דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ידאג לחינוך בשפע

שבועיים לאחר שהתבשר על ידי יו"ר מפלגתו וממלא מקום ראש הממשלה ושר הבטחון, ח"כ (רא"ל במיל') בני גנץ, ו-32 שנים לאחר הקיבוצניק האחרון בתפקיד זה, קיבל אתמול ח"כ רם שפע (גבעת חיים איחוד) באופן רשמי את המינוי לתפקיד יו״ר ועדת החינוך, התרבות והספורט בכנסת. ח"כ שפע: "נרגש מאד לקבל באופן רשמי את המינוי"
ח"כ רם שפע
ח"כ רם שפע

רם שפע (כחול לבן) קיבל אתמול (רביעי) באופן רשמי את המינוי ליו"ר ועדת החינוך, התרבות והספורט בכנסת ישראל. בתפקיד זה כיהנו בעבר שני קיבוצניקים - אהרון ידלין מחצרים (שהיה גם סגן שר ושר החינוך לפני) בין השנים 1977-79 ו ונחמן רז מגבע שכיהן בתפקיד בין השנים 1984-88. 

לאחר קבלת המינוי כתב ח"כ שפע בחשבון הפייסבוק שלו: "נרגש מאד לקבל באופן רשמי את המינוי של יו״ר ועדת החינוך, התרבות והספורט בכנסת ישראל.
כמורה בהכשרתי, כבן זוגה של אשת קולנוע מוכשרת, כבנו הגאה של שחיין אולימפי. כל אחד מהתחומים האלו קשור קשר הדוק וקרוב לחיי.
אם אתם או אתן אנשי תרבות, ספורט או חינוך או שאחד התחומים פשוט בוערים בכם ורוצים לשתף אותי ברעיונות או בכל דבר אחר, הישארו איתי בקשר,
אני מחכה לשמוע מכם."

שפע (35) נולד, גדל ומתגורר כיום בגבעת חיים איחוד. הוא בנם של השחיין האולימפי האגדי גרשון שפע (אלוף אירופה לגילו בשחייה תחרותית) ותמר, גננת בעברה. נשוי לאפרת ואבא לזוהר ומעין שנולד לאחרונה. למד בבית הספר "מעיין שחר" בעין החורש, ועם תום לימודיו התנדב לשנת שירות בפנימיית "בית הילד" בתל אביב. במהלך הטיול לאחר הצבא במזרח התנדב במשך כחצי שנה בעמותת "תבל בצדק"  ולאחר מכן ריכז את תוכנית בתי הספר בירושלים בעמותת "אחריי!" והיה מעורב בתהליכי פיתוח ארוך טווח בארגון. בתקופה זו אף הוענק לו פרס מתנדב מצטיין מטעם מנכ"ל העמותה. לפני בחירתו לכנסת כיהן בתפקיד יו"ר אגודת הסטודנטים במכללת סמינר הקיבוצים, שם למד חינוך, ולאחר מכן כסגן יו"ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל וכיו"ר ההתאחדות במשך שתי קדנציות. מתוקף תפקיד זה כיהן גם כחבר במועצה להשכלה גבוהה, כנציג הסטודנטים במועצת ההנדסאים והטכנאים וכדירקטור בחברת איסתא ליינס, הנמצאת בבעלות חלקית של התאחדות הסטודנטים.

בהצלחה רם, סומשכים עליך שתעשה חיל בתפקיד!

הוספת תגובה חדשה