דילוג לתוכן העיקרי
fw_before_content
content

ח"כ איתן ברושי, נציג מחוז הקיבוצים במפלגת העבודה, הודיע שלא יתמודד על מקום בכנסת הבאה

מזכ"ל התנועה הקיבוצית ניר מאיר: "היה לנו נציג לוחם בבית הנבחרים. תודה לך איתן".
חכ איתן ברושי בכנס הנהגות הקיבוצים 2017. צילום: דנה בר-און
ח"כ איתן ברושי בכנס הנהגות הקיבוצים 2017. צילום: דנה בר-און

בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב ברושי: "מאז ומתמיד אני חבר מפלגת העבודה. תמיד הייתי נאמן לדרכה ולערכיה. צמחתי וגדלתי במחנה רבין ומה שתמיד עמד לנגד עיני הוא טובת המדינה ולאחריה ההתיישבות, החקלאות והמפלגה, מתוך השאיפה שישראל תהיה מדינה חכמה, צודקת ובטוחה, יהודית ודמוקרטית השואפת לשלום ושוויון.

כנציג נאמן של החקלאות וההתיישבות בכנסת, כחבר וועדות הכספים והחינוך ופעיל בוועדות נוספות, פעלתי וקידמתי יחד עם חברים נוספים, מגוון נושאים חשובים הנוגעים לחיי היום יום של המרחב הכפרי ואזרחי המדינה כולם: ניהול המאבק למען ההתיישבות, החקלאות והמים, אישור החוק להבטחת היעדים של אנרגיה מתחדשת, העברת החוק לעידוד השקעות הון בחקלאות, הבטחת החינוך ההתיישבותי, דאגה לעתידם של היישובים שנפגעו מהבולענים באזור ים המלח, מתן פיצויים לתושבי עוטף עזה, הענקת הטבות מס ליישובים ולערים באזורי קו העימות והעדיפות הלאומית בכל הארץ, דאגה וקידום נושאי הבריאות בכלל ובפריפריה בפרט, ועוד".
עוד כתב ברושי כי הוא מביע דאגה רבה למצבה של מפלגת העבודה במצבה הנוכחי אבל בשל סיבות בריאותיות המחייבות את פרישתו, החליט לפרוש לעת עתה מההתמודדות לכנסת. ברושי סיים ואמר כי ימשיך לפעול למען עתידה של מדינת ישראל, קידומו ופיתוחו של המרחב הכפרי.

ניר מאיר, מזכ"ל התנועה הקיבוצית הודה לברושי על פעילותו ועשייתו הרבה למען הקיבוצים ולמען ההתיישבות והחקלאות: "אני מכיר את איתן שנים ארוכות מאוד, עוד מן התקופה בה שימש כעוזרו של שר החקלאות בממשלת יצחק רבין, יעקב צור. נעזרתי בו מאז פעמים רבות מאוד, בשלל תפקידי ובכל עמדה בה היה מוצב, מאז. אני מעיד מכלי ראשון ויודע כי תסכימו איתי על העובדה כי בארבע שנותיו של איתן ברושי כחבר כנסת, היה לנו נציג לוחם בבית הנבחרים. גם אם לא תמיד ראינו עין בעין ומבלי לפגוע בתרומתם של אחרים, אני אינני זוכר חבר כנסת משלנו, כל כך מעורב כל כך מחויב וכל כך נמרץ". מאיר הודה לברושי על תרומתו ואיחל לו בריאות איתנה לעוד שנים רבות של עשייה ציבורית.

הוספת תגובה חדשה