דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג, ביקרה בגליל העליון ובקיבוצים: דן ולהבות הבשן

יו"ר מרצ, ח"כ תמר זנדברג, ביקרה בגליל העליון ובקיבוצים: דן ולהבות הבשן
יו"ר מרצ עם ראש המועצה האזורית גיורא זלץ

יושבת ראש מרצ ערכה סיור השבוע (יום א') עם גיורא זלץ, ראש מועצת גליל עליון. זלץ לקח את זנדברג לתצפית על השטח והעניק תדרוך על המצב הביטחוני באזור ומוכנות התושבים. לצד סריקת מצב החקלאות של היישובים באזור. 
לאחר הסיור ערכה זנדברג חוג בית בקיבוץ דן התייחסה לשאלות תושבי הקיבוץ וביקשה לחזק אותם בהחלטתם להצביע למרצ:" מרצ היא לא מפלגת אווירה, היא לא תלויה באיש אחד או בספין כזה או אחר. היא תלויה באידאולוגיה שלה ובאנשים שלה ובפעילים והפעילויות שנמצאים בכל הארץ מדן ועד אילת". 
זנדברג גם דיברה במועדון לחבר של קיבוץ להבות הבשן אשר נחנך רק לפני שבועיים והייתה לפוליטיקאית הראשונה שמתארחת במקום ואמרה שם :" הבחירות הקרובות יהיו על השאלה איזה ישראל אנחנו רוצים לראות? חוקים אנטי דמוקרטיים או חוקים למען שיוון, זכויות, קיצוצים בשירותים החברתיים או כלכלה הוגנת כלפי האזרחים". 
עוד התייחסה לאירועים הפוליטיים האחרונים:" דווקא כאשר ישראל הכי צריכה אלטרנטיבה אנחנו רואים אצל מי שאמורים להציג אותה רק מלחמות אגו ומאבקים אישיים ולא אידאולוגיים. האלטרנטיבה הערכית נדחקה הצדה. אנחנו גאים להמשיך להוביל אידאולוגיה ברורה  כיצד אנחנו רוצים לראות את מדינת ישראל". 

הוספת תגובה חדשה