דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

כבר עשור שהם שומעים חזק

קואופרטיב "שומעים חזק" להגברה ותאורה חוגג 10 שנים להיווסדו ומוכיח שהרעיון הקואופרטיבי עדיין חי, קיים ונשמע חזק
שומעים חזק
צילום: יח"צ

קואופרטיב שומעים חזק להגברה ותאורה הוקם בשנת 2009 על ידי בוגרי תנועת השומר הצעיר, והיה מהחלוצים הראשונים בגל קואופרטיבים צעירים וחדשים בישראל. היום, כשהם מציינים עשור להיווסדם, חברי וחברות שומעים חזק יכולים להביט אחורה בגאווה ולבנות את המשך הפעילות העסקית-קואופרטיבית לעתיד.

אבל מהו קואופרטיב בכלל? למי שעוד לא יודע, קואופרטיב הוא התאגדות חופשית מרצון של אנשים המעוניינים לפעול יחדיו בענף, או תחום מסוים, כדי להגשים מטרות ושאיפות כלכליות, חברתיות ותרבותיות, באמצעות בעלות משותפת על מערכת עסקית המנוהלת באופן דמוקרטי.

כיום מונה הקואופרטיב כ-18 חברים וחברות, והפך לגוף עצמאי שאוסף לשורותיו אנשי מקצוע בתחום ואנשים אשר רואים את עצמם כעובדים-שותפים.
"הרעיון הקואופרטיבי ממומש כאן במלוא עוצמתו"
 אומר יו"ר הקואופרטיב יוני בן בסט, חבר קיבוץ פלך. "למעשה, אין הפרדה בין בעלי החברה לעובדי החברה וכך נוצר גם שווין בין החברים וגם שירות ברמה גבוהה ללקוח, שכן כל העובדים בשטח מחויבים לעסק ברמה הגבוהה ביותר".
שומעים חזק נולד על ידי קבוצה של אנשים שרצתה ליצור מקום עבודה אחר בענף התרבות והמוסיקה, מקום ששם במרכז את ערכי השוויון, הדמוקרטיה והשותפות. כל זאת לצד עסק מקצועי, מצליח ומתפתח. נקודה משמחת נוספת, היא שבשנים האחרונות שומעים חזק הגיע למצב שבו כ-22%
מחברי הקואופרטיב הן חברות קואופרטיב, דבר אשר מעמיד אותנו בין העסקים המובילים בשוויון המגדרי בתחום ההגברה והתאורה, הנחשב לתחום פיזי וגברי.

בחודש אפריל האחרון הגיעו כ-200 חברים ולקוחות הקואופרטיב לאירוע בו חגגו עשור להיווסדו. "היה ברור לנו שאנחנו רוצים להצליח לקיים חברה שנותנת שירות מקצועי ואישי, ומאפשרת תנאי עבודה טובים ונוחים לכל החברים", אמר גיא טלסניק, מנהל השיווק בקואופרטיב וממייסדיו. "עם הזמן אנחנו רואים יותר ויותר איך שני הדברים האלו דרים בכפיפה אחת - כשלעובדים יש תחושת שייכות ואחריות כלפי העסק וכל המשתמע מזה, רמת ההשקעה והמקצועיות באירועים היא בהתאם – ורואים את התוצאות. אנו שמחים לחגוג עשור ולהיות מהקואופרטיבים הגדולים והיציבים בישראל וגאים להמשיך ולקדם את הערכים האלו – הוכחנו מעל צל של ספק שזה אפשרי".

ליצירת קשר:

אתר האינטרנט - http://www.sound-coop.com
פייסבוק - https://www.facebook.com/soundcoop/
דוא"ל - office@sound-coop.com

הוספת תגובה חדשה