שיש לקיבוץ בשלושת הפרמטרים הללו".


ביטוח חקלאי

בעמק המעיינות חושבים מחוץ לקופסה: מנטורים ליזמים מתחילים במרכז החדשנות

בקיבוץ מעוז חיים נפתח מרכז InnoValley. שמו נגזר מחיבור של המילים Innovation (חדשנות) ו־Valley (עמק). המטרה: קידום החדשנות של יזמים מקיבוצי עמק המעיינות, והזדמנויות לתושבי האזור - מתוך כתבה המתפרסמת בידיעות הקיבוץ
ספרינג ואלי

קיבוצים ויישובים בפריפריה, ובפרט אלו שבאזורי הספר, צמאים לתעסוקה איכותית שתסייע להם להתחזק וגם לעגן קליטה מגוונת. אנשים העוסקים בתחומי הטכנולוגיה המתקדמת ומתגוררים במרכז ימצאו בקלות יחסית תעסוקה במקצוע מחוץ לחצר הקיבוץ, או אפילו ביישוב עצמו. מנגד, חברים או תושבים בקיבוצים בעמקים המזרחיים, בערבה או בגליל העליון לדוגמה, יתקשו במציאת תעסוקה.

בדיוק בגלל המצוקה הזאת החליטו בעמק המעיינות לשנס מותניים ולעשות מעשה - להביא את הטכנולוגיות אליהם. העמק, שנודע בתור פתחו של גן עדן בזכות אנשיו המיוחדים ונופיו הבראשיתיים, יכול אפוא להוסיף לעצמו כעת תארים נוספים: מקום שיוזם טכנולוגיות, מחדש ועושה את כל זה קרוב לבית.

חדשנות, הייטק וטכנולוגיה הם מנועי צמיחה משמעותיים לפיתוח אזורי. מתוך ראייה זו הוקם מרכז החדשנות Innovalley במעוז חיים הכולל אקסלרטור (מאיץ עסקי) וחממה טכנולוגית. באמצעותם יפותח האזור, כך מאמינים קברניטיו, ותקודם בו חדשנות טכנולוגית. נוסף על כך ישמש המרכז מקור לצמיחה ולהשתלבות של חברות סטרטאפ שיסייעו לפריחה כלכלית של התעסוקה המקומית ולפיתוח האזור כולו. על המקום הופקד צח פרנקל מקיבוץ שדה נחום.


באנר שבילים

קדמה לפריפריה

השבוע התארחו מזכ"ל התנועה ניר מאיר והמשנה למזכ"ל גיל לין בכפר הסטודנטים של "קדמה" בקיבוץ אלמוג. מנכ"לית הארגון: "מטרת המיזם לקרב צעירים לאזורים הצמאים ל"דם צעיר" באזורי הפריפריה במסגרת של כפר סטודנטים".
קדמה לפריפריה

השבוע התארחו מזכ"ל התנועה ניר מאיר והמשנה למזכ"ל גיל לין בכפר הסטודנטים של "קדמה" בקיבוץ אלמוג. במפגש לקחו חלק גם ראש המועצה האזורית מגילות, אריה כהן, תירא-אל כהן, מנכ"לית מייסדת ארגון קדמה, מנהל הקהילה עמי דבש, יו"ר הקיבוץ עמרי ציזלינג וסטודנטים מהכפר.

"מטרת המיזם לקרב צעירים לאזורים ה"צמאים ל"דם צעיר" באזורי הפריפריה במסגרת של כפר סטודנטים. בקיבוץ אלמוג חיים בכפר 26 סטודנטים", אמרה כהן, והוסיפה כי כיום פועלים שישה כפרי סטודנטים בגבול המזרחי, מתוכם אחד בקיבוץ אלמוג שבצפון ים המלח וכפר נוסף בקיבוץ משגב עם. באוקטובר בקרוב עתידים להפתח כפרי סטודנטים במנרה וניר עוז.

כהן הדגישה כי  "כפרי הסטודנטים הנוספים מתעתדים לקום בקיבוצים, בשל האוריינטציה הקהילתית והחברתית המתאימה, וכי בחזון הארגון הוא להקים 18 כפרי סטודנטים בהתיישבות העובדת ובקיבוצים בספר מדינת ישראל".

מנכ"לית קדמה סיכמה את הביקור: "נשמח לסיוע וליווי בבניית מודל ייחודי לכפרי סטודנטים בקיבוצים וכן להסביר את מערך ההתנדבויות ומערך ההכשרות כשיתוף פעולה רשמי".


באנר משקארד 2

שמרו את התאריך: יזמות קנאביס רפואי 2019

כנס קנאביס

תחום הקנאביס הפך בשנה האחרונה לטרנד הלוהט בבורסה המקומית, והוא מושך אליו שלל דמויות מוכרות. אך הפוליטיקאים, אנשי הצבא ואנשי העסקים אינם לבד.
קדמו להם עשרות קיבוצים שהחלו בשנים האחרונות להיכנס לתחום או לבחון את ההשקעה בו. כיום ישנם 14 קיבוצים שלהם פעילות קנאביס פעילה או שנמצאים בשלב מתקדם של כניסה לפעילות קנאביס. לפי ההערכות, 90 מ-270 הקיבוצים בישראל בוחנים את האפשרות של כניסה לתחום הקנאביס. (מתוך כתבה בעיתון כלכליסט 11.6.19)

לצפייה בפרטים נוספים: לחצו כאן


פייסבוק התנועה

הרדיו שלי נוגן קיבוצית

ד"ר זיוה לוי, בת קיבוץ עין-כרמל, מגישה מידי חודש את תוכנית הרדיו המאד קיבוצית "זמר לך מכורתי". התכנית עוסקת בזמר עברי מימי טרום המדינה ועד העשורים הראשונים להקמתה.
הרדיו שלי נוגן קיבוצית
ילדי ראש הנקרה מאזינים רדיו 1962. צילום: משה פרידן/לע"מ

אין תחנת רדיו שמכבדת את עצמה שלא השמיעה בסוף השבוע האחרון ובחג השבועות את מיטב שירי הקיבוצים, החקלאות וארץ ישראל היפה.

מי שעוסקת בכך כל השנה היא ד"ר זיוה לוי, בת קיבוץ עין-כרמל, שמגישה מידי חודש את תוכנית הרדיו המאד קיבוצית "זמר לך מכורתי". התכנית עוסקת בזמר עברי מימי טרום המדינה ועד העשורים הראשונים להקמתה.

ד"ר לוי משדרת את תוכניתה אחת לחודש ב"קול השפלה" 103.6 FM בשבת 08:00, וביום א' שלמחרת ב-21:00 (ש.ח)

התוכנית מובאת במסגרת שיתוף פעולה בין-דורי בין עמותת על"ה (עמותה למען המבוגר) ותלמידי תקשורת בתיכון "דה שליט" ברחובות.

להאזנה באינטרנט בזמן השידור:  http://live1.co.il/1036kh/

לארכיון התוכניות ששודרו: https://www.1036kh.com/alearchiyon

טכנאית השידור: אחינועם ויינברג


באנר חוברת אירועים, פעילות ומידע 2019

להקת המחול הקיבוצית מציגה: מסע מחול במופע סיום

ערב מיצירותיו של רמי באר ויצירות מקוריות של מייגן דוהני, איליה ניקורוב ואלברט גלינדו בביצוע רקדני "מסע מחול"
שלישי 25/6/2019, אולם "זכרי" בכפר המחול הבינלאומי, קיבוץ געתון
להקת המחול

מופע ראשון בשעה 18:00

מופע שני בשעה 20:30

מחיר כרטיס – 10 ₪

תשלום במזומן ביום המופע

לפרטים והזמנת כרטיסים:  04-9859740 שלוחה 112 או בווטסאפ  052-3799729


 
 
 
 
יש לכם סיפור מעניין? רוצים לספר על המתרחש בקיבוצכם? להתלונן? לייעץ? לשבח?! כתבו לנו. 
 
2ab06947-5784-40e5-b5f5-5e70f4a846db.jpg
color-facebook-48.png
color-link-48.png
 

הוספת תגובה חדשה