דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ימי חשיפה למובילי תחום הצעירים הולכים ומתרחבים! ועכשיו...בחוף הכרמל

רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית בשיתוף עם מרכז הצעירים במועצה אזורית חוף הכרמל ומרכז המועצות האזוריות קיימו השבוע מפגש חשיפה בו נפרשה התשתית לקידום ופיתוח תחום הצעירים ביישובים ובמועצה. זהו עוד שלב במהלך כולל, לו שותפה התנועה הקיבוצית יחד עם המועצות האזוריות, כחלק מהאסטרטגיה שנקבעה בתכנית העבודה של התנועה הקיבוצית
ימי חשיפה למובילי תחום הצעירים הולכים ומתרחבים! ועכשיו...בחוף הכרמל
ראש אגף הצעירים והמעורבות בחברה בתנועה הקיבוצית, עפרי רביב, פותח את המפגש

במסגרת שיתוף הפעולה עם מרכז המועצות האזוריות ומרכז הצעירים חוף הכרמל, התקיים השבוע מפגש חשיפה חגיגי במעמד ראש המועצה אסיף איזק, מנהלת מרכז הצעירים החדש, תמר קציר, עפרי רביב, ראש אגף צעירים ומעורבות בחברה בתנועה הקיבוצית ורותם שניצקי, מנהלת רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית. למפגש הגיעו כ-25 צעירות וצעירים נציגי וועדות בנים, ועדות צעירים ופעילים המעוניינים לקדם ולפתח את תחום הצעירים בקיבוצים וביישובים

ראש המועצה , אסיף איזק: "אני מברך על שיתוף הפעולה המתמשך בין אגף הצעירים בתנועה הקיבוצית לבין המועצה האזורית חוף הכרמל נושא הצעירים ופיתוח המנהיגות הצעירה הינו בראש סדר העדיפויות שלנו לאור זאת הקמנו השנה את מרכז הצעירים שלנו! רוצה להודות לצוות האגף על שיתוף הפעולה.
אני שמח לארח אצלנו במועצה את פסגת הצעירים ה-1 ! שתערך בעין כרמל ב19.12.

תמר קציר (בית אורן), מנהלת מרכז הצעירים: "שמחנו מאוד לארח את צוות אגף הצעירים אצלנו בחוף הכרמל, למפגש עם מובילי תחום הצעירים באזורנו. אנחנו נמצאים בתחילתה של דרך מרתקת ומרגשת בתחום הצעירים בחוף הכרמל. הידע, הניסיון והכלים שמביא איתו האגף יסייעו לנו מאוד בתהליך הקמת מרכז הצעירים שלנו, ואני מקווה שנשתף פעולה בנקודות רבות ככל האפשר לאורך הזמן."

רותם שניצקי, מנהלת רשת הצעירים של התנועה הקיבוצית: "פגשנו 25 צעירות וצעירים מדהימים, מלאי מוטיבציה שרוצים להוביל שינוי ולקחת אחריות בתוך הקהילה ובאזור. דיברנו על מאפייני הצעירים היום, האתגרים בהקמת ועדת צעירים ביישוב ובכלל מאיפה מתחילים, מהם ההזדמנויות שיש בקהילה ואיך מניעם למערבות ורותמים צעירים נוספים. שיתוף הפעולה טבעי לנו מאוד במועצה האזורית חוף הכרמל, ומשמח אותי שיש לנו שותפים רציניים לדרך שיחד נוכל לקדם את תחום הצעירים באזור". אני מזמינה את כלל צעירי התנועה הקיבוצית לפסגת הצעירים שתערך ב19.12 בחוף הכרמל.

רוצים גם לקדם את תחום הצעירים אצלכם? מוזמנים להיות בקשר: rotem@tkz.co.il

 

הוספת תגובה חדשה