דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

יעלו ויבואו ביכורי החברים החדשים, פרי הצמיחה הדמוגרפית -  34 חברים התקבלו השבוע בכפר עזה

בשנת 2016 סומנה מטרה לקליטה של 100 חברים חדשים ב-10 שנים בסטטוס של חברות מלאה. "איחוד הסטטוסים מהווה אבן דרך חשובה בצמיחה הדמוגרפית"
יעלו ויבואו ביכורי החברים החדשים. פרי הצמיחה הדמוגרפית -  34 חברים התקבלו השבוע בכפר עזה

ברצועת עזה מתחדשים במלאי רקטות חדשות ובקיבוץ כפר עזה מתחדשים ב- 19 משפחות שהתקבלו השבוע לחברות מתוכן 6 משפחות צעירות ו-13 משפחות מהשכונה הקהילתית .

בשנת 2016 סומנה מטרה לקליטה של 100 חברים חדשים ב-10 שנים בסטטוס של חברות מלאה, וקבלת החברים השבוע היא המשכו של תהליך קליטה שבו בשלוש השנים האחרונות התקבלו לחברות מלאה 40 משפחות צעירות ו-13 משפחות מהשכונה הקהילתית.

דוברת הקיבוץ ורדה גולדשטיין: "איחוד הסטטוסים מהווה אבן דרך חשובה בצמיחה הדמוגרפית  בכפר עזה. הקליטה לחברות מלאה של בני קיבוץ ומשפחות צעירות והאפשרות שניתנה לתושבי השכונה להתקבל כחברים מין המניין בקיבוץ מאפשרת שיח ערכי "באותה שפה" ושותפות גורל השומרים על הגרעין הקיבוצי ערכיו והמסורת שלו" .

ורדה מוסיפה: "בקיבוץ קהילה חמה ותומכת, המתמודדת בשני העשורים האחרונים עם מצב ביטחוני קשה : שלשה מבצעים צבאיים וביניהם "טיפטופי ירי " שריפות של שדות חקלאיים ואתרי טבע. על אף הקשיים הביטחוניים נבנתה כאן קהילה חמה ואיכותית המבוססת על חוסן קהילתי וערבות הדדית".

בקיבוץ מסבירים כי המשפחות הצעירות חלקן בני ובנות קיבוץ עוברות תהליך קליטה ב"קצב מתון" תוך הכרות לחיי הקהילה בכפר עזה.

ורדה מסכמת: "כפר עזה ידוע כקיבוץ בעל קהילה חזקה מבחינה כלכלית וחברתית, בעלת לכידות ומעורבות גבוהה בחיי הקהילה. בקיבוץ  מערכות חינוך פורמאלי חינוך חברתי ותרבות איכותיים המהווים את הסיבה העיקרית לרצון של אנשים להקים כאן את ביתם".

ומה ענו המשפחות שנשאלו מדוע הם רוצים להתקבל לחברות בקיבוץ:

"כפר עזה ביתנו משנת 2002 ...למה כפר עזה ?כפר עזה בשבילנו זה אנשים ,חברים, חוויות, זיכרונות, חלומות להגשים ועתיד. כפר עזה זה הבית שלנו".

"הגענו לכפר עזה דרך חבר שהמליץ בחום...המגורים באזור מחזקים מבחינה אידיאולוגית . אנו אוהבים את החינוך החברה הנעימה והמרחבים הפתוחים".

ציונות כבר אמרנו ????

הוספת תגובה חדשה